Nová rubrika - Batty Amnesia & Little things

Ahojte, dnes cestou do práce som dostala nápad na novú rubriku, ktorá mne osobne bude robiť radosť a ja dúfam, že bude nápomocná i ostatným, tým, ktorí sa nedokážu tešiť z maličkostí. Možno niekoho inšpirujem a naučí sa vážiť si bežné veci v jeho živote.

Nemám na mysli iba hmotné veci ale chcem aby sa ľudia naučili tešiť sa z úplne bežných udalostí. Nápad na túto rubriku som dostala, ako som už spomínala, cestou do práce, keď som si spomenula na jednu situáciu. Toto leto bola grilovačka na dome, a ja som pri tanieri pišťala, že kde mám môj kúsok mäsa, ktorý som si odložila. Keď som ho našla začala som sa z toho tešiť. Vtedy priateľov spolužiak povedal: "Monči ty sa dokážeš tešiť z takých maličkostí..". A je to tak... teším sa z vážne primitívnych vecí a aj keď som dosť pesimista, je záhadou, že toto tešenie je u mňa tak neuveriteľne bežné a na dennom poriadku.

Rubrika bude každý mesiac. Myslím, že by som to mala stíhať bez problémov. Budem sa snažiť si to zapisovať, aspoň tie viac významné veci, resp. do článku šupnem tie, na ktoré si jednoducho spomeniem. Niečo čo bude stáť za to sa posnažím aj zdokumentovať.

Začíname koncom tohto mesiaca a budem rada, keď do komentárov ku každému článku sa pripojíte i vy a napíšete mi čo vás v daný mesiac potešilo.

15 komentárov

Už teď jsem zvědavá na novou rubriku :)

Reply

Tak to potom super! Teším sa a ďakujem ♥

Reply

Toto je tak úžasný nápad, určite rada prispejem komentárom!!!!

Reply

Super nápad! :) Myslím, že toto potřebuji nejen já, ale většina z nás :). Z maličkostí radost mám, ale měla bych je určitě vnímat víc. Těším se na tuto rubriku :).

Reply

Teší ma keď sa tešíte ďakujem!

Reply

To zní zajímavě, tak se těším !

Reply

Vďaka už mi to toľko nechváľte :D

Reply

super nápad teším sa na články ! ;)

Reply

Ďakujem moc takáto odozva ma naozaj teší, nečakala som to...

Reply

Naozaj skvelý nápad. Dúfam, že čo najviac ľuďom touto rubrikou otvoríš oči! :)

Reply

Ďakujem Zonia, dúfam v to isté.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥