ADVENTURE TIME! Again!

Konečne dorazili moje vysnívané platformy, ktoré som už veľmi dlho obdivovala na nete nielen mojim "idolom" ale aj na rôznych stránkach. Keďže staré platformy sa mi zničili ale ešte stále sú použiteľné (tie svinky praskli a teraz vŕzgajú -_-) čakala som na tieto. Keďže však boli dosť drahé vyčkávala som kedy ich objavím za lacnejšie a vyplatilo sa. Predsalen dať vyše 25 eur za čínske šmejdy je veľa. Už dlho som ich plánovala k novému Adventure time outfitu (starý tu) a teraz konečne ich mám. Medzitým mi však pribudlo viac Adventure time vecí a keďže nechcem to preháňať rozhodla som sa jedenásty outfit rozdeliť na viac partov. Dokopy budú tri. Zvlášť článok pre legíny, tričko a mikinu.

Ešte stále nemáme spojazdnenú spálňu kde je na fotenie najlepšie svetlo, takže fotky sú trošku tmavšie a neostré. Navyše môj telefón už pomaly ale isto dosluhuje a foťák na ňom nedokáže poriadne zaostriť. Outfit ako vždy je jednoduchý. Nemám príliš rada outfity kde je toho naozaj veľa. Kabelka, 300 šperkov, tričko na tom ešte ďalších 20 svetríkov, džerzejov či čo to sakra je.... Mám radšej niečo jednoduché. Navyše ak už na seba dám takto výrazné obrázkové legíny je už hlúposť si dať k tomu ešte obrázkové tričko. Ale tak tí čo tu chodia šmejdiť už asi poznajú môj jednoduchý nekomplikovaný (divný) štýl.

Kto nepozná, tak ADVENTURE TIME je jeden z mojich najobľúbenejších animákov. Je plný bizardností, a preto ho tak milujem. Postavičku z tohto seriálu si môžete všimnúť aj na mojom pozadí blogu a v dolnej časti stránky.

K tomuto outfitu som skúsila aj líčenie. Keďže však nie som v tomto až tak dobrá (občas si ani obočie nespravím dobre (ako napríklad dnes ale musím sem doplniť, že už som konečne prišla na spôsob pri ktorom si nespravím jedno tak a druhé tak)) rozhodla som sa nefotiť žiadne extra detaily, navyše nie je to aj tak na fotkách vidieť. Je to primitívna bielomodrá kombinácia s čiernou linkou, takže ten čo sa tomu rozumie by to spravil tak 100x lepšie.



Mnohí sa ma pýtajú ako sa v takýchto platformách chodí. Uisťujem vás, že sa v nich chodí normálne ako v ktorýchkoľvek iných teniskách a určite lepšie ako v opätkoch.


Platformy a Legíny: ebay
Tričko: GATE
Finn the Human spona: Pan.Cake Handmade
Rúž: Makeup Revolution ATOMIC Collection - Make it Right

Poznáte animák Adventure time? Ak nie tu je zopár dôvodov prečo ho začať sledovať.




18 komentárov

Týýjo, jak jsem Ti psala už na Instagram, ty botky jsou fakt božské :D ♥.
A vlastně Ty celá, strašně se mi líbí to jak jsi svá, prostě výjimečná! :)

http://es-veronica.blogspot.cz/

Reply

Naozaj krásny outfit tie platformy sú naozaj dokonalé... tie legíny musím mať je tam jednorožec :´D tiež nemám rada také outfity kde je toho veľa takéto jednoduché sú super :)

Reply

Úžasný outfit, už sa teším na ďalšie časti! Tá spona je proste super a bože aké máš krásne veľké oči :O ja si dám špirálu, linku, neviem aké ešte kraviny a aj tak si pripadám ako krtko :D
GlitterCircus

Reply

tie legínky sú fakt super ! ♥ krásny outfit :)
https://clodyteenmummy.wordpress.com

Reply

Všetkým pripadajú veľké len mne nie :D
Ďakujem :)

Reply

animák poznám a legíny sú úplne super!
ľúbezná

Reply

Cartoon Network je proste najlepšia stanica!

Reply

Jee, to vypadá skvěle! A jsi i krásně namalovaná. Sluší! :))
KattyLife

Reply

Super outfit, tie legíny sú bohovské :3

Reply

První čeho jsem si okamžitě všimla byl Finn. Strašně se mi líbí pruhované triko *_* Na Adventure Time koukám přes rok. Nejdřív jsem na něho koukala na Cartonu, než nám ho kabelovka vzala. Takže teď si ho společně s The Amazing World of Gumball stahuju a poznámka k tvému mobilu. Já mám bídný 5px foťák a dá se s ním fotit jenom na světle, protože ve tmavých místnostech ty fotky vypadají děsně a nedá se na nich moc vidět :D

Reply

No ja si tiež sťahujem lebo u nás doma CN máme síce ale nebývam tam. The Amazing world of Gumball milujem plánujem aj na ten animák outfit :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥