First double language article

Pic from google

 Hi my little bats! At first, as you can see english is not my native language. My grammar is not so good but I hope you will understand me. In this article I will try to explain to you why I decided to write articles in two languages. In english and in my native language slovak.
(Ahojte moje malé netopiere! Najprv, ako môžete vidieť angličtina nie je môj rodný jazyk. Moja gramatika nie je tak dobrá ale dúfam, že my budete rozumieť. V tomto článku sa poznažím vysvetliť vám prečo som sa rozhodla písať články v dvoch jazykoch. V angličtine a v mojom rodnom jazyku, slovenčine.)

I was not a big fan of these articles in two languages, especially when no one commented articles in english. Why that effort for nothing? Maybe my articles in two languages will be the same but who knows?! 
(Nebola som veľký fanúšik týchto článkov, hlavne ak nikto takéto články nekomentoval v angličtine. Prečo tá snaha pre nič? Možno moje články budú na tom rovnako ale kto vie?!)

http://orig11.deviantart.net/3378/f/2014/039/c/f/kawaii_png_2_by_lennsoshi-d75ph0g.pngOn my blog I added very similar app to Flag counter which I have now. Whith that app I could see here how people from other countries found my blog. In a lot of cases they found my blog through google. They clicked on one or two articles but I can imagine how they closed them really fast... why? Because they can't understand them. All my articles and reviews are in slovak language. So I decided that I can sometimes write articles for visitors from other countries. Maybe my english thanks to that will be better. Maybe not, maybe there will be always the same mistakes but I had english 5 years ago. I don't use english very much in my real life so please be patient. I will try to do my best.
(Na mojom blogu som si pridala aplikáciu, ktorá bola veľmi podobná Flag counter, ktorú mám teraz. S touto aplikáciou som mohla vidieť ako ľudia z ostatných krajín našli môj blog. Vo väčšine prípadov našli môj blog skrz google. Klikli na jeden či dva články ale dokážem si predstaviť ako ich rýchlo zatvorili.. prečo? Pretože im nerozumeli. Všetky moje články a recenzie sú v slovenčine. Takže som sa rozhodla, že občas môžem napísať aj články pre návštevníkov z ostatných krajín. Možno moja angličtina vďaka tomuto sa zlepší. Možno nie, možno budem robiť stále tie isté chyby ale angličtinu som mala naposledy pred 5 rokmi. Angličtinu nepoužívam v bežnom živote, takže buďte prosím trpezliví. Budem sa snažiť.)

I still thinking about what articles will be in english. I'll be honest, I don't know. I don't even know what I am expacting from this. Time will tell.
(Stále premýšľam, ktoré články budú v angličtine. Ak mám byť úprimná, tak neviem. Ja ani neviem, čo od tohto očakávam. Čas ukáže.)

Up, in navbar menu you can find link for all (now only for one) articles in english. 
(Hore v menu nájdete link pre všetky (momenálne iba jeden) články v angličtine.

11 komentárov

To je super že to bude i v AJ, aspon si ji procvičím ! :)
Denisse Beauty

Reply

Tak to som rada, nebudú síce všetky ale budem sa snažiť aby ich zas nebolo i málo.

Reply

Bože ja by som po anglicky ani nedokázala napísať čo som mala na večeru. Je to dobrý nápad, pretože takto možno neoslovíš slovenských čitateľov ale možno práve tých zahraničných. Polka slovenských blogeriek aj tak niečo očakáva za svoj komentár. Držím palce a ako píše slečna nado mnou tak aspoň sa aj ja precivčím.

Reply

Everything is cool when you're part of a team...

Reply

Doufám, že k angličtině v budoucnu nesklouzneš úplně, protože angličtině rozumím tolik jako křováčtině, ale snad se můj stav angličtiny zlepší, když jí budu mít ve škole.

Reply

Nie nemaj strach čisto anglický blog nehodlám viesť. Každý anglický článok bude mať aj preklad. Recenzie napr. v angličtine nebudú vôbec.

Reply

Love your outfit. You look amazing.

http://www.2016handbag.com

Reply

I´m not sure which one do you mean but thank you..

Reply

milujem angličtinu, no neviem či by som sa osobne do toho pustila možno ak vtedy keby som videla, že moju stránku navštevujú viacej zahraniční blogery :-D , ale trimem ti palce v písaní takýchto článkov ;-)

Reply

Ťažko asi budú navštevovať tí zahraniční vo väčšom počte ak článkom nerozumejú. Chňápeš. Skôr by si to zrejme zistila ak by si to skúsila. Ani ja neviem ako toto celé dopadne. Možno to bude celé zbytočné :D ale vidíš už mám dva anglické komentáre z toho jeden k slovenskému článku ale pohoda :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥