Vy sa pýtate, Batty odpovedá...

 Všetky vybrané otázky mi prišli sem. Na väčšinu z nich som už odpovedala ale rada by som sa tu viac rozpísala nakoľko, nie vždy mám čas odpovedať. Navyše niekedy mi prídu vážne stupidné otázky, že radšej (f)ask okamžite zavriem. Niektoré otázky sú divné a niektoré úplne bežné podané bežným smrteľníkom.

  • Proč, když se říká lesbička, tak se neříká i gayíček, heterosexuálek, bisexuálek, asexuálek a podobně?
  • Toto je bežná začiatočnícka chyba ale nevadí. Každý inteligent ostrieľaný životom predsa vie, že lesbička je slovo, ktoré vzniklo kombináciou slov les a babička. Z tohto slova teda jasne vyplýva, že lesbička je označenie babičky, ktorá sa nachádza v lese, najpravdepodobnejšie je, že je to babička Červenej Čiapočky alebo teda ak chcete Karkulky. Preto slovo lesbička akokoľvek NESÚVISÍ s vyššie zmienenými slovami.

  • Proč musejí muži dávat prkénko dolů? Proč ho ženy nedávají nahoru?
  • Odpoveď na túto otázku je úplne jednoduchá. Nebudeme si predsa sadať na studenú keramickú misu plnú baktérií. Radšej si sadneme na teplé záchodové "prkénko" plné baktérií. Každá žena predsa vie, že nie je 2x príjemné vykonávať pravidelnú rannú stolicu na studenom záchode hlavne ak sa tam navyše ešte aj nekúri v zimných mesiacoch.
  • Napište sem svůj rozhovor s mozkem.
  • Tak toto nebude fakt ťažké. Ja: Mozog? Si tu? ...........................
  









  • Je na vašem těle nějaká anomálie?
  • Samozrejme, že nie. Moja druhá hlava však často tvrdí, že patrím do cirkusu pre ľudí s telesnými anomáliami. Naozaj nechápem prečo by som tam mala patriť.
  • @JustLottie1998 give her 50 likes and i give you 60 likes! <3
  • Or go fuck yourself and I don´t kill you.. <3 (Ani takýmto otázkam sa občas nevyhnem.)

  • V poslední době se stále více prosazuje, že "každé tělo je krásné", hlavně v souvislosti s ženami, které mají nadváhu nebo jsou obézní. Několik fotografů a hlavně ony samy se to snaží dokázat. Je to však správné? Proč tato "kampaň" nezahrnuje i hubené ženy? Je opravdu každé tělo krásné?
  • Možno teraz každého nepoteším a nech sa na mňa nikto nehnevá ale extrémna obezita nie je krásne telo. Je to nechutné a smutné, že človek sa normálne prežerie k smrti. Tlsté nenažraté svine, ktorým tuk vyteká pomaly aj cez uši. Táto celá kampaň mi pripadá ako keby to malo tlstých ľudí ospravedlniť. Samozrejme keď je niekto pri tele okej častokrát to nie je prežieraním a sú jednoducho tuční ale mnohí nie sú chorí a môžu si za to sami a ospravedlňujú to tým, že je to choroba, pritom si jednoducho tlstý. A takisto anorexia je choroba. A tieto kampane iba nabádajú hlúpych, že joj to nevadí, že sa nezmestíš cez zárubňu a z postele ťa dávajú dole žeriavom veď aj tak si krásny! To nevadí, že vyzeráš ako príšera zo Silent Hillu tie kostičky, ktoré ti trčia sú tak rozkošné! 
  • od koho máš v mobile najviac piesní? :)
  • V mobile mám veľa piesní ale najčestnejšie miesto tam majú samozrejme soundtracky z hier. No a keď to beriem tak, že akože Tomb Raider je "niekto" tak Tomb Raider, pretože mám v mobile všetky  soundtracky z doposiaľ vydaných hier ale ak to takto neberieme tak potom 30 Seconds to Mars.
  • Napiště několik důvodů proč nebýt kočka.
  • Časté prípady zrazených mačiek na ceste. Zarytí psíčkari vás nenávidia. Ľahký terč týrania. Si nízko na potravinovom reťazci. Väčší zje toho menšieho a mačka rozhodne nie je najväčšia. V knihe Dieťa 44 som sa dokonca dočítala, že mačky jedli za čias keď vládol v Rusku hladomor. Ostatné zvieratá si o vás určite myslia, že ste namyslené!
  • Máš nejakú obľúbenú Marvel/DC postavu?  :)
  • Ale samozrejme...
    Spiderman je vlastne môj obľúbenec už od tých detských čias a hlavne za čias televíznej stanice Fox Kids. Potom je tu marvelovský Ultron, ktorého som si dosť zamilovala vo filme Avengers 2. Je pravda, že viac sympatizujem s tým filmovým, pretože mám rada zlé záporácké badass hlasy. A Ultron ho mal naozaj dobrý
    No a potom samozrejme môj milovaný Bane, filmový i komiksový. Nikto na svete nemá krajší filmový hlas ako Bane! Ten ho má z mojich milovaných záporákov najbožskejší! A vlastne keby niet jeho možno si nikdy nenájdem cestičku k Batmanovi.
http://dan232323.deviantart.com/art/Pinkie-Pie-Thats-All-Folks-454693000

10 komentárov

Super článok, pri niektorých odpovediach som sa pobavila :D Ask nemám, deaktivovala som ho práve preto, že ma srali tie otázky 'Dáš otázku prvým piatim čo dajú like? :3', plus takmer žiadne otázky na úrovni. Ale musím uznať, aj pre otázky typu 'Proč musejí muži dávat prkénko dolů? Proč ho ženy nedávají nahoru?' sa oplatí mať ask :D

Reply

Ďakujem :)
Niekedy tie otázky sú fakt otravné ale vo väčšine prípadov aj tak na ne odpíšem. Samozrejme nie kladne..

Reply

Víš co na tobě miluju? Upřímnost! Tobě je prostě jedno, co si o tobě kdo myslí. Máš svůj názor a ten si prostě nenecháš vytlouct z hlavy. Jsi dokonalá osobnost! :)

Reply

Chcela som na toto odpovedať vtipne ale nechcem aby to vyzeralo, že si to nevážim. Dúfam, že bude stačiť jedno jednoduché ďakujem <3

Reply

Dnes si ma už druhý raz pobavila :D
Super článok ^^

Reply

Tak to ma naozaj teší, ďakujem :)

Reply

Dotaz ohledně lesbiček, anomálie těla a rozhovor s mozkem mě pobavili :D

Reply

To som velice rada! Účel to teda splnilo

Reply

Celý život som žila v klamstve, čo znamená slovo lesbička :D fakt zábavný článok, určite urob aj ďalšie :D A Bane má krásny hlas, ale u mňa na Jokera nikto nemá :D

Reply

Amatér :D ale vidíš vďaka môjmu blogu si múdrejšia!
Ďakujem!

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥