Komentáre oplácam... follow za follow.... ááá vybuchne mi z vás hlava!

Dnes už som si povedala dosť, na toto naozaj nemám nervy. A ako sa lepšie vybúriť, ak vynecháme chute dotyčným urvať hlavu?! Jasné, napíšeme článok o tom ako nás to strašne serie a bla bla.. Po zverejnení článku sa tu určite nájde tak polka dievčat z FB skupín a ja len verím, že si vstúpia do svedomia. Možno ani nie ale nech to robia aspoň nenápadne. Dnes zrejme nie je na svete nič dôležitejšie ako žobrať o likes, srdiečka, čitateľov a trápne vynútené komentáre, ktoré stoja za hovno.

Samozrejme dobre viem, že nerobia to všetci, a preto tento článok je venovaný iba istej skupine. Nevadí mi to, ak to niekto robí nenápadne a v tichosti. Je to síce špinavosť ale neotravuje to tých ostatných. Nanešťastie sa čoraz častejšie objavujú príspevky vo FB skupinách pre bloggerov, kde je jasne napísané:

  • Komentáre oplácam. Ako to však vidia pravdepodobne tí ostatní a ako to vidím hlavne ja: moje články nikto nekomentuje asi si podrežem z toho žily lebo toto je moja priorita, prosím zľutujte sa nado mnou a napíšte mi komentár. To nevadí, že bude mať dve slová ale prosím pomasírujte mi ego a ja si budem zbožne nahovárať, že dotyčná to okomentovala z vlastnej vôle. 
  • Pravidelných čitateľov oplácam. Preklad: Moje články zrejme stoja za hovno, pretože nie som schopná si získať skutočných pravidelných čitateľov, ktorí sa radi vrátia a poprípade aj moje články okomentujú. Prosím, pridajte si ma a ja si na oplátku pridám vás a budeme sa tváriť, že toto vymáhanie čitateľov sa nikdy neuskutočnilo.
  • Prosím pozrite sa na môj blog, budem vďačná za každého nového čitateľa. Preklad: Prosím pozrite sa na môj blog, pretože moja návštevnosť je evidentne na bode mrazu a samozrejme nezabudnite si ma dať do sledovania, pretože moje ego náramne klesá a potrebujem si ho strašne zvýšiť. Teda budem vám vďačná. Čiže vlastne prosím o milosť a ľútosť od vás. Samozrejme ja na vás z vysoka seriem a do sledovania si vás nedám. Hlavne, že sledujete vy mňa.
  • Každého nového čitateľa si nesmierne vážim. Preklad: No zas až tak moc si vás nevážim, pretože nie som schopná na vaše komentáre odpísať a ani sa slušne poďakovať ale prosím pridajte si ma, pretože si myslím, že keď som napísala takúto vetu plnú citov, tak to zaberie a vy si ma pridáte. (Samozrejme v tomto prípade i existujú výnimky, ktoré si ich naozaj vážia a venujú im dostatočnú pozornosť.)
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130914190831/mlp/images/2/22/FANMADE_mane_six_angry.pngNeviem načo je to dobré, pretože všetci dobre vieme, že toto oplácanie komentárov je zrejme účinné asi tak ako keď si pred pádom hovna na vašu hlavu dáte nad ňu misku bez dna. Niekedy proste je úplne jasné, kto očakáva od vás komentár naspäť. Samozrejme aj ja občas vrátim ten komentár, ale iba v prípade, že ma na tom druhom blogu niečo zaujalo a chcela som sa vyjadriť. Pokiaľ sa nechcem, nevyjadrím sa a takisto keď sa mi niečo nepáči tak to tak napíšem. Ani ja vždy nepíšem dlhé komentáre ale keď niekto napíše Krásny článok samozrejme s odkazom na blog, pričom jeho prečítanie trvá 10 minút a vám ho po zverejnení okomentuje o jednu minútu tak asi niečo nie je v poriadku. Kedysi som nechávala odkazy na môj blog i ja. Prestala som s tým, pretože som si uvedomila, že možno aj ten komentár myslíte vážne ale s tým odkazom to pôsobí, že ste ho tam nechali len kvôli tomu.

Dneska je naozaj ťažké zaujať v blogovej sfére ale takéto žobranie naozaj neuznávam. Baby by si mohli uvedomiť, že dobrou bloggerkou sa nestanú zo dňa na deň. Keď má baba 670 čitateľov a sotva 5 komentárov pod článkom, tak zrejme nie je až tak dobrá a je viac ako pravdepodobné, že buď praktizuje čiernu mágiu alebo to sledovanie "vymenila" a čitatelia na jej články kašlú. Hlavne, že majú i oni dákych tých čitateľov naviac.

Takisto som chcela veľa čitateľov kto by nie, momentálne mám 52, ale človeka zamrzí, že nekomentuje články ani polovica. Proste si vás pridali, preto, že vy ich alebo jednoducho si vás pridali a na váš blog aj veľmi rýchlo zabudli. Z toho vyplýva, že nie počet čitateľov robí z vás dobrú bloggerku ale ich odozvy.

Venujte radšej čas zlepšovaniu blogu a nie žobraniu.

17 komentárov

Anonymný mod

Pamätám si, že si už na podobnú tému písala ale toto je tak 100x vtipnejšie. Blog nemám ale určite som už na mnohých natrafila na komentáre, kde nabádali ľudí na vzájomné sledovanie. Nedeje sa to však iba v blogovej sfére ale bohužiaľ všade, hlavne čo sa týka sociálnych sietí a je to čím dalej tým otravnejšie.
Mia

Reply

Tiež mi to príde dosť otravné.

Reply

Amen. Pod tohle bych se podepsala. Osobně sem tam někam ten odkaz vpálím, ale především proto, aby druhá strana věděla, s kým má tu čest, protože jsem nekomentovala přes Google profil, ale "anonymně". Každopádně takové to oplácení... Jsou kvanta blogů s poměrně vysokým počtem "čtenářů", ale stačí na nich strávit pět minut, aby jeden zjistil, že blog stojí totálně za houby, takže k čemu to? Je snad počet lajků/komentářů známkou kvality? Ony ani ty společnosti nebudou s béčkovým blogem chtít spolupracovat, když není schopen jim poskytnout relevantní službu, byť si většina holčiček myslí opak. Je to děs tahle doba. :D

Reply

Ono tie odkazy napr. akceptujem vtedy ak je to niekto kto viem, že sem chodí často a proste ho tu nechá pretože je to ako keby už dotyčného podpis. Ale sú proste ľudia, ktorí napíšu jedno dve slová len aby niečo bolo a samozrejme odkaz buď na blog alebo dáku otravnú Giveaway na ktorú vidím linky na každom druhom blogu.

Reply

Toto je buď neskutočne debilný a drzý príspevok o neskutočne debilnej téme, alebo je to geniálne a s nadhľadom napísané, och a ešte to niekoho aj pobaví.

Za mňa určite tá druhá možnosť, ale pozri sa na to tak , že aj na tvoj blog som natrafila len vďaka spamu vo Fb skupine a kritika, výborne a naozaj originálne napísaná kritika (dievča máš fakt talent) je jedna vec a to, že veľa blogov sa naozaj nemá ako zviditeľniť, to je vec druhá a preto za mňa tie "Follow4Follow" spamy niekedy vôbec nie sú až tak otravné. :)

Reply

To je síce pravda ale nikdy som na FB stránku nepridávala odkaz na článok s tým, že komentáre oplatím bla bla.. je mi potom jasné kto hlavne moje články okomentuje. Samozrejme tí čo čakajú, niečo za ten komentár. Články na FB pridávam s tým, že koho zaujme ten si ho prečíta poprípade okomentuje. Presne ako ty. Komentár si napísala sama od seba čo ma viac teší ako keby si ho písala s tým, že niečo odo mňa očakávaš.

Verím, že za tento článok si nájdem veľmi veľa nepriateliek, pretože veľmi veľa báb práve vyššie zmienené veci robí a ja som si drzo dovolila napísať o nich niečo urážlivé.

Každopádne ďakujem za to, čo si napísala.

A samozrejme, že viem, že je ťažké sa zviditeľniť. Ale nemôžeme čakať zázraky hneď ako niekto založí blog. Ja blogujem ani nie rok a všetkých pravidelných komentujúcich som si vydobila tým ako píšem, nie tým aby som ich prosila o tie komentáre. Je ich síce málo ale aspoň čítam úprimné názory. Ak sa niekomu niečo nepáči tak to proste napíšu.

Reply

och hovoríš mi z duše..človek tu má skupinky a čo vidí....komentáre oplácam..komentáre oplácam...okomentuj mi článok a máš u mňa odber...grcať sa mi chce z toho vážne....im naozaj neide o nič iné ako mať čo najviac sledovateľov aj keď tam bude mať aktívnych tak 5....hanba veľká a oni si to vôbec neuvedomujú...radšej budem mať 10 odberov ale budem vedieť že sa radi pozrú na môj článok/videá a majú ozaj radi to čo robím...
a toto sa netýka len blogu ale aj videí... mne je nenormálne na grcanie z tých falošných youtube k*rvičiek...ktoré si lížu zadky navzájom....a keď sa niekto od nich líši tak toho ignorujú...lebo samozrejme že tie "TOP" baby majú videá najedno kopyto ale vraj sú "ORIGINÁLNE"...len preto lebo tie naivné diváčky nevedia po anglicky a o tom nevedia že to kradnú od amerických youtuberiek :)
FUJ neskutočne ma nasierajú takéto POZÉRSKE štetky či už blogerky alebo vlogerky...

Reply

Dobrý článok. Poňala si to celkom vtipne :D :)
Úplne na sto percent súhlasím. Keď som na starších blogoch nemala komentáre, bola som frustrovaná a nechápala som, ako je možné, že horšie články ako mám ja majú toľko komentárov. No potom som pochopila, že o tom blogovanie vôbec nie je.

Reply
Anonymný mod

Tiež mi to tak príde, že tie baby si myslia, že založia blog a hneď budú mať 200 čitateľov a neskutočnú spleť komentárov pod článkami.

Reply

och a ešte , pozerala som si tvoj ask a hrozne moc sa mi páči , že máš rada Banea (lol neviem to napísať :D) a Ultrona ♥
proste Tom Hardyy ♥♥♥

Reply

Ďakujem to ma teší, že sa ti to páči :D

Reply

Mluvíš mi z duše? =D
Zase si myslím, že je pěkné ten komentář oplatit. Přece jen je pravda, že většina odkazů na blogy, které mi zůstanou v komentářích jsou blogy, které jsem ještě nepotkala.. Je jasné, že když někdo otevře hned prví článek a napíše tam "Pěkný článek" je jasné, že to oplácí z nutnosti, ale když si někdo (jako já) vyhledá článek, který ho opravdu zajímá a napíše trošku rozsáhlejší komentář, příjde mi to jako pěkné gesto. :)
Musím se přiznat, že to oplácení čtenářu jsem taky párkrát udělala.. Možná kvůli tomu, že mi bylo blbé odmítnou, ale většinou mě blog vážně zajímal.. A doufala jsem, že to tak je i z druhé strany, když nabídka přišla mě..
Co mě ještě štve, je když mi příjde komentář a pod ním ještě stojí "Budu ráda, když se i ty podíváš na můj blog." Hm.. Já se podívám, ale neškemrej o to prosím..

Reply

neznášam na blogoch hlavne to , že keď niekto ma giveaway či ako sa to píše, musíš mi dať lajk na fb stránku, musíš mi dať odber, musíš mať folovať na insta atď, to je tak trápne, inak asi nevie zaujať keď len toto dáva ako podmienku aby si získala viac čitateľov, som na wordpresse a tam tiež je niečo neriešim , je tam tiež follow,ale na inom princípe ako na blogspote čiže tam sa nezaoberám ani takouto otázkou :D , niekedy som si aj ja robila reklamu na fb stránkach, aby som mala čitateľov a teraz len komentujem blogy ktoré má fakt zaujímajú, kde som pravidelnou čitateľkou , alebo články ktoré sú dobré :) zaujala si ma aj ty svojím blogom hlavne tými tvojimi článkami, že sa nebojíš vyjadriť svoj názor a hlavne nepatríš medzi FASHION blogy :D a za to aký máš super štýl ,

Reply

Ako nepoviem, že ak je to blog čo sa rozbieha tak ešte viem pochopiť, že spraví giveaway kde je podmienka sledovanie. Dobre. Ale ostáva mi rozum stáť nad dievčatami, ktoré majú 200 čitateľov (asi vieme ako ich získali) a stále ďalej a ďalej o to žobrú. Čo som robila naposledy súťaž tak vôbec nebolo podmienkou sledovanie ale správna odpoveď na otázky čo mi príde lepšie ako dáke žobranie. Takisto som aj videla súťaž o knihu vo forme rôznych úloh ja neviem napr. nakresli bla bla...

No a samozrejme, že ďakujem za pochvalu. Medzi čisto fashion blogy síce nepatrím ale som taký hybrid, čo to z tej akože mojej módy sa tu nájde :D

Reply

spomeň čerta s giveaway a mám komentár na blogu pod článkom :D :D :D :D skapeeeem , musela som to napísať

Reply

Ja vieeeeeeeeeeeeeem videla som strašne som sa smiala :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥