Tonari no Totoro


Po dlhej dobe tu mám pre vás znova dáky outfit. Momentálne vybaľujeme nábytok a veci zo sťahovania, takže všade je strašný bordel, a preto som outfit fotila skôr tak klasicky o zrkadlo. Keby postavím kameru niekde na skrinku tak zosníma aj celý tento výbuch. To zrovna vidieť nemusíte. Takže kvalita fotiek žiadna senzácia ale myslím, že to všetci prežijeme.

Outfit je inšpirovaný animovanou postavou z japonského filmu Tonari no Totoro (Môj sused Totoro). Takisto ma inšpiroval i outfit Alexy Poletti, vďaka ktorému som zistila, že máme tie isté doplnky. Tak som si povedala prečo, nie veď pokiaľ to nie je presne to isté nie je hriech byť niekým inšpirovaný. Mašľu som si dala vyrobiť dodatočne, a nevyrobil mi ju nik iný ako šikovná Pan.Cake. Ďakujem.

Mašľa od Pan.Cake je dosť všestranná pretože sa dá použiť ako sponka, aj ako čelenka alebo ako doplnok k šatám ako som to neskôr poriešila ja.
Totoro silonky som si veľmi obľúbila pretože sú to silonky ale stále vyzerajú ako podkolienky.

Keďže Totoro je sivý zvolila som sivé tielko. Na týchto šatách alebo teda sukni je však super to, že vždy keď zvolíte iné tričko je to hneď aj iný outfit, takže je tu naozaj veľmi veľa možností na kreativitu. Teraz som chcela niečo jednoduché bez potlače aby to nebolo už príliš prekombinované.


Viem, že fotky nie sú žiadna sláva ale dúfam, že sa vám outfit aspoň trochu páčil. No a koho zaujala postavička Totoro, tak odporúčam samozrejme aj film.

Šaty/Sukňa, platformy, silonky, taška: ebay
Tielko: F&F
Totoro mašľa: Pan.Cake Handmade 



15 komentárov

Geniálny outfit. Si nádherná, takým tým super cute kawaii adorable spôsobom. Vyzeráš úžasne. *závisť* ;D

Reply

Úžasný outfit :O Vyzeráš fakt krásne! Toľko super vecí, hlavne tie doplnky Totorom. Trochu mi pripomína Šklíbu, strašne rozkošný :3 Už sa veľmi teším na ďalšie outfity, tie minimalistické na väčšine blogov sú fajn, ale takéto inšpirované filmom sú dokonalé :3

Reply

Ďakujem, najväčšia pocta keď mi niekto napíše kawaii :D

Reply

Ďakujem ďakujem :)
No už pripravujem ďalší, ktorý bude z animáku len musím dať do poriadku všetko oblečenie, pretože momentálne máme iba veľké kopy na posteli a gauči a neviem kde čo mám. Musím si to poupratovať už máme konečne zmontovanú skriňu :D

Reply
Anonymný mod

Fajnéé ;)

Reply

Thank you :) I saw pics on your instagram and I love your hair colours <3

Reply

Krásný outfit a pěkná barva vlasů :)

Reply

tie vlasy máš krásne úplne♥ páči sa mi že máš svoj štýl a veľmi ti pristane
https://clodyteenmummy.wordpress.com

Reply
Anonymný mod

V tomhle outfitu jsi úžasná! Lyl.

Reply

Tak to je totálně boží!

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥