Star Wars midnight premiere

Síce s miernym meškaním ale prinášam vám moje dojmy z polnočnej premiéry filmu Star Wars - The Force Awakens v Bratislave.

Imax kino v obchodnom centre Bory Mall som navštívila prvý krát. Takže som si povedala, prečo nezhodnotiť i kino. Prvý moment - wau, vyzerá to tu parádne! Personál dosť v pohode, nečakali sme príliš dlho v rade atď. Boli usmievaví a milí aj keď museli makať do rána za nás. Mesiac pred premiérou som oslovila prevádzkového manažéra kina, s ktorým sme sa dohodli aby som sa na pokladni ohlásila ohľadom reklamného materiálu na recenziu k filmu. Viete, aj som to tak trochu čakala ale keď som sa ohlásila nikto o mne a ani o ničom nevedel. Pozerali na mňa dosť vyplašene a verte tomu, že oplašená som aj ja zostala, keď ten poslal po toho a ten po toho a každému som to nanovo vysvetľovala. Takže som sa cítila dosť trápne, pretože to celé vyzeralo, že som si to vymyslela. Kúpili sme si teda pukance v predraženom plechovom Star Wars kýbliku (ale ako vidíte drahý nedrahý, kto chce si ho kúpi aj tak), dostala som jeden plagát a odišla som so zníženým egom, že manažér na mňa zabudol.

Naozaj ma však potešilo, že na premiéru prišli ľudia v kostýmoch. Som dosť hanblivá, takže som zvádzala vnútorný boj či sa s nimi pôjdem odfotiť ale nakoniec som si povedala, že budem ľutovať (síce som sa s nimi odfotila ale potom som ľutovala iné veci, ktoré sa dočítate nižšie v komentári, ktorý som uverejnila na filmovej databáze). Atmosféra teda super, veľmi veľa ľudí prišlo v oblečení SW, no len potom prišlo neskutočne únavné čakanie na začiatok filmu.

Premietanie meškalo 20 zasratých minút. A samozrejme, že po tých 20 minútach to ešte zdržovali stupidné reklamy. Pochopiteľne, že mnohí začali byť dosť nervózni, vrátane nás. No ale v konečnom dôsledku to dopadlo dobre, filmu sme sa dočkali...

Star wars The Force awakens - komentár
Film sa mi na čsfd stránke hodnotil veľmi ťažko. Zatiaľ čo na stránke kde je hodnotenie od 1 do 10 - trakt.tv, som mala jasnú voľbu, tu som nevedela čo dať. Ide o to, že určite to nedosahovalo úrovne mojich obľúbených epizód, ktoré majú plný počet. Ale dať tomu 4* sa mi tiež akosi nepozdáva. Som strašne zmätená. Hneď ako sa na plátne objavilo to staré známe "A long time ago...." začali ovácie, pretože premietanie filmu meškalo skoro 20 minút, pre nedochvíľnych paštikárov. Bolo vidieť, že mnohí vrátane nás mali už strašné nervy na to čakanie. Ale dočkali sme sa. Finn the Black human sa mi síce zo začiatku moc nepozdával, možno je to rasistické ale černoch sa mi do prostredia Star Wars sveta jednoducho nehodí a to platí i pre Jedi Mace Windu. No ale nakoniec celkom milo ma prekvapil. A tak ho premenujem na Finn the Black human with sense of humor a dokonca mu ten humor vôbec nechýba ani v jeho normálnom živote kedy nehrá. Niekedy však, to čo malo byť vtipné, bohužiaľ nebolo. Trošku ma však udivuje jeden holohlavý retard v kine, ktorý asi dostal prievan do mozgu, pretože sa nahlas smial na vetách, ktoré vtipné neboli. Boli to vety úplne obyčajné ako: "Dobre, pôjdem tam." a zrazu len počujete hahahahahaha. A tak som si vravela či neušiel ten psychopat z ústavu. Trošku som sa obávala novej ženskej postavy Ray. Našťastie bola dosť zaujímavá na to aby mi tam neprekážala. No ale tak či tak som na strane temna, a preto ma zaujímal Kylo Ren. Keďže som nevedela a ani nechcela vedieť kto ho hrá, užila som si ten moment keď si masku dával dole z tváre. Prvotný pocit bol, že má veľký nos ale časom si zvykla. V trailery som si všimla, že zozadu vyzerá úplne ako Anakin (čo asi každý s takými vlasmi) takže už som ho trošku ľúbila. Do tváre má od Anakina teda far far away ale netrvalo mi dlho aby som sa zaľúbila do ďalšieho záporáka zo Star Wars. Moja záporácka dvojka Vader a Grievous je teda obohatená o Kyla a mne nič iné nezostáva ako zase oplieskať peniaze na veci s jeho motívom. Samozrejme Vader je jediná a moja skutočná láska ale keď pred kinom stál Kylo Ren stačil mi počas jeho absencie on. Prišiel nás sem dokonca pozrieť i Darth Maul a teraz ľutujem, že mám s nimi fotku kde stojím ako stĺp a nie takú kde by som sa po nich vešala. Škoda. Potom je tu BB. Nemýľte si s Bebe dobré ráno. Bála som sa, že vo filme bude umelo dosadený a bude plniť dáku trápnu funkciu ako Jar Jar. Našťastie sa ukázalo, že bol dôležitý a navyše takéto malé vtipné a roztomilé čudo dokáže rozbiť i moje kamenné srdce. Han Solo a Chewie sú dvojka taká istá ako predtým. Vtipná a ironická. Nič(?) sa tu nezmenilo. Na film sme boli samozrejme na originál a do pekla patrí istý recenzent, ktorý film zrecenzoval na základe slovenského dabingu. No ale prečo spomínam toto. Idem totižto rozobrať efekty a zvuk. V Imax kine tak to bolo naozaj niečo neskutočné. Nie som fanúšik 3D filmov ale tu tie efekty stály naozaj za to. Krásny obraz i zvuk. Pri jednej scéne som skoro dostala infarkt, pretože to tak zvresklo, že som myslela, že ma zoškrábu z plafóna. Neskutočne veľa akcie. Ja som bola naozaj spokojná aj keď vravím, že vtipné situácie, ktoré vtipné neboli boli tak trošku rušivé. Ale kašľať na to. Proste plný počet. No a samozrejme tí čo zostali do konca tak filmu venovali aj potlesk.

2 komentárov

Anonymný mod

Teba som na tej premiére videl!

Reply

Teraz neviem či je to dobré alebo zlé :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥