Vy sa pýtate, Batty odpovedá..

http://www.resimsi.com/wp-content/uploads/2015/06/stars.jpg

Batmaníci mám tu pre Vás zopár nových odpovedí na otázky. Nebojte sa bude ich naozaj zopár nechcem vás trápiť zbytočne dlhými článkami s otázkami a odpoveďami, pretože mne samej by sa také siahodlhé výlevy nechcelo čítať. Dnes to bude v normálnejšom duchu nakoľko mi prišli aj normálne otázky. No, až na jednu...

Kdyby tě chtěl někdo zabít v uzavřené místnosti s oknem, vyskočil/a by jsi z něj? nebo by ses radši snažil/a vraha uklidnit a komunikovat s ním?
Ťažko povedať... ale určite každému z nás by sa hneď spustil akýsi mód prežitia ale každý by sa zachoval inak. Ja som veľmi výbušná a v tej chvíli by som sa možno neovládla ako v mnohých iných prípadoch, ktoré sa už stali. Aby ešte ten vrah neľutoval. Ale komunikovať s ním? Keby s ním komunikujem asi ma zabije skôr ako keby žobroním o život. Pretože mnohí práve to potrebujú. Aby ste žobrali o život. Pocit nadradenosti je sviňa. No naozaj neviem, možno by sa snažila zachrániť si život tak, že by som ho chcela zabiť ja a možno by som odpadla, možno by mi aj cvrklo, čo ja viem?! Nevyskúšaš nevieš! (Prosím, neskúšajte to ale na mne.)

Myslíš si, že o tebe niečo vyjadruje hudba, ktorú počúvaš alebo knihy, ktoré čítaš?
Ako sa to vezme vo väčšine prípadov vyjadruje presne to čo nie som ale chcela by som. Prevažne čítam fantasy knihy a myslím si, že drakom sa asi nestanem. Nebudem nikdy čarodejnica, lesná víla, morská panna. Jedine v prípade, že by som už nimi bola. Hudbu počúvam takú, ktorá nemá presné označenie ale na nete ju môžete nájsť ako epic music. V mnohých prípadoch je tá hudba herná takže buď je dosť bojová a výbušná alebo taká, že by sa hodila do fantasy príbehu. Skôr hudba vyjadruje niečo zo mňa než knihy. Pretože ako ste sa dočítali v predošlej otázke som výbušná povaha.
Toto bol môj úplne prvý mix, ktorý som si vypočula a potom to už išlo ďalej. Takúto hudbu som počúvala už dávno ale až po tomto mixe som našla pre ňu aj pomenovanie a aspoň viem ako o tom na nete písať a vyhľadávať.


Kdybyste byli veš, koho byste si vybrali za oběť?
Ja by som bola nezávislá a samostatná voš, ktorá by sa zabývala vo chvoste veveričky. 

je niekto alebo nieco co ta vzdy postavi na nohy ked mas pocit ze je to uz uplne v prdeli? nejaky vzor,hnaci bod?
Nikdy som nebola tak veľmi na dne aby to tu stálo za zmienku. Často si všímam i tu, že niekto sa s niekým nebaví, rozhádajú sa atď a píše ako je strašne na dne a radšej by umrel... bla bla... myslím si, že veľa ľudí vôbec nevie čo je to byť naozaj na dne. Len si to myslia. A neviem to ani ja lebo som to nezažila. 

Mas zo seba pocit,ze si sa v poslednej dobe nejako zmenila ? Ak ano v com?Ako?
Ale kdeže ja som stále taká istá. Ak sa ja niekedy zmením tak to bude asi len vtedy keď budem mať deti. Výzorovo som sa určite zmenila, pretože každé dva-tri mesiace mám inú farbu vlasov ale zmena povahy si myslím, že je dlhodobá záležitosť. Ani Anakin Skywalker sa nezmenil zo dňa na deň (napadol ma hneď ako prvý a je to skvelý príklad). Nasledovali tomu rôzne udalosti a tak to proste je. Paranoia, žiarlivosť, smrť atď. Ľudia sa menia áno, ale nie zo dňa na deň a vždy tej zmene niečo predchádza.Väčšinou sa však menia k horšiemu nie lepšiemu.


chci citit tvoji picu na svych prstech
Tu máme úžasný príklad nevzdelanca, ktorý si myslí, že pizza sa píše pica. Lama. Tak či tak moju pizzu nemôže cítiť na svojich prstoch pretože s jedlom sa nehrá. Ale on(ona?) evidentne je možno na to ešte moc malý aby chápal čo sa s jedlom robí. Hrabať sa prstami v jedle, no fuj! Asi budem dávať lekcie pravopisu zaostalým mumákom, ktorí sa naučili ťukať do klávesnice len nedávno.
Kedy skutocne NESTOJIS o moznost vyberu?
Keď mám navariť. Vážne neznášam, keď sa spýtam priateľa čo by si dal a on povie, že nevie vyber ty. A keď vyberiem tak sa mu to samozrejme nepozdáva. Pri varení nenávidím možnosť výberu, pretože keď viete čo chce to už ako keby máte spolovice navarené.

Kdy naposledy jste vyděsili sami sebe? Čím?
Keď som si myslela, že po mne lezie pavúk. Doteraz nechápem ako sa z hrnčeka nevylialo kakao, pretože som ten hrnček držala v ruke a potom sa strašne strhla lebo mi po pleci skĺzli vlasy. 
 
A touto "desivou" udalosťou na dnes končíme... 
 
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/Thats_all_folks.svg/2000px-Thats_all_folks.svg.png
 

7 komentárov

Tak teraz viem, že nie som jediná kto sa oprašuje keď mi vlasy pošteklia kožu :D :D neznášam to!
A PICA top :D

Reply

Na tieto clanky sa vzdy tak tesim ask nemam takže tam nechodim vôbec... a tá predposledna odpoved je rafinovane skvela!!

Reply

Och, výber toho, čo sa bude variť je asi najhoršia vec na svete. :-D
Absolútne neznášam keď nastane takáto chvíľa a tiež to neznášam obrátené - ak sa mňa niekto pýta, čo má uvariť tesne po tom, ako som práve niečo dojedla. Ja proste neviem, ja mám chuť na konkrétne jedlo keď som hladná a nie keď mám plný žalúdok. Pár dní dozadu bol u mňa kamarát a chcela som mu pripraviť raňajky, tak sa ho pýtam čo by si dal. A on že neviem. No paráda, to si mi teda pomohol.. :-D

Reply

Pica, co to bylo za retarda :D

Reply

Ja neviem :D nech sa láskavo naučí písať :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥