My favourite bloggers - part no. 3

We have here a third sequel to "My favourite bloggers". Today I want introduce to you another girl from Sweden. It is Emilia but you can know her also as PASTELBAT.
Máme tu tretie pokračovanie "My favourite bloggers". Dnes vám chcem predstaviť ďalšiu dievčinu zo Švédska. Je to Emilia ale možno ju poznáte ako Pastelbat.


I don´t have much experience with writing with Emilia but she looks to be a nice and really funny person. I love her pastel goth outfits and I am really jealous how awesome clothes she´s got ♥ As Alexa or Iro, also Emilia is a girl of many faces and she´s got a really good fashion sense too. She has got so much wigs and contact lenses so if she wants she can be anybody.
Pastelbat is a big fan of anime Sailor moon. I know this anime from ORF1 tv station when I was kid. I always wanted to watch it but I found 1000 another anime tv series to watch. But when I found Pastelbat and her big passion for this anime I told to myself... I have to look at this anime... why she loves it so much?! Nowdays I look at this anime as one of the best anime tv series! Odl but gold! I love this anime thanks to Pastelbat.
Nemám moc skúseností s písaním si s Emiliou ale vyzerá ako veľmi milá a naozaj zábavná osoba. Zbožňujem jej pastel goth outfity a naozaj jej závidím aké úžasné oblečenie má. Tak ako Alexa a Iro, i Emilia je dievča mnohých tvárí a má takisto úžasný vkus. Vlastní tak veľa parochní a kontaktných šošoviek, že môže byť hocikým kým chce.
Pastelbat je veľkou fanúšičkou anime Sailor moon. Poznám toto anime z televíznej stanice ORF1, keď som bola ešte malá. Vždy som si to chcela pozrieť ale našla som ďalších 1000 anime seriálov na pozeranie. Ale keď som objavila Pastelbat a jej veľkú vášeň pre tento anime seriál povedala som si... musím sa na to pozrieť.. prečo to tak zbožňuje?! Dnes sa pozerám na tento seriál ako na jeden z najlepších! Staré ale dobré! Zbožňujem toto anime vďaka Pastelbat.

Emilia is pretty good at doing her makeup and also she is a really good cosplayer. I love her pink outfits and pink hair. I think that pink colour was made only for her. This colour really fits to her. If you wanna know more about Emilia you can ask her here. She is really kind and I like to read her answers. Also you can visit her awesome tumblr blog site.
Sometimes I feel like a stalker image but I am really happy when she post a new pics of her or of her stuff.. it doesn´t matter what it is. Here is her instagram acc. 
Emilia je naozaj dobrá čo sa týka líčenia a takisto je veľmi dobrá cosplayerka. Zbožňujem jej ružové outfity a aj jej ružové vlasy. Myslím si, že ružová farba bola stvorená priamo pre ňu. Ružová jej naozaj sedí. Ak chcete vedieť o Emilii viac, môžete jej položiť otázku tu. Je veľmi milá a rada si čítam jej odpovede. Takisto môžete navštíviť jej tumblr stránku. Niekedy sa cítim ako stalker image ale som naozaj šťastná keď pridá dáky nový obrázok seba alebo nejakej veci, nezáleží na tom čo to je. Tu je jej instagramový účet ak by ste boli zvedaví.


There is something more about Emilia, she has got awesome e-shop with handmade accessories.
A je tu ešte niečo viac ohľadom Emilie, má totižto e-shop s úžasnými handmade doplnkami.


image PICTURE TIME!!image 


My favourite bloggers - part no. 1
My favourite bloggers - part no. 2 

*all pics from google*

11 komentárov

Kokos, kde chodis na tak pekne baby? Ale ked tak rozmyslam nie je im teplo v tych parochniach? Evidentne ich nosia aj v lete.

Reply

to sú totálne bábiky :O, wau tie vlasy/parochne majú úžasne, obdivujem ich aký majú štýl :)

Reply

Hej babiky ale paci sa mi ze sa ukazu aj bez makeupu a nehanbia sa pridat i skarede momentky :D s takym zastupom fanusikov by som sa ale ani ja nehanbila :D

Reply

Fotky Pastelbat jsem pár krát zahlédla na Tumblr., ale nezajímala jsem se, kdo to je. Má pěkný a roztomilý styl *_* Strašně se mi líbí její líčení a já závidím slečnám, které zvládají víc, než jsou kouřové stíny v černých barvách a horní oční linky jako to bývá u mě :D

Reply

Neboj to im závidím aj ja :D niekedy si nedokážem ani linku pekne spraviť :D

Reply

Nie som si istá, ale mne ju tuším už tiež pár krát vyhodilo vo vyhľadávaní.

Reply

Ohmm I also love it !! ♥ Thank you for visiting my blog ... I'm already subscribed to yours, greetings.

Reply

Awesome :)
No problem... Thank you I appreciate that :)

Reply

Tajo ani sem nevedela, ze podobne blogerky existuji! :O

Reply

Tak som rada, že som priniesla niečo nové :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥