Star Wars december

Čus bus netopiere, nenetopiere a topiere! Nasleduje krátky oznamovací článok!
Mnohým určite neuniklo, pretože je to naozaj všade, že sa blíži nový Star Wars film. Ako fanúšik chcem tento mesiac tento blog písať práve v tomto duchu. Samozrejme určite sa nájdu nefanúšikovia možno dokonca odporcovia, takže budem sa snažiť nepreháňať to a pridať aj niečo pre tých "ostatných".

Na čo sa môžete tešiť poprípade netešiť?

Recenzie kníh: Star Wars Múzeum v knihe a Star Wars Absolútne všetko čo potrebujete vedieť
Fotky: Star Wars photoshooting poprípade i dáke tie outfity, jeden tu už v minulosti bol alebo aj recenzné fotky
Film: Filmy nerecenzujem, pretože nie som žiaden odborník ale tu spravím výnimku a rada by som sa s vami podelila o moje dojmy z polnočnej premiéry filmu ale z pohľadu obyčajného človeka, ktorý hodnotí podľa dojmov a nie podľa toho ako bol načasovaný strih alebo ako to zvládol kameraman. Navyše kino v Bory Mall navštívim prvý krát takže hodnotiť budem i samotné kino. Tak to len takto v krátkosti.

Dúfam, že sa tu dáky fanúšik okrem mňa nájde a dúfam, že články sa budú páčiť aj vám ostatným, ktorí môj blog sledujete.



Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥