♥ Healthy breakfast inspirations ♥

 Ahojte netopiere, už istý čas sa snažím cvičiť a aby to celé nevyšlo nazmar tak sa snažím aj zdravšie a v prvom rade častejšie stravovať. Nie som žiaden odborník na zdravú stravu ale sama dobre viem aké to je keď nemáte žiadnu inšpiráciu a aj by ste si dali niečo zdravé ale neviete čo a tak radšej siahnete po chlebe s paštékou. Ja som sa dnes rozhodla, že spravím článok, vďaka ktorému by jedli vaše oči a nemuseli ste tu čítať siahodlhý článok. Ak by niekto mal záujem o recept, ktorý sa ešte na blogu neobjavil (alebo ak aj objavil) samozrejme, že stačí sa ozvať do komentárov a ja vám rada odpíšem. Nie som žiaden "food designer" ale snažím aby sa aby to aspoň trošku dáko vyzeralo aby jedli aj tie moje oči. Často sa mi stáva, že po príprave jedla už na to nemám chuť, keď si to len tak bachnem na tanier. Samozrejme každý obrázok aspoň trošičku obkecám aby neprišlo k omylom, že na obrázku vám núkam dáku instantnú grcanicu s makom pritom je to ovsená kaša s makom.

Samozrejme je toho viac ale nebudeme tu predsa sedieť do rána a pozerať recepty, ktoré sú zmenené o jednu dve suroviny. Ak chcete môžete sledovať aj môj Instashit kde pridávam občas takéto zdravé mňamky, nie len raňajkové.

Zrejme netreba popis, toto je celkom fajn aj na večeru ale asi už zrejme bez toho syru. Slané raňajky nezvyknem mať moc často ale sem tam treba zmenu, pretože ani sladké nemôžem jesť stále dokola. Ja si to vždy ešte decentne osolím, pretože mám veľmi nízky tlak, no najlepšie je to zrejme bez tej soli.

Kakaové lievančeky jednoducho zbožňujem, sú výborné aj takto samotné alebo tak ako je na obrázku nižšie s tvarohom a medom.

Kakaové lievance s medom a tvarohom, do týchto som pridala aj ovsené vločky a je to jednoducho rýchla a dobrá mňamka do 15 minút to musí mať každý a z toho množstva čo robím ja vyjde asi 7 lievancov. Samozrejme záleží aj na veľkosti.

Rýchly proteínový koláčik z mikrovlnky. No neviem či zrovna mikrovlnka je "zdravá" ale toto máte hotové do 2 minút.

Toto som jedla síce na večeru ale takisto je to vhodné aj ráno. neviem akí ste milovníci tuniaka vo vlastnej šťave ale ja ho nezjem pokiaľ nemám k tomu ešte zeleninu. Najviac mi chutí s jarnou cibuľkou lebo tá prebije čiastočne jeho chuť ale jarná cibuľka tiež nie je žiadna výhra potom po dojedení. Mozzarellu a rajčiny som posypala troškou soli a provensálskymi bylinkami. Na sucháriky si môžete dať ešte napr. bazalkové pesto.

No a dnes ráno som mala klasickú ovsenú kašu s proteínom a makom. Hore som dala rozpustiť maslo a k tomu ovocie a sušené brusnice. Občas robím i variantu s hrozienkami a tie si zamiešam do kaše. Dnes som akosi nestíhala tie brusnice domiešať lebo už mi kaša dosť stuhla.
Dúfam, že vás aspoň niečo oslovilo a ak vyskúšate resp. máte iné nápady dajte mi určite vedieť.
A ešte zopakujem, že recepty vám rada na požiadanie napíšem do komentov :3

14 komentárov

Anonymný mod

Mňáááám keby nie som lenivá dám si všetko.

Reply

Vyzerá to teda dobre. Ja si na zdravú stravu veľmi nepotrpím a na cvičenie už vôbec nie. Teda niežeby som chcela chudnúť. Jednoducho jem čo chcem. Ale inšpirovala si ma, možno niečo skúsim :D

Reply

No ja tiež nechudnem mám 45 kilov a mala by som mať 55 lenže tých 45 sú tuky a žiadne svaly :)

Reply

Všechno vypadá naprosto úžasně! Dostala jsem z toho dokonce hlad :D :)
Diary of a Girly Things

Reply

Už se mi sbíhají sliny.

Reply

Bože, z tých kakových lievancov som slintala už na tvojom insta, vyzerajú úplne dokonalo :3 Nepridáš prosím recept, určite by som skúsila :)

Reply

Jasné :) 1 vajce 1 banán 1čl holandského kakaa asi 3PL vločiek ovsených ( ale je to skôr podľa potreby) a jedna odmerka proteínu a ja robím na kokosovom oleji. Ten proteín tak tá odmerka má 30g a ak nemáš proteín tak tam ide vanilkový prášok ale myslím, že to môžeš vynechať a dáš viac vločiek. Už som robila aj také len s banánom vajcom a vločkami.

Reply

Môžeš skúsiť aj túto variantu http://battyamnesia.blogspot.sk/2014/10/bananove-placky.html

Reply

Mňam, robíš mi chúťky takto na večer. :D super recepty, nie sú mainstream a určite sú veľmi chutné. Musím ich niekedy skúsiť!
www.girlwhoisobsessed.blogspot.sk

Reply

Ježíííííš tie lievance ♥♥♥♥♥

Reply

Jéj, ďakujem :) A ten proteín asi nemám, tak skúsim s viac vločkami :)

Reply

Já nejčastěji dělám lívance :) nebo si dám nějakou bábovku, slané snídaně mám jen asi 4x do roka :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥