Vy sa pýtate, Batty odpovedá...

Nové otázky a nové odpovede.Môj osobný pocit z týchto odpovedí je taký, že mi prídu dosť nudné ale možno sa snáď nájde niekto kto si ich prečíta. No čo už nemôžem byť stále tak feľmi ftipná! Aj ja mám svoje slabé dni. No tak poďme rýchlo na to nech to máme všetci za sebou!

Z čeho je čevabčiči?
Črevá z číčy predsa, veď názov čevabčiči to i jasne dokazuje.

Chtěli byste mít třeba tykadla? A co třeba přísavky, další pár rukou, klepeta nebo cokoliv jiného?
Chcela by som mať prísavky a stala by som sa tak ultimátnym špiónom, ktorý by sa dokázal "skryť" na plafóne, pretože žiaden človek predsa nemá periférne videnie a určite tak nie je možné aby vás zazreli. To, že človek má periférne videnie je mýtus. A samozrejme nesmú chýbať netopierie krídla. A volala by som sa Batopus. Raz vám to možno aj nakreslím.

Jak vypadají prázdniny sedmiletého jezevčíka?
7 ročný jazvečík má už cca polku života za sebou takže už len zostáva vydedukovať s kým žije... je tučný? Áno. Celé dni leží? Áno. Je nevrlý? Áno. Dedukcia..... Loading...... tento 7 ročný jazvečík je obeťou dákej starej babky, takže jeho prázdniny vyzerajú tak isto ako keď prázdniny nie sú. Len papá, kaká a šteká. Jedine, že by bol obeťou únosu. No ak je to jazvečík, ktorý je v dákej väčšej rodine tak možno s ním šantia dáke deti. Ale možno je to jazvečík poľovník. Ťažko dedukovať s toľkými možnosťami.

Chodili jste jako malí na karneval? Za co jste byli? A za co byste chtěli jít teď?
Tak to mám pre vás jednu historku. Keď som bola malá tak moja mamina mi po nociach chuderka šila krásny kostým Šípkovej Ruženky. Keď ho dokončila a obliekla mi ho celá šťastná aká som v ňom rozkošná, tak ja som na ňu pozrela, zdula som sa ako ropucha a povedala som jej, že ja som chcela byť na karnevale jašterica. Odvtedy ma mamina volá jašterica a akosi sa zmierila s faktom, že zo mňa pravá dáma nebude. (pozn. už v detstve som vedela čo je dobré!)
Kdybyste se na návštěvě chovali opravdu jako doma, bylo by pro vás trapné?
No keby sa tak chovám ako doma tak jediný kto by sa cítil trápne je zrejme hostiteľ. Našťastie ešte nie som v tom veku kedy chodíte na dáke návštevy a kávičkujete. S tým budem trápiť svoje deti nie samú seba. Ja sa na návšteve hanbím ísť aj na záchod tak si skúste predstaviť akoby to vyzeralo keby sa hanbiť nemusím. Vždy si myslím, že to v záchode cvrliká príliš nahlas a tak sa snažím vycikať na etapy. A najlepšie je keď vyjdem zo záchoda a tradičná otázka chalanov: Monika srala si hovná?


Čo by si najradšej na sebe zmenila?
Chcela by som na sebe zmeniť, že chcela by som byť viac priateľská ale nič pre to nerobím, pretože to zároveň aj tak nechcem. Od ľudí si držím odstup..

Máte rádi různé společenské a skupinové akce, aktivity(plesy,školní výlety, skupinové terapie,kolektivní hry..) nebo se jim naopak vyhýbáte?Proč? Jak se v takových chvílích cítíte?A jak reagujete, když se takové akce musíte účastnit?Jsou tyto akce pro osoby,které se ve společnosti necítí dobré?Proč?
Neznášam to nebola som dokonca ani na maturitnom, radšej som si dala tetovanie. Takisto aj diskotéky neznášam ale napr. školské výlety mi nikdy nevadili. To je zas úplne niečo iné.
Vyhýbam sa tomu preto, že sa tam večne nudím. A to ani nevravím keď robím ešte aj šoféra. Nepijem a aby som išla aspoň tancovať musím byť aspoň mierne opilá. Čo sa tým pádom navzájom vylučuje. Navyše tancovať neviem. Možno tak harlem shake je štýl, ktorý by som zvládla.

Víte, jaké je nejoblíbenější jídlo/pití vaší oblíbené postavy z knihy/filmu/seriálu a já nevím odkud?
Tak napr. Scooby-Doo ma obľúbené jedlo všetko jedlo.
Lara Croft napr. fazule s toastom (čo som zistila asi iba 4 mesiace dozadu).
Jake the Dog burrito, zmrzlina a bacon pancakes.

Klikni na túto otázku, otvor myšlienky, prilož prsty na klávesnicu a napíš, z čoho si šťastná, smutná, sklamaná... Zaujíma ma to.
Síce som v práci ale cítim sa šťastne. V práci zvyknem myslieť na pozitívne veci, pretože je tu toľko prípadov kedy ma dokáže niekto naozaj nasrať. Šťastnou ma robí strašne veľa maličkostí ale vážim si aj tie veľké veci. Momentálne ma robí šťastnou niekoľko blížiacich sa udalostí. Premiéra filmu Star Wars, blížiace sa Vianoce... Vianoce nemám nejak extra rada a skôr tá vianočná atmosféra všade naokolo nepôsobí na mňa nejak wow efektom ale mám pre priateľa pripravený epický darček, ktorý ešte musím vlastnoručne doladiť a strašne sa teším z toho ako sa bude tváriť. Na Vianoce sa mu snažím vždy niečo vyrobiť, minulý rok to bola mapa Stredozeme napríklad, vlastnoručne maľované BioShock tričko atď tento krát to bude Star Wars tématika keďže sa blíži premiéra nového filmu. Som veľmi zvedavý človek a viem, že priateľ má už tiež niečo pre mňa a strašne by som chcela vedieť čo ale aj nechcem. Vždy viem, kde darček schová ale nikdy som nesondovala čo to je... ale už teraz sa z toho teším lebo viem, že to bude super. Vždy sa trafí! No a napr. sa teším aj z toho, že vyšla nová Adventure time hra!!!! Ako sa zvykne písať v tomto internetovom svete mladých....Must have!

10 komentárov

Tvoje odpovede ma vždy rozosmejú :D A otázky chalanov keď príde baba z toalety sú proste... Aj keď u nás sú to skôr, či má baba krámy a to je možno aj bezpečnostná otázka :D

Reply

Zajímavé otázky :D já se jako doma chovám jedině u BFF :D:)
Denisse Beauty

Reply

Ja už som si na to zvykla po toľkých rokoch, takže väčšinou odpoviem, že áno :D

Reply

Niektoré tie otázky sú strašné :D
Zato tvoje odpovede sú geniálne, tieto články žeriem, vždy ma dokážu pobaviť.
Mapa Stredozeme? Tak to ťa obdivujem, muselo to zabrať dosť času.

Reply

Na tie najdivnejšie sa odpovedá najľahšie :D ďakujem je tu na blogu aj článok s tou mapou v sekcii DIY ak by si chcela pozrieť ale neviem či je tam celá som teraz cez mobil.

Reply

Naozaj super odpovede, niektoré otázky sú dosť divné, aby som pravdu povedala. :D No na niektorých odpovediach ma vždy pobavíš. Teším sa na ďalší článok! :)

Reply

Tieto otázky a odpovede sa mi vždy páčili a vždy aj budú :) Takto sa najviac dá zistiť o blogerke :)

www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

Reply

Kokos tí ľudia fetujú? Niekedy tie otázky sú ako keby na niečom fičia.

Reply

Treba to skôr brať humorne myslím, že mnohí to ani vážne nemyslia.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥