Tohle není kniha....

Určite všetkým z vás nie je cudzia kniha Wreck this journal/Odviaž sa!/Destrukční denník. Tohle není kniha je ďalší výtvor autorky Keri Smith. Úprimne, nechápala som prečo toľko povyku kvôli knihe, ktorú nehanebným spôsobom ničíte. Nedalo mi to však a rozhodla som sa vyskúšať túto "neknihu", ktorú mi darovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA. Dnešná recenzia bude veľmi krátka, nakoľko kniha ma dosť sklamala a samozrejme nechcem tu vypisovať čo všetko bolo zlé, keď na knihe sa nájdu aj isté plusy.


Anotácia (v českom jazyku): Chystá se na vás další dávka destrukce! Totiž pardon, tvoření… Jste zvědaví, čím vším může kniha být? Keri Smithová vás to na stránkách téhle knihy, co není kniha, nechá mnohokrát přehodnotit! Ale když to není kniha, co to tedy je? To je jen a jen na vás.

Zo začiatku sa mi táto kniha celkom pozdávala, pretože prišla mi viac kreatívna než deštrukčná. Je tu naozaj veľké množstvo tvorivej činnosti. Ale je tu niekoľko ale. Prvým ale je to, že kniha je čiernobiela, takže kresby ceruzkou sú dosť nevýrazné, samozrejme ak beriem do úvahy strany, na ktorých je dáka fotka. Ako som sa sama presvedčila kresliť do nej perom sa stalo veľmi rizikové, pretože ak som sa pomýlila alebo som chcela niečo opraviť/vylepšiť už to bolo celé v keli. Dokonca niektoré úlohy som ani nedokončila lebo boli jednoducho nudné. Niektoré veľmi absurdné, a niektoré stáli no za hovienko. Samozrejme našli sa aj tie, ktoré sa mi páčili.

Nerada to píšem, ale toto je zatiaľ najväčšie sklamanie z recenzných výtlačkov, ktoré som kedy dostala. Napriek tomu, že kniha ma nenadchla aj tak je obľúbená po celom svete, pretože koľko ľudí toľko chutí. Aj názorov na knihy. Ak máte radi niečo tvorivé nech sa páči je tam toho naozaj veľa. Upozorňujem však, že aj keď máte veľkú predstavivosť, nie všetky úlohy rozvíjajú tú vašu a niekedy je presne dané čo treba "urobiť". A ako som písala niektoré pokyny boli maximálne stupidné.

Napriek tomu, že kniha z môjho pohľadu je "zlá" určite si ju ešte niekedy otvorím, pretože aspoň zabije nudu. Všetko zlé je predsa na niečo dobré. Aj táto kniha.






Informácie o knihe:
Originálny názov: This is not a book
Počet strán: 224
Väzba: mäkká
Jazyk: český
Rok vydania: 2015
Vydalo: CooBoo 
Cena: 7,99 €

Hodnotenie:

  

5 komentárov

Táto kniha vyzerá zaujímavejšie- zatiaľ som počula iba o WTJ a ani ten som si napriek tej mánii nekúpila, lebo na kreativitu mám zošity a bloky a knihy na čítanie... :D viem, že to vyznie asi hlúpo, ale tieto "knihy" mi fakt nesadli. Som rada, že ani toto neberieš ako niečo svetoborné, tak o kúpení nemusím veľmi rozmýšľať :D
A mimochodom, aby som nezabudla, ďakujem za recenziu na tých Nevítaných, lebo som sa k nej až teraz dostala a bola úžasná :3

Reply

Ať už tohle nebo verze Destrukčního deníku mi přijde tak na nic, zbytečná, plýtvání papírem pro mě, že bych si ji nekoupila. I kdyby byla v levných knihách za 29 korun :-D Raději si za tu cenu koupím opravdovou knihu, kterou mohu několikrát číst, půjčovat lidem. :-)

Reply

Vôbec nemusíš ďakovať, ja ďakujem, že si si to prečítala :)

Reply

Kým WTJ som považovala za zaujímavý, This is not a book mi ako kniha prišla ako gýčová. Som rada, že nie som jediná, kto má k nej negatívny postoj.

Reply

Mě tahle kniha nelákala už od začátku. Zatímco WTJ jsem si zamilovala okamžitě, k tomuhle jsem měla určitou averzi - a jakmile jsem si to prohlídla, vím, že to není nic pro mě. Ty úkoly jsou vážně nesmyslné.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥