What time is it? It's Collaboration and Kawaii Swap box time!


Netopiere, dnes tu máme pre vás s Lady Mushroom článok o tom ako sme si navzájom spravili radosť. Ako? No už podľa nadpisu môžete tušiť, že výmenou kawaii boxíkov. Mushroomová dokonca prichystala video (neviem či ho už aj zverejnila na blogu), takže ona to bude mať aspoň zaujímavejšie.. Ja som na to odvahu nemala takže iba skromne pridávam fotky.

Musím priznať, že Lady Mushroom všetko trafila a samozrejme som sa darčekom veľmi tešila. Darmo, je to moja krvná skupina, a týmto článkom sa jej aj samozrejme chcem poďakovať ♥

Balíček mi prišiel takto krásne zabalený! Chvíľu som mala pocit, že ho zabalila tak aby som ho nemohla rozbaliť. Išlo to naozaj ťažko -.- a ja som bola lenivá ísť po nožnice.


Išlo to iba násilnou cestou!


Používam ako záložku :3
 

Krásna Hello Kitty nákupná/plážová taška, hneď som využila pri sťahovaní

Krásny náramok z Gems Over link nájdete na konci článku


Obrázok maľovaný Mushroomovou, ten si dám na môj kawaii stôl :3


O ruku ma nepožiadala ale poslala mi takéto krásne gumy na gumovanie

Lak je úplne úžasný a cukríky si odložím, pretože mi je ľúto ich zjesť







Lady Mushroom - blog 

Dúfam, že nebude prekážať, že som si video takto ukradla na môj blog...
 

17 komentárov

Moc pěkné věcičky! :) Už jsem tuto krabičku zahlídla na Tvé instagramu a říkala si, co v ní je :D. Jinak božská Tvá fotka v popisku nahoře!! Kočka ♥

Reply

Ďakujem :) a ďakujem aj za Lady Mushroom, že má dobrý vkus :D

Reply

Ty máš tak veľké oči! Krásne!
A darčeky sú super som zvedavá čo si jej ty poslala video som u nej zatiaľ nevidela :(

Reply

Tú Hello kitty tašku mám aj ja, je úplne super a je naozaj pevná.
Už máš ten kawaii stôl?

Reply
Anonymný mod

Skoda mohla si aj ty spraviť video.

Reply

Ďakujem :)
video Mushroomovej som pridala k článku už.

Reply

Ešte nemám :) ešte sme sa nepresťahovali ale keď bude určite spravím článok ako som sľúbila.

Reply

Zatiaľ na videá nemám odvahu :) a nie každý sa pred kameru hodí. Škoda, že si to toľko mladých báb neuvedomuje...

Reply

Super swap :3 Tie gumy, cukríky aj náramok sú krásne. Ale vlastne všetko. Keď je to ružové, je to dobré :D A inak zbožňujem tvoj nový dizajn a fotku. Ten fialový rúž ti tak pristane :)

Reply

Oh my ! to je uplne cute ♥ ja chci udelat swap s jidlem s nekym :D

Reply

Ďakujem :)
Ružová nemôže byť zlá, pretože ešte nikoho nezabila :D

Reply

Aj ja chcem ale musel by byť ten človek z Japonska a len samé kawaii sladkosti by mi musel poslať :D aj keď sladké nejem :D

Reply

Ta Hello Kitty taška je nádherná *_* a líbí se mi gumy ve tvaru prstýnků s diamanty. Rozhodně jsou originální oproti klasickým hranatým gumám.

Reply

To je pěkné. že jste si poslaly dárečky. Fakt je to pěkné, protože člověk ví, že na něho někdo chvilku myslel a něco mu vybral :).

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥