My favourite bloggers - part no. 2

All my bats! We have here sequel for article "My favourite bloggers". The first one article you can find here. So welcome back! 
Moje netopiere! Máme tu pokračovanie k článku "Moje obľúbené blogerky". Prvý článok môžete nájsť tu. Vitajte teda späť!


Today we have here amazing girl, IRODOHIERU, from Sweden! Her real name is Saga Malva and I absoutely love it. She has got beautiful name but on the internet we know her as Iro. But name it's not the main reason why she is my favourite blogger. It's her awesome fashion sense. From all my favourite bloggers, Iro's outfits I love the most. It is always something different and original and I am totally in love with her awesome platform shoes. I want them all ♥. I'm always curious for her new posts on her blog site. Mostly she's posting "Recent looks" posts which are my favourite. As Alexa Poletti also Iro is my big inspiration. When I recognized that I've got the same tights as her I was happy like 4 years old child. I don't wanna copy her of course but you know.. it made me happy. Use her outfits as inspiration it's not a deadly evil. Maybe.
If you wanna know something about Iro you can ask her here. Sometimes she is a little bit ironic and it can act as she is lofty but it's not true. If you ask something stupid or you are rude of course her reply is stupid or rude too. And if someone asks the same question fifty times but in different way it is normal that she sometimes doesn't send a reply or her reply is a little bit offensive. I think she is a very interesting person and it would be great to meet her one day. I found Iro thanks to her good friend Pastelbat (article about her soon). Recently she also started making a video tutorials. I really like her cute accent when she speaks english. Mine english really sucks but she speaks like she was born in England. And of course here is her instagram page full of awesome pics of her ♥ Iro is one of that girl which are not to shy show her face without makeup and you can find a lot of pics with her funny faces.
Dnes tu máme zaujímavé dievča, Irodohieru, zo Švédska. Jej pravé meno je Saga Malva a to meno naozaj zbožňujem. Na internete ju však poznáme ako Iro. Ale samozrejme, že meno nie je hlavný dôvod prečo je mojou obľúbenou bloggerkou. Je to jej úžasný zmysel pre módu. Zo všetkých mojich obľúbených blogeriek, outfity Iro sú moje najobľúbenejšie. Vždy je to niečo iné a originálne a totálne zbožňujem jej platformy. Chcem ich všetky ♥. Vždy som veľmi nedočkavá kedy pridá nový článok na jej blogu. Najčastejšie pridáva články "Recent looks", ktoré sú moje najobľúbenejšie. Tak ako Alexa Poletti i Iro je mojou veľkou inšpiráciou. Keď som zistila, že mám rovnaké pančušky ako ona, bola som šťastná z toho ako 4 ročné dieťa. Samozrejme, že kopírovať ju nechcem ale viete... jednoducho som sa z toho potešila. Použiť jej outfity ako inšpiráciu nie je smrteľné zlo predsa. Možno.
Ak sa chcete o Iro dozvedieť viac môžete jej položiť otázku tu. Niekedy je tak trochu ironická, čo môže pôsobiť, že je namyslená ale nie je to tak. Na hlúpu otázku hlúpa odpoveď ako sa vraví. A ak sa niekto tú istú otázku spýta 50 krát ale inak občas neodpíše alebo jej jej odpoveď tak trošku uštipačná. Myslím si, že Iro je veľmi zaujímavá osoba a bolo by super keby som ju jedného dňa mohla stretnúť. Iro som objavila vďaka jej kamarátke Pastelbat (článok čoskoro). Nedávno začala i točiť tutoriály. Zbožňujem, keď hovorí po anglicky má veľmi zlatý prízvuk. Moja angličtina je naozaj hrozná ale ona rozpráva ako keby sa v Anglicku narodila. No a samozrejme tu je jej instagram plný úžasných fotiek Iro ♥. Irodohieru je jednou z báb, ktoré sa nehanbia ukázať svoju tvár bez makeupu a môžete nájsť množstvo obrázkov kde sa smiešne ksichtí.

image PICTURE TIME!!! image
*pics are from google and Iro´s blog*

Yaaaaaaaaay now Iro knows that she is my favourite blogger ≖‿≖ A small victory in my life.... and that´s why I love her so much! As her follower of course. She can support her followers with these little but for us big things and maybe she doesn´t know it..

9 komentárov

Anonymný mod

I know her!!!!!!!!!!!! From the internet of course.

Reply

great post!
www.tomntins.com

Reply

Tá je rozkočná :3 ale tie piercingy ma strašne znervózňujú. Však o to musí furt zavaďovať jazykom alebo zubami :D

Reply

Netrep :D keby to tak je tak ich nikto nenosí ja som tiež mala a nezachytával sa mi :D keby nemusím mať strojček na zuboch tak ho ešte stále mám :(

Reply

Hej, no tak to máš asi pravdu :D ja som to ešte neskúšala, len mi to tak na prvý pohľad prišlo :D

Reply

A ja som si vždy myslela, že tie dievčatá majú aké krásne vlasy a to sú parochne ts ts ts...

Reply

Tiež som bola zaskočená keď som to zistila..

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥