Star Wars - Múzeum v knihe

 Ahojte všetky netopiere pojašené! V prvom rade sa chcem ospravedlniť, že v poslednej dobe vôbec nemám čas na blog, je prelom roku, takže v práci je toho teraz veľa. Recenziu som mala naplánovanú na december, nevydalo bohužiaľ. No ale k veci. Mnohí určite poznáte úžasnú edíciu kníh Múzeum v knihe, kto nepozná, spozná. Ja som mala to šťastie, že vydavateľstvo ALBATROSMEDIA mi poskytlo z tejto edície knihu Star Wars, pri príležitosti decembrovej premiéry filmu.

Anotácia (v českom jazyku): NEMĚJTE STRACH. TO JE JEN SOUBOJ SVĚTELNÝCH MEČŮ. NEDĚSTE SE. TO JEN HVĚZDA SMRTI ZNIČILA DALŠÍ SVĚT. UKLIDNĚTE SE, JE TO JEN FILM, A JE TO JEN PRO…
Tak začínala reklamní kampaň na "vesmírné fantasy" z roku 1977, které si kina odmítala zamluvit ze strachu, že na něj nikdo nepůjde. O třicet let, šest filmů a bezpočet milionů fanoušků později, vychází tato kniha Star Wars čerpající z archivu společnosti Lucasfilm Ltd., aby vás seznámila s unikátní a nevídanou historií filmů Star Wars a vzdala hold nejen jim, ale i inovacím, jejichž vznik podnítily

KNIHA STAR WARS OBSAHUJE:

Padesát zábavných a ojedinělých upomínkových předmětů jako kopie stránek ze scénáře ručně psaného samotným Lucasem, „kořist“ z natáčení, katalogy, plakáty, obtisky na trička, tetování, nálepky, návrhy, produkční poznámky, části animací a mnoho dalších věcí, z nichž některé dosud nebyly publikovány.
Stovky fotografií a nákresů.

Dvě CD s více než dvouhodinovým záznamem, na němž najdete vybrané reklamy určené pro rádio, původní rozhovory s herci a tvůrci, úryvky z rozhlasových Hvězdných válek, úplnou zvukovou stopu atrakce Star Tours, píseň princezny Leiy zpívanou Carrie Fisherovou v Holiday Special, komentáře George Lucase a mnoho dalších zvukových stop, které vás ojedinělým způsobem seznámí s vaší oblíbenou ságou.


Asi je hneď každému jasné, že táto kniha u mňa obstála na výbornú. Okrem toho, že je neskutočne dobre spracovaná a naozaj dobre vyzerá, má i veľa textu a zaujímavých informácií. Nečakala som, že tam bude toho toľko na čítanie a bolo to naozaj príjemné prekvapenie. Kniha obsahuje naozaj veľa úžasného materiálu, ktorý každý fanúšik určite ocení. Mne osobne sa najviac páčila nažehľovačka Star Wars, ktorú by som si ja teda veľmi rada nažehlila na tričko ale keďže môj priateľ pobral viac rozumu ako ja, povedal mi, nech si ju radšej odložím. A má pravdu, ktovie či sa mi nezošúcha a už by som takú asi sotva zohnala. No a potom je tu veľkou wau vecou, kópia ručne písaného scenára samotným Lucasom. Poviem vám, že píše naozaj škaredo! Ale prečítať sa to dalo a bol to úžasný pocit, čítať niečo takéto.

Každá strana knihy je niečím zaujímavá a výnimočná. Naozaj veľmi veľa použiteľného materiálu, ktorý môžete z knihy vybrať, veľa fotiek, veľa zaujímavostí, ktoré som i ja sama doposiaľ vôbec netušila. Pri tejto knihe strávite zrejme dlhé hodiny.

Kniha je riadne veľká, takže ak niekto plánuje jej kúpu mal by si pre ňu prichystať špeciálne miesto. Samozrejme nesmiem zabudnúť na veľmi dobrý a pevný obal knihy a takisto obal, do ktorého sa kniha vsúva. Mne osobne sa ráta i to, že na obale je Darth Vader, ktorý je môj veľký obľúbenec, no možno by to pôsobilo lepšie so všetkými hlavnými postavami. Veľkosť knihy môže byť azda nevýhodou, že ak si ju chcete zobrať niekde zo sebou bude vám asi na príťaž.

Na konci článku je samozrejme i zopár fotiek, tak sa nezabudnite na ne pozrieť!

Informácie o knihe: 
Originálny názov: The Star Wars Vault: Thirty Years of Treasures
from the Lucasfilm Archives, With Removable Memorabilia and Two Audio CDs
Príloha: 2 CD-ROM
Počet strán: 128 strán 
Väzba: pevná väzba 
Jazyk: český jazyk 
Vydalo: Cpress
Rok vydania: 2009
Bežná cena: 65,99 €

Hodnotenie:













4 komentárov

Musím se přiznat, že jsem tu dlouho nebyla a Star Wars jsem neviděla jediný díl (neměj mi to prosím za zlé :D), ale musím říct, že Tobě to vždycky tak sluší :). Tak dobrá, že aspoň toto bude dostatečná lichotka! :D

Reply

* Tak doufám, že toto bude dostatečná lichotka :D.

Reply

V pohode nikoho nesúdim, za to, že to nevidel..... :)
Ďakujem, určite je to dostatočná lichôtka, kto by nebol rád nie?! :D

Reply
Anonymný mod

Cena za knihu je síce privysoká ale ten materiál čo tam je fakt stojí za tie peniaze.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥