Batty, what is new?!


All my bats! I have some news for you, but don’t worry it will be fast.
Všetky moje netopiere! Mám pre vás niekoľko noviniek, nebojte sa bude to rýchle.

Okay, so the first one is that I have a new FB page.
I am working on very important review so I decided that FB can be a good way of sharing this review. So if you like my blog than you can enjoy this Fb page maybe. Of course it’s up to you! 
Dobre, takže prvá vec je, že mám novú FB stránku.
Pracujem na jednej dôležitej recenzii, takže som sa rozhodla, že FB stránka je dobrá cesta na zdieľanie tejto recenzie. Ak sa vám páči môj blog, možno by sa vám zapáčila i stránka. Samozrejme je to na vás!






Second:
Now I have account on twitter. It is really good for fast sharing posts and informations. Also as fb page but twitter is a little bit faster as a mobile app. So if you have twitter you can add me here too.
Druhá:
Mám i založený účet na twitteri. Je veľmi dobrý na rýchle zdieľanie postov a informácií. Takisto i FB stránka ale twitter ako mobilná aplikácia je predsalen rýchlejší. Takže ak máte účet i tu, môžete si ma pridať.

7 komentárov

Jsem ráda, že jsi si vytvořila stránku na FB :) Twitter si myslím, že není špatný pokud umíš anglicky a vzhledem tomu, že já anglicky neumím by mi byl twitter k ničemu -_-

Reply

Tak to som rada, že je niekto rád, že som ju vytvorila :D

Reply

fb som už lajkla, na twittery som, ale vôbec to neviem riadiť tam :D

Reply

Ďakujem za podporu :)
Haha tak sa musíš naučiť :D ja som tam kedysi dávno mala účet ale iba kvôli kamoške lebo si zrušila účet na FB a nakoniec sme si písali inde takže ani neviem aké som mala meno a heslo :D

Reply

Ja by som ťa tiež podporila ale nemám Facebook :(

Reply

A inak úžasné nové logo!

Reply

Ďakujem ale moja práca to nebola :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥