Dear boyfriend, you should know this....


Dnes som sa rozhodla pre ten asi najviac odveci článok. Ale občas treba aj zmenu v článkoch aby blog neupadol do nudného stereotypu. Keďže názov vám asi nič nenapovedal tak sa asi pýtate, že o čom teda bude dnešný článok? S priateľom bývam 5 a pol roka a časom je to už iné ale na začiatku som bola jedna z mnohých čo to mala rovnako. A tak ma napadlo, že je čas priznať farbu. Čo všetko by mal chlap vedieť predtým než začne bývať so svojou priateľkou? Vraví sa, že až keď začnete spolu bývať zistíte či vám to naozaj klape. Nejdem teraz dáko bližšie hodnotiť a rozoberať môj vzťah ale zamerala som na všeobecne známe situácie, zmienky, pripomienky atď. Určite viem, že to neplatí na každú babu, na každý vzťah. Každá sme v niečom iná ale toto sú časté prípady a mnohé z nich si nechceme pripustiť, nepíšeme a nehovoríme o nich. V niektorých sa možno nájdete, v niektorých nie.

1. Vlasy
Nie každá máme v super kondícii vlasy. A tak nečudo, že natrafíte na ne všade a nie len na zemi. Na ponožkách, v kúpeľni na vani, na gauči, na tričku, v posteli. Sem tam sa aj v partnerových ústach môžu vyskytnúť. Jednoducho pripravte sa na to, že sú proste všade a hádam aj vo väčšom množstve ako chlpy domácich maznáčikov. Raz sa mi dokonca stalo, že mi priateľ písal z práce, že prečo má v jeho šuflíku môj modrý vlas.

2. Kozmetika
Nie som človek, ktorý používa veľa kozmetiky napriek tomu skrinka v kúpeľni je viac moja ako spoločná. A tak sa zrejme každý chlap musí sčasti pri spoločnom bývaní vzdať svojho vlastného osobného priestoru a časť z neho venovať svojej novej spolubývajúcej. Keď som sa k priateľovi nasťahovala na iba vraj pár dní obetoval časť skrinky v kúpeľni. Neskôr to už musela byť aj skriňa, šatník, botník a samozrejme posteľ.

3. Súkromie
Špáraniu v nose a iným nechutnostiam odzvonilo! Aspoň na chvíľu. Zo začiatku je to v takomto vzťahu určite istá strata súkromia a obidvaja si dávate pozor na to čo robíte. Časom sa to však dorovnáva a aspoň ja to tak nevnímam, že by som nemala súkromie a robím si jednoducho čo chcem.

4. Záchod a hudba
Áno, je to ťažko uveriteľné ale aj my ženy máme svoje malé a veľké potreby. Ak na záchode hrá hudba, prosím nevyrušujte otázkami typu: "Čo robíš, kakáš?!" Neskôr už hudba zrejme nebude potrebná ale tak či tak nás prosím nevyrušujte. Každý chlap by sa mal pripraviť a vedieť, že tak či tak nám to je po toľkých rokoch aspoň sčasti divné, trápne, nepríjemné a tak aspoň z tohto hľadiska si želáme isté súkromie. Najlepšie by bolo keby sa v tom momente okolo dverí nepresúšate.


5. Grganie a prdenie
Neviem či to nie je tak zjavné ale aj my máme tráviaci systém, ktorý ak správne funguje občas nám čo to ujde. Mnohí chalani nechcú o tom ani počuť ale áno, je to holý fakt, i ženy prdia, kakajú a grgajú. Pripravte sa na to, že môže sa stať, že nám to jednoducho ujde aj keď my budeme zapierať, že to tak nie je.


6. Handry, neporiadok a lenivosť
Aj my máme občas (ja často) chuť nič nerobiť. Treba si zvyknúť, že ak na takýto stav príde je dosť možné, že veci sa budú váľať po stoličke poprípade aj po zemi. Určite sa nám v tej chvíli nechce vysávať, umývať riad alebo utierať prach. Mali by si zvyknúť, že občas treba pohnúť vlastným telom aby sa niečo odpratalo. Môj priateľ síce dokáže upratať (ja som dokonca v tomto tá horšia) ale čo sa týka riadu je to konečná. SMS "Láska už je plná výlevka, čo mám robiť?" hovorí za všetko.

7. Strašidlo
Každý chlap sa musí pripraviť na to, že pokiaľ sa jeho priateľka doteraz maľovala pri spoločnom bývaní sa určite na to vyprdne, dnes sa už však baby toľko nemachlia takže nemal by byť tak prekvapený. Strapaté vlasy cez víkendy sú tiež vysoko pravdepodobné a hrozí takisto i celodenné presúšanie sa v pyžame. Choroby sú s týmto úzko spojené.

8. Krámy
Pri spoločnom bývaní sa tomu už muži sotva vyhnú. Predtým stačilo neprísť za priateľkou. Každá to má inak ale u mňa sú to neskutočné bolesti. Pripravte sa však na to ako nenávidíme celý svet, ľudí, krámy. Všetko je na hovno, všetko ma serie, všetko musí byť tak ako chceme my. Všetko nás vytáča, poprípade žerieme ako stroje.


9. Zábudlivosť a čakanie
Neviem ako je to u ostatných báb ale môj priateľ sa musel naučiť žiť s tým, že keď niekde ideme som už o hodinu dopredu nachystaná ale keď odchádzame aj tak sa čaká na mňa. Takisto som veľmi zábudlivá a tak sa sem tam musím ešte vrátiť naspäť do bytu. A tak sa môj priateľ naučil trpezlivosti. Ja viem, dojemný príbeh.

10. Kamarátky
Toto sa ma síce netýka ale poznám to. Je dosť pravdepodobné, že sa k vám budú pchať všetky vaše otravné kamarátky ale aj my si musíme pripraviť na asi 1 či dve kolaudácie. Argument, veď kolaudácia už raz bola zrejme neobstojí a tak ako občas chalani musia sklopiť uši tak aj my.

11. Kúpeľňa
Je lepšie keď nám tam chlap nechodí. Možno nás akurát pristihne ako si holíme nohy a prezradíme tak svoje tajomstvo hladkých nôh. No ale viete pri spoločnom bývaní... sami dvaja... ide zima... no je dosť možné, že budeme potrebovať tie chlpy na to aby nás zahriali v prípade, že nenosíme v zime pančuchy. Ťažko sa to asi pre chlapov číta ale aj nám sa občas nechce holiť.

12. Tričká, tepláky atď.
Po 5 rokoch spoločného bývania určite žena nerieši či sú tie tepláky špinavé, deravé alebo vyťahané. To isté platí o tričkách. Samozrejme nenecháme to zachádzať do humusných situácií keď sa na tričku začne tvoriť pleseň od zalepenej zaschnutej ryži. Chcem tým povedať, že keď sme doma určite sa nebudeme fintiť tak ako keď sme sa začali stretávať.

Toto sú aspoň také tie bežné situácie ale ako som písala nie vo všetkom sa nájdeme. Z vypísaných ani na mňa všetko presne nesedí ale nie sme jediný spolu žijúci pár takže poznám aj iné "problémy". Určite som na mnohé zabudla ale ak vás niečo napadne určite sa rada pobavím, takže napíšte!

3 komentárov

no čo sa týka meškania tak je to naopak pretože stále meška môj Patrik ! toto nemám rada na ňom z celej duše dobre 5min/15min OK ale pol hodinu hodinu ? :D toto už nie.
Prdenie/grganie - nemá to rád keď to robím pred ním: stále tak na mňa divne pozrie a povie: tak toto mi na teba vôbec nepasuje :D . viem však že keď začneš bývať s frajerom je to o niečom inom najradšej by som pri ňom chodila stále namaľovaná s vyžehlinými vlasami pretože keď toto nemám spravené tak vyzerám ako strašidlo na začiatku som sa tak trošku hanbila no on to okomentova: ja ťa ľubím aj nenamaľovanú so strapatými vecami, ale to len predomnou tak môžeš chodiť :D :D ..
Perfektný článok , nevedela som že už 5 rokov bývaš s priateĺom :D . nech vám to spolu dlho vydrži ♥

Reply

Už je plná výlevka, čo mám robiť? - bože ja plačem smiechom pri tomto článku.. Paráda, palec hore. Určite je to celkom iné bývať spolu, než randiť alebo len občas prísť jeden k druhému na víkend. Zrovna pri tom spoločnom bývaní sa ukáže, či tí dvaja sú vôbec schopní spolu byť bez toho, aby sa vzájomne pozabíjali už na druhý deň. Síce som s partnerom ešte nebývala, ale o nič lepšie to nebolo ani pri bývaní s kočkami na internáte. Tiež som si musela zvykať, že občas je bordel, občas sú všade vlasy, žehlička na vlasy, neliezť do kúpeľne keď je niekto vedľa na wc atď.. Je to sranda, ale niekedy aj otravné mať stále "za zadkom" ďalších ľudí. Každopádne vynikajúci a výstižný článok, ktorý by si mali prečítať všetci - tí zadaní budú vedieť čo ich čaká a tí nezadaní sa aspoň pobavia (ale šak ich ten smiech tiež raz prejde :-D )

Reply

Ježiši keby mám bývať s babami asi ich pozabíjam ešte v ten deň :D
ďakujem za komentár Sue

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥