Vy sa pýtate, Batty odpovedá...

https://www.google.com/search?q=pastel+background&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI67K-uLqoxwIVQrUUCh2qNgW0&biw=1920&bih=969#imgrc=momutFLlO49cVM%3A
Netopiere osprostené! Mám tu pre vás ďalšie odpovede na otázky. Ak by ste sa ma chceli tiež niečo opýtať stačí kliknúť hore na odkaz I have question for you Batty. Pokiaľ ste tu odpoveď na vašu otázku nenašli, určite ju nájdete na profile, kde sa otázky píšu. A ak ani tak, tak zrejme bola už i na mňa moc debilná a nedokázala som na ňu odpovedať...

Dostali jste někdy facku od kočky?
Nie som si akosi istá, či kočka ako mačka alebo kočka ako šťabajzňa. Každopádne, keďže som svojprávna vyberám si tú prvú kočku. Niektoré mačky si zrejme zle vyložili rôzne situácie. Zrejme si mysleli, že pišťanie a vískanie malého dievčatka je dáky obetný rituál kde mačku stiahnu z kože a budú ju podávať dusenú na plátkoch pomarančov. Takže áno, párkrát som od mačky uchytila. Až potom skončila na pomarančoch.

Jak byste vypadali jako kočka? 
No asi ako každá iná mačka, jedine, že by som bola dáky mačací mutant. Pre lepšiu predstavu som si aj dala námahu a spravila obrázok! Darmo, som majster v úprave obrázkov. Ak by ste mali záujem o moju prácu kontaktujte na mailovej adrese. No neviem či nebudem pracovne vyťažená! Možno by vás však aj zaujímalo čo by som ako mačka robila. No pokiaľ by som bola mačka bytová tak samozrejme, že ráno vstanem a urobím si svoje nutné potreby na mačacom záchode. Potom s tým okakaným otvorom vyskočím na posteľ. Spím. Stále spím. prskám, pretože ma chcú pohladkať. Odchádzam mraučať do kuchyne. Žeriem. Spím. Seriem. Prskám. Škrábem gauč. Hrešia ma. Odchádzam urazená spať. Hladkajte ma a milujte ma. Dajte mi jesť! Idem spať. Kolobeh sa opakuje.
Kde mají ryby?
Každý predsa vie, že prsty rýb sú v mrazákoch v obchodoch! A kto tvrdí, že ryby nemajú prsty tak to musí byť dáky človek čo nevie prijať realitu!


Jaké jsou myšlenky pavouka, který vám leze po noze?
Tak samozrejme, že sú to jeho posledné myšlienky, keďže pavúkov sa bojím a v záchvate paniky a vreskotu by som sa ho snažila zabiť hocičím čo by bolo po ruke. 

Jaká byla největší záhada vašeho dětství?
No dobre tak ja vám to napíšem! Ale nesmejte sa mi! Môžete sa iba jemne uchechtnúť, budem to kontrolovať! Ako malá som nedokázala pochopiť, že herci vo filmoch sú herci a nezomierajú naozaj. No a keď som videla Titanic prisahám, že som videla DiCapria zomrieť ale on potom bol v úplne inom filme! Ako to sakra bolo možné?!

Jak posilovat uši a oční bulvy?  
Neviem ako uši ale oči si určite veľmi dobre precvičíte keď sedíte na záchode a máte zápchu. Odporúča 9 z 10 ľudí čo sa ráno nevedia vy... vykakať. Pokiaľ nemáte zápchu zjedzte kilo tekvicových jadierok so šupkou.

Kdyby lidská blbost kvetla, jak moc velký záhon byste měli?
No keby to takto bolo tak všetky záhony z celého sveta by sa spojili a vznikol by iba jeden. A možno sa už niečo podobné stalo. Možno to boli Semiramidine visuté záhrady. Samozrejme koľko metrov štvorcových by tvoril ten môj je samozrejme top secret.


Udělal by si člověk, který tvrdí, že je sám se sebou spokojen, plastiku?
Tak na záver jedna velice divná až priam neskutočná otázka, ktorá ma dosť zaskočila. No urobil?! Naozaj neviem. Veď to si tak odporuje až je nemožné, že by to niekto spravil. To je ako tvrdiť, že nie nie som tučná a držím pritom diétu na redukciu hmotnosti. Neviem, občas toto dievča má naozaj divné otázky a niekedy rozmýšľam či tak trochu nefetuje. Niektoré sú vtipné a naozaj originálne ale niekedy mi ostáva rozum stáť. Veľmi hlúpa otázka bola, že v čom to škaredí ľudia majú jednoduchšie. Preboha... na otázku som radšej ani neodpovedala, len som napísala, že tá otázka je veľmi hlúpa. Keby sa rozpíšem asi dievča počastujem urážkami a vyzvala by som ju aby nám to vysvetlila radšej ona.

Silno uvažujem o videoodpovediach avšak to by som musela začať dostávať dáke otázky aspoň s trochou úrovne a v prvom rade musel by byť o to záujem. Navyše už to robí toľko blogeriek a niekedy je to taká katastrofa, že mám strach, že sa zaradím medzi tie fakt trápne. Uvidíme...




 

11 komentárov

Posilovanie uší a očných buliev? To už fakt nevedia, na čo sa pýtať.?!
Ale zdá sa, že sa vieš do mačiek parádne vžiť :D

Reply

2. otázka :D a záhon... jinak bych na tvým místě zůstala u písemné formy. Je to tak lepší.

Reply

ten obrázok s tou mačkou :D

Reply

Některé otázky stojí vážně za to, obdivuju tě, že jsi na ně dokázala tak dobře odpovídat. :D
A s tím DiCapriem mě mrzí, žes musela prožít jeho smrt a pak ten šok, že je naživu.. :( :D
KattyLife

Reply

:DDDDD Ako číčíne by ti to slušalo :DD
a trápne videodpovede poznám :D neviem prečo, ale vôbec ma nebaví pozerať sa na to, radšej si to prečítam :)
Original copy blog

Reply

některé otázky jsou crazy :D
Denisse Beauty

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥