Star Wars


Hello bats! A Star Wars movie premiere is here soon so with my friend we made these pics for this comfy Star Wars outfit.
Ahojte netopiere! Star Wars premiéra filmu je tu čoskoro, takže s kamošom sme spravili fotky pre tento pohodlný Star Wars outfit.

I bought that pants a few weeks ago (H&M) and I totally love them. I also have idea for another outfit from this movie, which I want to wear on premiere. T-shirt was basic t-shirt  from a store (Gate) but I had this awesome Darth Vader iron sticker (H&M) so now it is awesome t-shirt! Hoodie was a Christmas present from my boyfriend about 2 years ago (Cropp town).
Tepláky som kúpila niekoľko týždňov dozadu a úplne ich zbožňujem. Už mám aj nápad na ďalší outfit z tohto filmu, ktorý si chcem obliecť na premiéru. Tričko bolo obyčajným tričkom z obchodu ale mala som úžasnú Darth Vader nažehľovačku takže teraz to je úžasné tričko! Mikina bola vianočným darčekom od môjho priateľa asi 2 roky dozadu.
 *All pics on FB page soon*

19 komentárov

Tie modré vlasy sú tak úžasné!!

Reply

Dík ale už sú teraz fialové :D

Reply

Zase niečo jednoduché a pritom je to zase super.

Reply

Chcem sa pridať, idú mi na nervy outfity, ktoré majú tristo doplnkov z čoho je potom 400 fotiek lebo každú hovadinu fotia zvlášť.
Veľmi pekné fotky je fajn vidieť, že keď si niečo naplánuješ tak to plníš. Je to takto určite lepšie i keď aj fotky o zrkadlo majú svoje čaro ale nie vždy je čas na takéto fotky. Predsalen foťák lepšie fotí ak má fotografa.

Reply

Ďakujem, fotky mi robí kamarát a nie vždy môže ísť fotiť kedy si ja zmyslím, preto určite ešte dáke tie o zrkadlo sa tu objavia. Ale chápem, že to asi pôsobí takto na vás lepšie.

Reply

Týjo, Batty.. Opravdu super, sluší Ti to, fotky krásně vyfocené a děsně se mi tady líbí Tvé vlásky! :)

Reply

Ďakujem Veron :) (aj za kamoša čo fotil ďakujem)

Reply
Anonymný mod

Nice! Fanfrominstagram

Reply

Skvělý outfit pro volný čas nebo podzimní tůru :) nenapsat, že si na triko nažehlila nažehlovačku, myslela bych si, že jsi ho někde koupila.

Reply

Je sranda koľko spraví jedna nažehľovačka, to tričko stálo 4 eurá a takto by stálo možno 10 - 15...

Reply

V živote som nevidela Starwars, ale kamarát na tom dosť fičí :D takže celé toto ide úplne mimo mňa :D Ale chválim výrobu trička! :)
Original copy blog

Reply

och božé ty máš tak krásna štýl♥ tie vlasy spodky modré ach milujem modrú farbu (ako sa hovorí: modrá je dobrá), teraz mi kamoška ide vyrobiť z kaneklaonu modré dredíky, ktoré si potom pripletiem na moje vlasy :D ,
+ ten rožový tunel v uchu más skvelý !

Reply

Love your outfit and blue ombre hair.. <3

Reply

Ďakujem
No ten tunel mám len preto lebo môj priateľ neznáša keď nemám v uchu nič (ale aj ten malý tunel zároveň neznáša ale zas ani aby som mala znova veľký :D) tento mi príde maximálne trápny oproti tomu keď som mala 2cm.

Reply

tak to oproti 2cm je dosť malinký ja mám tiež ale tiež taký malinký :-D

Reply

Woooow, to je super! Hrozně bych to oblečení chtěla. :D Už se nemůžu dočkat Star Wars. :)
KattyLife
KattyLife - GIVEAWAY

Reply

Vôbec nemáš zač..

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥