My favourite bloggers - part no. 1

Hello bat readers! In this article I want introduce to you my favourite bloggers from other countries than Slovakia or Czech republic. Similar article was here not long ago but only in my native language. My favourite bloggers are mostly from outland and maybe they will notice me one day. If so, now they'll be able to understand what I wrote about them. Welcome to part no. 1!
(Ahojte netopierí čitatelia! V tomto článku vám chcem predstaviť moje obľúbené blogerky, ktoré sú z iných krajín ako Slovensko či Česko. Podobný článok tu bol nedávno ale iba v slovenčine. Moje obľúbenkyne sú väčšinou zo zahraničia a možno si ma raz všimnú. Ak sa tak stane, teraz si budú môcť prečítať čo som o nich napísala. Vitajte pri 1. časti!)

First blogger which I want introduce to you is ALEXA POLETTI. She is a model, photographer, cosplayer and blogger. Also a lover of her cat Pipes. For me is Alexa a girl of many faces. Sometimes she looks like a kawaii doll, sometimes like a badass tattooed girl and sometimes it is simply Alexa Poletti. And I love it! How I found her? I was looking for new pastel goth inspirations and I downloaded pic of a girl. Later I found pic with that girl again so I started searching who is she. Too simply right? Well, that´s my story how I discovered Alexa.
I really, really like her videos on her youtube channel. Videos are mostly about tutorials and her "Monthly favorites" are always full of something new. She has got a lot of amazing clothes, wigs and accessories so I am always happy when she post a new video. Alexa has an adoration to japanese kawaii style clothes so she is my inspiration. I really admire her how can she works with makeup, brushes etc. But what is really so special for me on Alexa?! She has got a blog site and even she has got a lot of fans on youtube or instagram she always can find a free time for her daily style updates on her blog. But there is something more behind that. Alexa is so kind, that she will reply when you sent her a messege on her FB site. I asked her for something and she was so so kind and nice to me. Sure she has got a lot of messeges from us but she replied really fast and it made me happy. I really appreciate that. Alexa loves her fans and you can really feel it from her videos. She also have a twin sister Genna and that is absolutely amazing! Guys! You have to look at their twin video "Who is more likely to..."
(Prvá blogerka, ktorú vám chcem predstaviť, je Alexa Poletti, ktorá je modelka, fotografka, cosplayerka a samozrejme blogerka. Takisto i milovník svojej mačky Pipes. Pre mňa osobne je Alexa dievča mnohých tvárí. Občas vyzerá ako kawaii bábika, občas ako badass potetovaná baba a občas je to jednoducho Alexa Poletti. A ja to proste zbožňujem! Ako som ju vlastne objavila? Hľadala som nové pastel goth inšpirácie a stiahla som si obrázok dákej neznámej baby. Neskôr som znova našla obrázok s týmto dievčaťom a tak som začala hľadať kto to je. Príliš jednoduché však? Tak, to je môj príbeh ako som objavila Alexu.
Zbožňujem jej videá, ktoré má na svojom youtube kanáli. Videá sú väčšinou rôzne tutoriály a jej "Obľúbenci za mesiac" sú vždy plné niečoho nového. Má naozaj veľa úžasného oblečenia, parochní a doplnkov, takže vždy sa teším keď pridá nové video. Alexa zbožňuje japonský štýl oblečenia takže je i mojou inšpiráciou. Naozaj ju obdivujem ako dokáže narábať s makeupom, štetcami atď. Ale čo je pre mňa naozaj také špeciálne na Alexe?! Má svoju blogerskú stránku a napriek tomu, že má veľa fanúšikov na youtube či instagrame, vždy si nájde čas aby pridala "Daily style update". Ale ja za tým aj niečo viac. Alexa je veľmi milá a odpíše ak ste jej poslali správu na jej FB stránke. Chcela som sa jej niečo spýtať a bola veľmi milá ku mne. Určite má veľa správ od nás ale odpísala naozaj rýchlo a bola som z toho šťastná. Naozaj si to vážim. Alexa má rada svojich fanúšikov a z jej videí je to očividné. Alexa má dokonca dvojičku Gennu Poletti a je to úplná bomba. Ľudia! Musíte sa pozrieť na ich spoločné video "Who is more likely to..."

PICTURE TIME!!!!!!



  *all pics from google*

15 komentárov

Tak tá je fakt úžasná :O A tú kabelku s okom by som brala hneď :3

Reply

Vypadá nádherně *_*

Reply

To by si mala presne k náušniciam :D

Reply

wau, krasavice :)
Dobře a ještě se zeptám, jak jsou ty svíčky cca drahé na normální koupi? Nějak se na tich stránkách moc neorientuju, nebo nevím, ceny nevidim

Reply

Sviečky? Neviem čo presne myslíš, nepomýlila si sa?

Reply

o nej som ešte nepočula a vyzerá úžasne... na tej posledne fotke ten prsteň a kabelka sú úplne dokonalé :O určite si ju pozriem aj na blogu aj na youtub channelu

Reply

Je úžasná a na jej kanál okamžite dávam odber! :D Síce to nie je môj štýl ale zaslúži si obdiv.

Reply

wau, je to nádherná baba !, *-*

Reply

Tak to je super, že si jej dala šancu aj tak :)

Reply
Anonymný mod

Wow her style is awesome!

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥