Angry Batty zasahuje... znova..


V TOMTO ČLÁNKU PADAJÚ SPROSTÉ SLOVÁ, TAKŽE BY HO NEMAL NIKTO ČÍTAŤ! NIE JE VHODNÝ PRE SLABÉ POVAHY A ODPORCOV TAKÉHOTO TYPU ČLÁNKOV.
Naposledy som sa vám posťažovala čo ma serie na ľuďoch, ktorí cestujú autobusom spolu so mnou. Takže čo to bude dnes?! Chvíľka nenapínavého napätia.......Ako inak na paškál si vezmem blogerský svet, pretože sa na to tak skvele nakladá a navyše je to nevyčerpateľná téma, ktorá vždy má niečo nové čo ma naserie. Ktoré články ma vytáčajú, a pre ktoré nemám pochopenie? To sa dočítate v dnešnom ANGRY BATTY článku. Čo sa týka nadávok, v reálnom svete si dávam pozor na ústa ale blogy sú tu aj na to aby sme sa mohli vyventilovať, takže ak by ma chcel niekto poučovať o mojom vyberanom slovníku, tak pakuj z tadeto preč.

http://vignette2.wikia.nocookie.net/gravityfalls/images/e/e5/S1e13_mabel_angry_transparent.png/revision/latest?cb=20130424043416UNBOXING
Tak toto je typ článkov, ktoré naozaj nechápem. Kurva, to nemyslíte vážne, že vás zaujíma článok, ktorý je o úplnom hovne. Júúú prišiel mi balíček, viem čo v ňom je ale aj tak o tom napíšem článok, jebnem tam dve fotky -  balíček pred a po rozbalení, a potom napíšem k tomu 5 až 6 viet. Júúúú, to je taká zááááááááááábava. NAOZAJ?! Nepoviem ani slovka, keď blogerka netuší čo je v balíčku a chce sa s týmto prekvapením podeliť s čitateľmi a je k tomu zmysluplný text. Ale aký to má dokelu význam, keď za prvé: vie čo v ňom je, za druhé: koho zaujíma balíček, ktorý je zabalený ako každý iný, a za tretie: zaujímalo by ma koľkí tieto články píšu iba preto, že to videli na inom blogu. Áno, videla som aj dobré unboxing články ale tie vyzerali inak. V prvom rade prepracovane a premyslene. Nie ako článok zbuchnutý za 3 minúty.

SPOTREBOVANÉ
Neviem ako vy ale pre mňa je fakt otras pozerať sa na dáke špinavé vycucnuté makeupové tuby, ktoré vyzerajú, že ste ich vyhrabali z najbližšieho smetného koša pred barákom. Čo ma však úplne zaráža je to, že niektoré sem ešte jebnú aj tubu od zubnej pasty.. džízus krajst tým sa nám snaží snáď niekto dokázať, že si umýva zuby? Zubná pasta?! ZUBNÁ PASTA?!!!! Nabudúce môžeme snáď očakávať v týchto článkoch prázdne WC spreje, tubičky od krémov na vaginálnu mykózu a prázdny blister od antikoncepčných tabletiek.

HAUL
Mám pochopenie pre tieto články, pokiaľ máte knižný blog a pridáte tam knihy. Mám pochopenie, pokiaľ sa chcete pochváliť novým oblečením ale to snáď žartujete, že tam drbnete aviváž, čokoládu a dáke keksíky. A to teraz nesrandujem, to som proste videla. Koho zaujíma, že ste si kúpili aviváž?! KOHO?! Možno tak zväz mamičiek. To vážne musíte silou mocou spraviť dáky článok len aby ste ho proste mali?! Prečo do do fotočlánkov drbnete hocičo čo vám príde pod ruku? Keď proste nemáte čas sa pohrať s fotkami dajte radšej dáky obrázok ale nie prosím roztrasené a nezaostrené fotky, na ktorých sú totálne hovadiny. Trošku sa prezentujte, pretože váš blog pôsobí lacno, ako keby sa oň nemienite starať.

ČLÁNKY ONIČOM A O NIČOM
http://vignette2.wikia.nocookie.net/gravityfalls/images/e/e5/S1e13_mabel_angry_transparent.png/revision/latest?cb=20130424043416
Stále sa pýtam samej seba, že prečo, a ešte raz prečo, keď uvidím článok, v ktorom nie je ani jedna veta a len tak z fleku bez udania dôvodu tam je dáke video na pesničku, ktorá mi spôsobuje dávivý reflex. Takisto asi nikdy nepochopím články, ktoré postne niekto 3 v priebehu jedného dňa a je tam textu na 4 riadky poprípade iba jeden obrázok. Nemyslíte vážne, že tieto shity niekto číta?! No vlastne nečíta, lebo nemá čo!

OPAKOVAČKY
Nebola som si istá ako tieto druhy článkov nazvať. Sú to tie, ktoré sú proste všade ale sú len dočasné. Tak napr. niečo sa stane vo svete a vzniknú vždy dva druhy článkov, tí čo sa k tomu chcú vyjadriť a tí, ktorí sa chcú vyjadriť k tým čo sa k tomu vyjadrili. A tak mi neostáva nič iné ako byť na seba právom pyšná, že stále som schopná plávať proti prúdu a nenechala som sa strhnúť lavínou článkov, na ktoré čoskoro nikto neklikne. Pokiaľ však k danej téme vznikne článok úplne odlišný od tých ostatných rada si ho prečítam.  

Mám obľúbené blogy, ktoré takéto články píšu ale aspoň majú dáku úroveň, že keď si ich prečítam (ak je čo) tak nemám pocit, že sa vo mne prebúdza zelený Hulk a mám potrebu vyplieniť mesto alebo spáchať samovraždu. Určite i niekomu inému lezú na nervy moje články, možno presne tento typ článkov, môj štýl písania atď. No ale viete, tak ako to netrápi tie ostatné tak to netrápi mňa. Samozrejme nikomu nechcem kaziť blogerské sny, každý si blog vedie tak ako sám uzná za vhodné, preto som nevymenovala nikoho konkrétneho. Je to písané všeobecne.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/Thats_all_folks.svg/2000px-Thats_all_folks.svg.png

11 komentárov

Jen jsem viděla článek a už jsem si říkala pro boha, co se jí tak přihodilo, že jí to vytočilo.
Na unboxing články jsem narazila jen jednou a byl to článek o japonské kosmetice a celkem dobře napsaný. Autorka i do něho napsala, co kolik stálo. Takže jsem ho považovala za lehce užitečný.
O článcích píšící o tom, co daná osoba za měsíc vypotřebovala jsem četla na Lady Mushroom, ale naštěstí jsem se s tím prakticky nesetkala. Zaplať pána boha.
Hmm, být Hello Kitty aviváž tak ani neceknu :D
Já se snažím, aby moje články nebyly o ničem -_-
U opakovaček. To se vyjadřuju, jak k čemu a ještě to důkladně zvážím, i když to tak nevypadá :D

Ale jinak je to dobrý článek proto, aby se každý zamyslel nad tím, co vlastně dává na blog za články.

Reply

Samozrejme, že nie všetky články sú zlé takéhoto štýlu ale treba si to proste premyslieť, niekedy tie články vyzerajú, že to je zbuchnuté za pár minút len aby bolo niečo nové online.
Ďakujem za komentár.

Reply
Anonymný mod

Tých ale kvalitne premyslených je málo bohužiaľ.

Reply

Neviem, ale mňa vážne baví keď sa hneváš :D :D Článok je vtipný a úprimný, čo sa týka Haul článkov tie mi neprekážajú a Unboxingy no ako sa to vezme, pretože niektoré sú vážne strašne nudné a bezvýznamné.

Reply

Já články vždycky na bloggeru plánuju měsíc dopředu. Takže mám vždycky dostatek času popřemýšlet o nových.

Reply

Mám rada takéto úprimné názorovky od druhých.. :-D
Ja osobne teda články o spotrebencoch nečítam, alebo ich čítam asi len u jednej či dvoch blogerok, ktoré ich vedia dobre odprezentovať. Osobne však dávam prednosť plnohodnotným recenziám, kde daný produkt dostane podstatne viac priestoru. Čo sa týka unboxingov, mám na blogu dva takéto články, prvý je z Biobeauty objednávky, kde som si objednávala aj krabičku krásy, ktorej obsah bol pre mňa záhadou a druhý unboxing, alebo skôr len klasická ukážka nákupu bola výhradne o slovenskej kozmetike, ktorú som kúpila rodine pod stromček a chcela som ľuďom posunúť myšlienku podpory lokálnych producentov.. Inak ale sem-tam napíšem článok z nákupov, väčšinou sa mi to však nechce písať :-D To už musím mať fakt nejaké fasa veci alebo do toho dávam tipy na dobré akcie a zľavy alebo neznáme značky, ktoré považujem za kvalitné, proste chcem aby to bolo niečím prínosné pre toho čitateľa a ukazovať mu každý mesiac, že som si kúpila zase rovnaké odlíčovacie tampóny a na konci mesiaca mu ukázať, že tých 30 okrúhlych príšerok na xicht som už spotrebovala, podľa mňa postráda zmysel. :-D Inak mi napadá, že ono je to vlastne aj vcelku nechutné doma držať v podstate odpadky (lebo to vážne sú odpadky!) kvôli tomu, aby som ich mohla na konci mesiaca odfotiť a hodiť na blog.. Pochopím ak som niečo nestihla ešte nafotiť a zrecenzovať, že to umyjem a odložím bokom, ale už raz zrecenzovaný produkt po spotrebovaní držať kdesi v krabici alebo taške pár týždňov je proste "prasárna"..

Reply

Díky :D
Ono by ma to toľko nevytáčalo keby si baby dajú na tom záležať. Tým netvrdím, že to nerobí nikto, komentujem pravidelne blogy, ktoré mám rada a je jasné, že niekde sa tomu nevyhnem. Keby moja obľúbená blogerka píše takéto články a stoja za hovno veľmi si premyslím či na blog ešte zavítam. Mňa osobne to odrádza. Takéto články sa dajú napísať aj dobre, čo mi potvrdzujete aj vy samé ale ešte stálo je málo tých čo to vedia prezentovať.

Reply

unboxing, haul všetko prišlo z tej pridrbanej ameriky ktorú tak z duše nanávidím ,,,, nemám rada beuty a fashion blogy, ale neriešim každý máme radi niečo iné :D , ale najviac čo ma sere je že blogerky pisu komentar pod clanky a ani na tie komentare neodpisu ani proste neraguju na ziaden kometar uz som sa stretla s viacerými takýmito blogmi , tak som si povedala OK ty nevieš nám odpisat na koment tak prečo by som ti ja mala písať komentár k tvojmu článku ? :D , toto so svetom co sa deje poviem len jedno spejeme ku koncu a je len nas ako sa k tomu postavíme :D ..... to je na dlho nechce sa mi tu o tom rozpisovat :D,
preto patríš aj k mojim oblubeným blogerkám pretože píšeš také super články nie stale o tom istom ,..

Reply

Ďakujem, vždy ma tak pekne vychváliš, vďaka tvojim a samozrejme aj vďaka komentárom ostatných viem, že má zmysel sa tomuto blogu naďalej venovať. Ešte raz ďakujem.

Reply

:D :D vaginálny krém na mykózu v článku? :D no mám dosť som za viac takýchto článkov jednoznačne!

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥