♥ KAWAII BOX GIVEAWAY ♥ ENDED

Hello kawaii bats! Wanna own your kawaii box too? Yes? Ok, so maybe you should enter this awesome giveaway sponsored by Kawaii Box company!
Ahojte kawaii netopiere! Chcete vlastniť kawaii box tiež? Áno? Dobre, pretože mali by ste sa teda zúčastniť tejto úžasnej giveaway súťaže, ktorá je sponzorovaná spoločnosťou Kawaii Box!

Rules:
You will enter the giveaway through the entries. There will be gadgets for kawaii box and mine social media sites. There will be for example "Follow Kawaii Box on Twitter" and by doing that you will enter the giveaway! :) The more entries the person chooses, the better their chance is at winning. :)

Once the giveaway has ended, Rafflecopter will draw a random winner that will be then contact with the great news! :)

Kawaii box company then send the prize box directly to the winner!!!
Pravidlá:
Do giveaway súťaže sa zapojíte cez rôzne vstupy (entries). Budú tu rôzne ponuky na sledovanie mojich a kawaii box sociálnych sietí. Napr. "Follow Kawaii box on Twitter", vyplníte meno, pod ktorým sledujete a týmto krokom ste automaticky zapojení do giveaway súťaže. Čím viac vstupov si vyberiete, tým väčšia šanca na výhru. Akonáhle sa Giveaway skončí, program Rafflecopter vyberie náhodného výhercu, ktorého kontaktujem.
Spoločnosť Kawaii box zašle následne box výhercovi.


a Rafflecopter giveaway

6 komentárov

Tú tabuľku si ako urobila?
Inak som sa zapojila..

Reply

Tú som nevytvorila ja, tú mi poslali z Kawaii Boxu..
Držím palce...

Reply
Anonymný mod

Strašne moc díky za túto súťaž z Čiech a Slovenska si prvá čo viem, že recenzuješ kawaii box!

Reply

No mne neďakuj to mi ponúkli ľudia z Kawaii boxu ale je zas pravda, že som to mohla odmietnuť. Dali mi na výber.

Reply

Milujem kawaii boxy a sledujem asi všetkých, resp. Pozerám asi všetky články, kde sú tieto rozkosne kawaii boxy. Videla som ich už asi u 5 CZ-SK blogeriek a proste sú naozaj nádherné a perfektne je i to, že nemáte totožné balíčky. Resp. Ten základ je tam rovnaký, ale iné farby obcas tvary atď. :) úžasné

Žiaľ, v žiadnej giveaway sa mi nikdy nepodarilo vyhrať a myslím si, že pri pocte fanúšikov tohto boxíku to opäť bude šanca ako hladat ihlu v kope sena. No i tak neviem odolať a zapajam sa.

Reply

No ja som o slovenských a českých blogerkách tiež nevedela.... a hej je fajn, že vždy dostaneš niečo iné i keď niekto dostane niečo lepšie a niekto niečo horšie. Videla som už aj box, v ktorom pre mňa osobne nebolo nič tak kawaii aby ma to potešilo. Som náročná na to čo kawaii je a nie je :D

V Giveaway sa ani mne nepodarilo vyhrať. V žiadnej na svete :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥