Séria DRAKI - Draki 2 - Útek

Dnes pokračujeme recenziou na druhý diel knižnej série Draki s podtitulom Útek. Tak ako prvý diel i druhý mi venovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA. Ďakujem. Samozrejme ak niekto knižnú sériu nepozná, môže sa o nej dočítať viac v recenzii na prvý diel. Dnešná recenzia bude stručná, nakoľko kvalitou písania je na úrovni prvého dielu, a tú som už rozobrala v predošlej recenzii.

Anotácia: Napätie, zakázaná láska a vzrušujúce nebezpečenstvo – to je druhá časť napínavej Draki trilógie. Aby Jacinda zachránila život Willa – chlapca, ktorého miluje, vyzradila pradávne tajomstvo svorky. Teraz, keď je späť pod ochranou svojho druhu, pozerajú na ňu preto ako na zradkyňu. No ešte horšie však vyznieva fakt, že Willa už nikdy viac neuvidí. Ale čo ak predsa len navzdory všetkému existuje šanca, ako sa s ním znova stretnúť, no cena je príliš vysoká? Bude Jacinda pre ich lásku riskovať všetko?


Už pri prvej knihe som spomínala, že prvý diel sa niesol vo veľmi odľahčenom duchu a situácie neboli tak napínavé. Odhadla som správne, že v dvojke sa to už viac vyostrí. Je tu viacej zvratových situácií zatiaľ čo v jednotke to bolo také ležérne zoznamovanie sa s postavami. Takisto sa aj pritvrdilo voči Jacinde a tá to v druhom diele nebude mať vôbec ľahké. Draki - Útek bola jednoznačne napínavejšia a tak ako prvý diel aj druhý som prečítala za jeden deň. Potvrdzujem si potvrdené, že štýl písania Sophie Jordan mi naozaj vyhovuje. Hodnotenie však ponechám rovnaké ako pri prvej knihe, pretože nedalo by sa povedať, že Draki - Útek je niečím výnimočnejšia čo by ju vyzdvihlo nad tú prvú.

Musím sa však ešte vrátiť opäť k Jacinde. Občas ma naozaj vytáčala svojimi prchkými rozhodnutiami. Ani táto kniha sa nevyhla milostnému trojuholníku, no nebol až tak otravný a slizký ako v niektorých iných knihách. Plusom bolo, že sa zrovna toto neriešilo stále dokola. Áno, Jacinda je síce nerozhodná, avšak občas som jej nerozhodnosť chápala a uznanlivo som pokyvkala hlavou s tým, že áno, chápem ťa. Nebolo to však iba o láske. Nedokázala sa rozhodovať ani v rôznych iných situáciách. Ako sa vraví, kto zaváha, nežerie. Jacinda na to doplatila.

Momentálne čítam tretí diel, ten o ktorom dúfam, že bude naozaj epický. Ako finálne zakončenie série by mal byť. Keďže koniec druhej časti sa skončil pomerne napínavo, tretí napínavou situáciou i začína. Som naozaj zvedavá aké bude finálne zakončenie príbehu. Ako sa to skončí s celou rasou a kto môže byť ešte horší ako Enkrosi, ktorí na rase draki robia pokusy? Tipujem to na dákeho draki mutanta. Ale uvidíme, možno sa mýlim. Ja dúfam, že áno, pretože potom som to prekukla už hneď z popisu tretej knihy, a to nechcem.

Informácie o knihe: 
Počet strán: 288 strán 
Väzba: pevná väzba 
Jazyk: slovenský jazyk 
Rok vydania: 2012

 Vydalo: CooBoo
Cena: 12,99 €


Hodnotenie:



 

8 komentárov

Práve čítam prvú časť a veľmi sa mi páči štýl písania autorky.

Reply

Ja som tiež počula, že táto autorka píše celkom dobre a že sa to dobre číta.. :) Inak ja som si kedysi myslela že to Draki že je akože preklep, akože chyba v slove draky.. :D

Reply

Hej, v prvej recenzii som to tiež spomínala, že mi to dosť nesedelo :D a keď som bola v práci a prvý krát som tú knihu videla tak som si tak nahlas povedala, že: jebe? :D pardon za výraz no :D ale inak v originále je to draki presne ako u nás, takže je to zhoda náhod, že je to draki a u nás draky.

Reply

:D Já furt koukam na ty recenze ale nectu, kopnete me nekdo prosiim :D

Reply

Nemôžem ťa nútiť si ich čítať :D
Možno nepíšem dosť zaujímavo :D

Reply

Séria bola fajn, pre mňa taký priemer na jedno prečítanie. Viac sa mi od autorky páčila kniha Nevítaní.

Reply

Ja si myslím, že autorka akciu v obidvoch knižných sériách ako keby odkladá na neskôr. Inak sa mi ale páči ako píše.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥