I hate these people

Tí čo cestujete autobusom, určite viete, že v autobuse stretnete rôzne typy ignorantov, opilcov atď. samozrejme nájdu sa aj tí milí ľudia, ktorých existencia vám vôbec neprekáža a jednoducho sa správajú tak ako sa majú. Ja síce vodičák mám ale keďže máme iba jedno auto svoj zadok prevážam v autobuse plnom ľudí každé ráno cestou do práce. A samozrejme, ja ako známy "milovník" ľudí, mám zoznam, na ktorom sú rôzne typy ľudí, ktorí mi neskutočne vadia.

Rozťahovači
Nie to nie sú tí, čo sa vám snažia roztiahnuť nohy vy oplzlé netopiere. Sú to tí čo si sadnú vedľa vás zatiaľ čo vy pomaly pôsobíte dojmom, že máte chuť bozkávať sa s oknom alebo dverami autobusu. Takí čo nepoznajú hranice osobného priestoru a dobreže si na vás ešte nevyložia nohy. No a to aby ste sa ešte nedabojže pohli a náhodou o nich nezavadili!

Prenášači
Sú to tí čo dobreže nenastúpia do autobusu s pľúcnou embóliou a opičou chrípkou. Niekedy so strachom čakám kedy na mňa vyfrkne krv, pretože tam niekto nastúpi s tuberou. Keď je človek chorý, jasné, že s tým nič nespraví ak sa potrebuje niekde súrne dostať a nemá auto. Ale haló, načo máte tie hnusné paprče s piatimi prstami?! Zakryte si tie hnusné ústa plné bacilov!

Kreténi
Do tejto kategórie samozrejme patria všetci, čo mi vadia svojím správaním či už baby alebo chalani. Takí čo hulákajú na celý autobus a vedú rozhovory a makovom hovne s mliekom a ešte si myslia, že táto téma je veľmi vtipná a mali by ju počuť i ostatní v autobuse.

Nepípači
Takí čo si myslia, že označiť si cestovný lístok nie je povinnosť, ktorá sa týka zrovna ich.

Pravoboční
Neskutočne mi ide na nervy keď je plný autobus a niekto sedí na pravej strane sedačky aby si niekto nedajbože neprisadol. Toto väčšinou robia staré ježibaby a neskutočne mi to vadí. Aj keď plný autobus nie je, nechápem prečo sedia na pravej strane a tú riť nepresunú na ľavú. Jednoducho sa neposunú ani keby tam niekto stojí so zlomenou nohou vedľa nich.

Nesadavci
Plný autobus, dobreže sa neoblizujem s dverami autobusu ale aj tak si nesadnú na tie voľné miesta na kraji aby vyprádznili uličku. Potom sú tu však aj tí, ktorí by si sadli ale miesto toho aby vás o to poprosili budú radšej šomrať ako ich nikto nepustí sadnúť.
 
Drzí ignoranti
Celý..... polovičný.... študentský... nenávidím ľudí, čo nie sú schopní a neovládajú ani primitívne základy slušného správania. Fakt ako jediná vravím: "Dobrý, celý poprosím." a keď mi ho podá tak poviem slovo "Ďakujem."?! Celý... celý čo?! Kár do huby?! Toto ma dokáže asi najviac nasrať a predstavujem si ako takýmto ľuďom skáčem po hlavách.

Vyzváňači
Vážne ste tak nechápaví? Ešte ste neprišli na to, že stačí zazvoniť raz?! Že keď svieti, STOP, autobus zastaví? Že keď to už raz zazvonilo netreba zvoniť ešte ďalších 60x?! Vodič nie je hluchý, keby je, nerobí vodiča autobusu. Trošku tolerancie ľudia. Asi nie je tomu autobusárovi 2x príjemné keď mu to tam zvoní 10x za jednu zastávku.

Notorickí opilci
Asi netreba popisovať. Jednoducho smrdia a je dosť nepríjemné ak sa aj sami so sebou rozprávajú a ťahá z nich.

Závisláci
Radšej nech do tých sprostých telefónov celú cestu ťukajú, než to, že celú cestu telefonujú o tom, že na večeru bude robiť halušky. Koho to zaujíma?! Si uvarte aj hovno na šťanke s ryžou. Každému je to úplne jedno a na vaše telefonáty nie je nikto zvedavý. Samozrejme je niečo iné ak zdvihnete a trvá to dokopy minútu. Ale nie celý rozhovor viesť celou cestou autobusom a jednoducho "len tak kecáte".

Neumývači zubov
Bohužiaľ ale toto je ten najčastejší prípad. Niekto za to nemôže a niekto áno. Ale keby som človek, ktorého z každého zápachu napne tak asi nemôžem chodiť autobusom. Niekedy je to fakt hnus a mám pocit, že dotyčný človek jedol mŕtve deti. 

Toto sú asi tí najbežnejší ľudia čo mi jednoducho v autobuse vadia. Určite by sa ich našlo viac, pretože moja "láska" k ľuďom je pravdaže nekonečná ale musím si šetriť nervy aj pre iných debilov. Samozrejme ak máte šťastie prisadne si k vám niekto normálni, ale ja väčšinou také šťastie nemám.

9 komentárov

lol a lot of people like that here too, I preffer put in my ears music and look at the window X) great post!

Reply

I want do that too but I can´t find my earphones :D
Thank you :)

Reply

Proč mě to tak pobavilo... :D

Reply

Pretože som felmi ftipná a ty máš toprý fkus!

Reply

Úžasný článok :D Ešte, že mám všetko tak blízko a nemusím chodiť veľmi busom, ale keď na to príde, je to pre mňa pôrod. Asi je to irónia osudu, že vtedy je celý tak preplnený, že dobre že ma na nejakej zastávke von nevytlačia :D

Reply

Díky :)
No jasné to poznám veľmi dobre.

Reply

Haha tak toto je super článok :D každé ráno cestujem busom a veľmi dobre poznám tieto typy ľudí xD Aj keď sa musím priznať, že občas sedím na kraji a držím miesto kamoške, heh :D
Original copy blog

Reply

Ďakujem...
No tak toto je ešte ako tak prijateľné pokiaľ sa posunieš ak je už autobus fakt napchatý alebo je tam niekto postarší pri tebe... :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥