My favourite bloggers - part no. 4 - Recently discovered blogs

Recently discovered blogs
My little bats there is another sequel "My favourite bloggers". As you can noticed this post will be about bloggers which I recently discovered on the internet. So we can start now..
Moje malé netopiere máme tu ďalšie pokračovanie k článkom "My favourite bloggers". Ako ste si mohli všimnúť, tento článok bude o blogerkách, ktoré som objavila nedávno. Takže môžeme začať..

♥ Yoosanchu ♥
Yoosanchu lives in Finland but her first language is swedish and she speaks finnish just a little bit. It is mysterious, right? I always thought she lives in Sweden image embarrassing. I found her blog maybe about one month ago and it was a love at first sight. Her blog is so cute and of course so pastel. She is posting about her life, fashion inpirations from Japan, and sometimes it is random post in swedish and english language. Yoosanchu is very kind person. If you wanna ask her something you can send her a question here. I am sure she will send a reply to you, because, as I already wrote, Yoosanchu is so kind. Her real name is Sandra, and she studying in the second year of fashion/clothing design. Awesome! She can make her own clothes, I am so jealous! By the way I love all her alpacas... I hope I will have one day my own alpaca maybe for Christmas? (I hope my boyfriend will read this :D). Her instagram full of her alpacas here.

And what is the best? She started follow my blog before this article and from her own choice. I am so happy, she is the first favourite blogger who did this ♥.
Yoosanchu žije vo Fínsku, ale jazyk, ktorý používa je švédsky. Fínsky hovorí len veľmi málo. Zvláštne, však? Vždy som si myslela, že žije vo Švédsku,image to je trapas. Jej blog som objavila asi mesiac dozadu a bola to láska na prvý pohľad. Jej blog je roztomilý a samozrejme pastelový. Píše o svojom živote, módnych inšpiráciách z Japonska a niekedy je to úplne náhodný článok. Píše švédsky a anglicky. Yoosanchu je veľmi milá osoba. Ak sa jej chcete na niečo spýtať, môžete jej poslať otázku tu. Som si istá, že vám odpíše, pretože, ako som už písala, Yoosanchu je veľmi milá. Jej skutočné meno je Sandra a je v druhom ročníku na odevníckej škole. Úžasné! Môže si vyrobiť vlastné oblečenie, žiarlim! A mimochodom milujem jej plyšové alpacy.... dúfam, že aj ja budem mať raz vlastnú, možno na Vianoce? (Dúfam, že môj priateľ si to číta :D). Instagram plný jej lamičiek tu.

A čo je najlepšie? Začala sledovať môj blog ešte pred týmto článkom a z vlastnej vôle. Naozaj ma to teší, je prvou mojou obľúbenou blogerkou čo niečo takéto spravila ♥.

♥ PICTURE TIME ♥




*all pics from google and blog*

8 komentárov

ahh thank you so so much for writing this post hihi ^^~~

Reply

Vypadá velmi mile :3 Jen škoda, že anglicky moc neumím :X

http://gabux-creativity.blogspot.cz

Reply

No aj milá je veď som to písala :)
A neviem čo presne myslíš s tou angličtinou, neviem či narážaš na článok alebo na komunikáciu s ňou... som zmätená teraz...

Reply

Je opravdu roztomilá! Miluji japonskou kulturu a plánuji ji jednou studovat, tak ráda zavítám i k ní, protože inspirovat se japonskou módou je něco krásného :)
http://small-literaryworld.blogspot.cz/

Reply

Tak to je potom super, teším sa! :)

Reply

Tie ružové vlasy jej veľmi svedčia!

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥