Kawaii time!

This outfit I used for kawaii box photoshooting. If you wanna see more pics from this photoshoot click here.
 Tento outfit som použila na fotenie recenzie kawaii boxu. Ak chcete vidieť viac fotiek kliknite sem.

I like this outfit because it is really simple but still cute outfit thanks to that hat with ears and Luna cat from Sailor moon anime tv series.
Mám rada tento outfit, pretože je naozaj jednoduchý ale pritom stále roztomilý vďaka čiapke s ušami a mačke Lune z anime Sailor moon.








10 komentárov

Jéé, tak to je překrásné :O ♥ Opravdu Ti to moc sluší a nejvíce se mi líbí ta fotka, kterou máš jak kdyby v profilu vpravo nahoře, tam jsi bombastická! :)

Reply

To je super! Moc se mi líbí čepice s oušky v kombinaci s fialovými vlasy! :)

Natálie
NATALIEHOLZ

Reply

Júúúj, si neskutočne kjúút :3 tú čiapku by som brala! :D
Original copy blog

Reply

Ou ďakujem... No ja mám ale zo 5 takýchto ušatých :D najviac sa oplatia po zime lebo sú za euro.. :D

Reply

Super cute! love the beannie and T, you look lovely!:3

Reply

Oh my god, you are so cool ♥

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥