Why are plants better friends than people?

https://40.media.tumblr.com/cf4081c4e9c8f8f7f999f5d160a6b5ff/tumblr_nilf0bynaL1slqt1vo1_400.png

Hi everyone! About few days ago I bought some plants. Honestly, I am not a big fan of flowers but cactuses and carnivorous plants are something different. They have spikes or they like flies but they are still so beautiful. I live in a flat so it is impossible for me to have a dog or a cat. Maybe one day I will have a dumbo rat but I want at least two of them. I know that a lot of people live in flats with pets. But in a lot of cases there are three or more members of family. We are two and both of us have to go to work. At work we are 8 hours daily, sometimes more, so at this time will be that pet alone. And sad. And when pets are sad or bored they can destroy furniture for example. Simply, I don't wanna own a sad pet -_-. This is maybe only one case when I'm thinking responsibly.
Ahojte všetci! Pred niekoľkými dňami som si kúpila rastlinky. Úprimne, nie som veľký fanúšik kvetov ale kaktusy a mäsožravé rastliny, to je niečo iné. Majú síce pichliače alebo jedia muchy ale pritom sú stále krásne. Bývam v byte takže je nemožné mať psa alebo mačku. Možno jedného dňa budem mať dumbo potkana ale chcem najmenej dvoch. Viem, že veľa ľudí žije so zvieratami v byte ale vo väčšine prípadov sú v rodine aspoň traja členovia. My sme dvaja a obidvaja musíme pracovať. V práci sme 8 hodín denne, niekedy aj viac, takže za tento čas bude zvieratko doma samé a smutné. No a keď sú domáce zvieratká smutné alebo znudené môžu zničiť napríklad nábytok. Jednoducho nechcem vlastniť smutné zvieratko -_-. Toto je asi jediný prípad kedy rozmýšľam zodpovedne.

But back to main characters of this article - plants. One day I found on the internet a great title: Plants are friends. Then I found this same title on my favourite blog. I told to myself, well yes, plants are great friends. Even much more than people. They are quiet companions, they grow up when you care of them and they can even feel when you give them your love. They can honestly love you even they are "only" plants. They can't told you be quiet. They listen to you... So I decided and bought these cute little plants. I put them on my desk and I am still working to make for them a beautiful still life (I am not sure if this is a right phrase).
Ale naspäť k hlavným postavám tohto článku - rastlinám. Jedného dňa som našla na internete výborný titulok: Plants are friends (Rastliny sú priatelia). Potom som tento istý nadpis našla na mojom obľúbenom blogu. Povedala som si, no vlastne áno, rastliny sú skvelí priatelia. Lepší ako ľudia. Sú to tichí spoločníci, rastú ak sa o ne staráte a dokonca vedia pocítiť vašu lásku. Môžu vás naozaj ľúbiť aj keď sú to "iba" rastliny. Nemôžu vám ani povedať buď ticho. Načúvajú vám... Takže som sa rozhodla a kúpila som si tieto malé rozkošné rastlinky. Dala som ich na môj písací stôl a stále pracujem na tom aby som im tu spravila pekné zátišie.

About 7 years ago I had a cactus and this cactus had something like a white hair. I named it Elias. Unfortunately when we moved to our new house Elias withered. Sad story. These little planties doesn't have names yet, but I'm making desicion between these cute japanese names. Next time I will make a DIY post how to make your flowerpots more cute. I am also planning to buy one succulent.
Asi 7 rokov dozadu som mala kaktus, ktorý mal niečo ako biele vlasy. Pomenovala som ho Eliáš. Bohužiaľ, keď sme sa presťahovali do nového domu Eliáš vyschol. Smutný príbeh. Tieto malé rastlinky ešte nemajú meno, ale rozhodujem sa medzi týmito. Nabudúce spravím DIY článok ako si vyzdobiť kvetináče. A takisto plánujem ešte kúpu jedného sukulentu.
 And what about you dear readers? Do you like plants? Which one is your favourite? And if you have plants did you give them names?
A čo vy čitatelia? Máte radi rastlinky? Ktorá je vaša obľúbená? Ak máte doma dáky kvet pomenovali ste ho?


*Sorry for bad picture quality, sun was sleeping already*

12 komentárov

Vždycky jsme doma měli strašně moc kaktusů, protože děda je úplně miloval. Takže všude samý kaktus, žádná moc náročná rostlinka. Ale jinak toho moc nemáme a ani já asi nebudu nějaký velký milovník rostlinek :D. Uvidím do budoucna. Každopádně květiny v podobě dárků..ty já můžu, asi jako většina z nás! :)

Reply

No mňa zas kvety ako kytica nikdy moc neoslovia, keď tak skôr takto v kvetináčiku.

Reply

jééj ale to je chutné, super vyzerajú , ja som mala tiež v detskej kaktusiky ale nejako nevyrdžali u mňa dlho :-D
https://clodyteenmummy.wordpress.com

Reply

great post, kisses!

http://itsmetijana.blogspot.rs/

Reply

Otec má zbierku kaktusov a tučnolistov (čo asi nie je oficiálny názov, ale čo už...) a ja mám na okne asi 8 orchideí, ktoré zbožňujem a keď kvitnú vyzerajú ako z rozprávky :D Hej rozplývam sa, ale najviac by som chcela krík s bielymi ružami, ktoré chcem fakt strašne skúsiť nafarbiť na červeno :D

Reply

Doma jsme měli po babičce fialku. Pak jsme měli doma ještě jedenáct kytek našich vlastních, ale ty okousal kocour a zbyly nám jenom dvě :( Jinak pěstování kaktusů mě láká nějaký ten pátek, ale jsem líná si koupit literaturu a něco si nastudovat, aby mi po týdnu nezaklepaly pantoflema o zem :D

Reply

No ja som si prečítala ten základ na nete a zatiaľ žije mäsožravka a aj kaktus :D
Čo ste toho kocúra nekŕmili? :D

Reply

Ja som maniak na kaktusy doma ich mám 10 a keby nezaberajú toľko miesta mám aj viac. Ten tovj to je ešte také deťátko, je rozkošný a maličký.

Reply

Hej ešte je to také bejbino :D

Reply

Kaktusy úplne milujem plánujem si ich tiež kúpiť. Sú to rastliny, o ktoré sa nemusí moc starať takže sú pre mňa ako stvorené. Tiež som ešte dávno mala kaktus meno som už zabudla a tiež časom vyschol no docela ma to dostalo :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥