Jake the Dog

http://hdwallpapersfactory.com/wallpaper/adventure_time_jake_the_dog_desktop_1301x808_hd-wallpaper-881247.jpg
Po dvesto rokoch opäť pokračujem jednoduchým outfitom v štýle Adventure time. V aplikácii Polyvore som síce nenašla presne to isté oblečenie ale snažila som sa teda nájsť aspoň podobné. No myslím, že sa mi to ako tak podarilo. Keďže mne outfity nemá kto fotiť kedy si zmyslím (smutný život baby čo nemá kamarátky), rozhodla som sa, že budem takto cez túto aplikáciu vytvárať podobné sety pre lepšiu predstavu. Moje fotky budú vlastne len taký akože obrázkový doplnok k tým kolekciám, ktoré vytvorím aby to zas nepôsobilo, že iba sťahujem obrázky z netu. Sety vytváram ja, nesťahujem ich, pretože mi to príde hlúpe aby som sťahovala obrázky kolekcií niekoho iného bez udania zdroja. Takže dúfam, že v tomto máme jasno.

Posnažím sa aby fotky boli do budúcna lepšie a nebudem musieť byť skrčená niekde pri skrini ako hrbáč Lagardér. Možno poriešim dáky stojan alebo nový mobil (ten určite), ktorý by fotil lepšie ako tento, pretože jeho životnosť pomaly ale isto klesá čo sa odráža aj na zaostrovaní. S GoPro kamerou to nie je bohviečo pretože nemá samospúšť a zase spúšťať jej fotenie mobilom je zas tiež naprd, pretože mobil vykúkal na každej fotke. Ale tak moje outfity sú napokon jednoduché takže možno dáke super exkluzívne fotky nepotrebujú. Aspoň zatiaľ... v budúcnosti by som to aj tak chcela poriešiť k lepšiemu. Ale to spomínam hádam pri každom outfitovom článku.

Trošku mám aj dilemu či tieto články nazývať outfitmi. Nie som zrovna kráľovná kombinácií ale sú to veci, ktoré rada nosím i keď môj štýl je dosť jednoduchý. Pri tých "zložitejších" outfitoch sa väčšinou inšpirujem niekde na nete, samozrejme neokopčím to celé až po ponožky. Pri slove outfit si predstavujem tie skvelé fotky, ktoré niektoré blogerky majú kdežto moje sú tak trochu na zaplakanie. No ale tak snáď ma chápete, že vo svete kde ľudia pracujú nie je moc času riešiť otázku: Kedy pôjdeme fotiť?! Postupom času však hádam prídem na lepšiu alternatívu ako na túto Lagardérsku.
V budúcnosti by som chcela aj skúsiť dáke líčenie, niečo skôr jednoduché len linka umelé mihalnice a rúž keďže v tomto nie som vôbec šikovná ako poniektoré a navyše mnohí mi tvrdia, že príliš makeupu sa mi nehodí. Ale to zrejme nikomu.

Adventure time outfit part 1


20 komentárov

ten pes je z nejakej rozprávky alebo seriálu? :D lebo videla som už kopec kúskov s ním, ale absolútne ho nepoznám :D
Original copy blog

Reply

Tieto outfity z adventure time sú super :D Ja mikini bez zipsu veľmi nenosím, ale tebe fakt sedí :)

Reply

I want this sweatshirt <3 Adventure time is the best :D

Reply

I have that sweatshirt from House.. but it is old collection but very similar should be on ebay :)
Yes it is ♥

Reply

Ja zas tie bez zipsu mám radšej síce som potom vždy strapatá..
Ďakujem.

Reply

Hej, Adventure time, chodí to na Cartoon network.

Reply

O Polyvore som predtým nepočula, dozvedela som sa o tejto aplikácii z tvojich článok a celkom ma to uchvátilo :D
Tvoj outfit je, samozrejme skvelý.
Som zvedavá na články o líčení :)

Reply

Ďakujem, tak to ma teší, že na niečo to bolo aj užitočné :D

Reply

Pastel goth je úžasný styl. Miluju postování na tumblr s takovou tématikou. K tobě se to obzvláště hodí! jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila :)
http://small-literaryworld.blogspot.cz/

Reply

Ďakujem veľmi si ma potešila :)

Reply

Polyvore milujem vždy sa tam dajú zhotoviť úžasné outfity. Tvoj štýl je naozaj jednoduchý ale stále úžasny :)
už sa teším na pokračovanie ... :)

Reply
Anonymný mod

You look cute :) :)

Reply

Ta mikina je úchvatná *_*
Já naopak řeším dilema, kdo by na mě fotil moje háčkované a pletené věci. Je to takový divný fotit to třeba na ramínku. Napadá mě má kamarádka, ale ta v říjnu odjíždí do Prahy, protože tam bude studovat vysokou -_-

Reply

Ďakujem :)
No presne viem ako sa cítiš :D ako niektoré fotky o zrkadlo sú napr. pekné ale ja mám ten problém, že žiadna miestnosť so zrkadlom nie je dobre osvetlená. Jediná čo je tak tam sa momentálne nedá fotiť lebo je plná vecí a stojanov s vecami proste to všade zavadzia. Preto chcem prenosné zrkadlo.

Reply

Tohle rozhodně outfity nazývat můžeš. :)) Je skvělý! A máš taaak moc krásné vlasy! ♥ Ptala ses mě u mě na blogu, jak se jmenuju na Duolingo - jsem tam jako Raskiii. :)
KattyLife

Reply

Táto modrá sa ti asi zatiaľ najviac hodí som zvedavá aké ďalšie farby budeš mať.. čo tak sledujem instagram tak je to každú chvíľu dáka iná :D :D

Reply

No plánujem znova modrú ale bledšiu. Díky.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥