Batty Amnesia & Little things - November 2015

Ahojte všetky netopiere pojašené, týmto článkom teda oficiálne rozbieham sľúbenú rubriku Batty Amnesia & Little things. Aké maličkosti ma v mesiaci november potešili? Tu ich teda
zopár je...

3. november:
Viem, že svet sa netočí okolo "lajkov" ale určite nás občas čo to z nich poteší. Tento mesiac ma potešilo to, že užívateľ darthvaderhasalife ma zaregistroval a vie o mojej existencii ♥.

11. november:
Nakŕmila som znova tohto túlavého psíka. Už som jej stihla dať aj meno. Fotku nájdete nižšie.

17. november:
Temná strana (Dark side) je proste všade. Keď som tak kráčala cestou z práce tak som uvidela na moste nápis Dark side a vždy keď idem okolo teším sa z toho ako keby to tam sám Darth Vader nasprejoval pre mňa.

19. november:
Priateľova operácia kolena dopadla úspešne, síce ho čaká ešte jedna. I keď toto určite medzi maličkosti nepatrí, tak jednoducho mi odľahlo a potešila som sa pri správe, že všetko dopadlo dobre. Dokonca máme odloženú odstrihnutú časť jeho chrupavky!

20. november:
Deň po operácii sme mali už bohužiaľ zaplatený ples, tak sme sa tam na chvíľu zastavili. Vedela som, že tam budeme iba chvíľu keďže priateľ mal barle. Takže som tam išla neučesená a strapatá a všeobecne neupravená celá. Vyprdla som sa na to. Napriek tomu mi SBSkár pochválil vlasy, kvôli tým modrým vlasom čo mám.. len tak mimochodom pobudli sme tam 2 hodiny.

22. november:
Dočítala som úžasnú knihu

27. november:
Stretla som krásnych havkáčov ♥ Neviem ako ale ja sa dokážem tešiť už len z pohľadu na mačky, psov, srnky atď., takže vždy mi to zlepší náladu aj keď sa ich nedotknem.

30. november:
Stretla som tých istých havkáčov znova ♥



A čo potešilo vás?

10 komentárov

Ten pesan je strašně cute!
Já si teď vůbec nevybavuji nic, co by mi udělalo radost, to je hrůza. Bylo toho určitě hodně, ale... to je fakt děsný, teď mi přijde, že za celý měsíc nebyla jediná pěkná věc. Minimálně si vzpomínám, že jsem byla s článkem na blog.cz a překonala 25k návštěv, ale to jen ohledně toho blogového. :)

www.fakynn.blog.cz

Reply

Já bych si toho psíka odnesla domů a nenechávala ho venku v tak krušném ročním období.
U mě se listopad spíš rovnal katastrofje, ale doufám, že prosince bude lepší, když už je ten advent.

Reply

Teraz nechcem aby to vyznelo nejak zle ale je rozdiel napísať vziať si ho domov a vziať si ho domov keby môžem. Ja nemôžem a radšej ju nechám behať po vonku ako keby mám zavolať do útulku, kde by ju utratili, pretože je už staršia má aj odrodené a zrejme by si ju nikto domov nevzal. Navyše nie je to dáka roztrasená čivava, ktorá potrebuje svetríky aby náhodou neumrzla.
Keby môžem určite si ju nechám. Ďalšia vec ešte na jeseň bolo vidieť, že kŕmi šteniatka, keďže neviem kde sú nebudem ju od nich brať.
Tvoja veta dosť vyznela ako keby som zlý človek a nechala som ju tam.

Reply

Promiň, ale nemyslela jsem to tak, že jsi zlý člověk, když ji tam necháváš :) a to že má štěňata z jedný strany docela mění věc. Kdybych viděla na psovi, že krmí štěňata určitě bych si ho nebrala domů, ale kdybych viděla, že ten pes nekrmí štěňata tak jo.

Reply

Ja viem, že si to tak nemyslela len proste to nemám rada keď niekto napíše, že čo by kto urobil na mojom mieste.

Reply

Psík je strašne zlatýýý!
Mňa za november potešili nové teplé papuče od maminky a dve nové knihy.

Reply

Takéto články mám naozaj rada a vždy si ich rada prečítam na hocijakom blogu...i keď dosť ma aj baví, keď nadávaš pretože napíšeš to vždy tak vtipne :D

Reply

Teplé papuče by sa aj mne zišli :D

Reply

Really Very Nice Blog, Lot of Efforts you have put their.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥