♥ My favourite websites ♥


Dnes som sa milé netopiere rozhodla pre netradičný článok. Ako už nadpis napovedá ide o moje obľúbené webové stránky. Na niektorých som i registrovaná takže ma tam môžete vymáknuť. Niektoré možno budete poznať, a niektoré možno nie. Dúfam, že tie čo nie, vás aspoň trošku zaujmú, poprípade ich začnete navštevovať. Chcem na začiatok hneď upozorniť, že tento článok nebude zameraný na blogy. Áno, vyskutnú sa tu aj blogy ale úprimne, takýchto článkov je naozaj veľa a väčšinou ide o reklamu za reklamu.

Začnem teda stránkou, kde som registrovaná najdlhšie a ide o československú filmovú databázu. Skrátene čsfd. 18. júna 2015 to budú presne 4 roky, čo som sa na stránke zaregistrovala. Chcela som opakovať po priateľovi, tak som sa aj ja registrovala. Najskôr som začínala iba tak, že som filmy ohodnotila a ihneď som sa odhlásila. Neskôr som sa rozhodla písať komentáre a časom som sa začala zapájať do rôznych diskusií. Na diskusiách je to občas naozaj psychický teror hlavne ak ste nováčik. Nič pre slabé povahy. A to nežartujem. Tak napr. užívatelia Segrestor, Peytl, verbal, bestlama alebo kulyk boli ako keby takými hlavnými diskutérmi cez ktorých musel prejsť každý nováčik. Myslím si, že dosť veľa nových užívateľov si ich naozaj "užilo". Sú ako keby čisté zlo a vedia vám to tam dosť znepríjemniť. Aspoň na diskusiách. Myslím si, že ich testom som prešla (z nepriateľov sa stali moji obľúbenci) a najobtiažnejší level? No samozrejme verbal. Ale preto ho mám aj najradšej, nikomu nič nedaruje. A fakt nepoznám nikoho na čsfd, kto by mal lepšie komentáre ako on. Neskôr som tu spoznala aj iných ľudí... dokonca aj spoluhráča na online hru League of Legends. Moja prezývka na stránke je Momo_desu, ale vyslúžila som si iné. Tak napr. Mumu, Máma děsu, Lara (ako inak pre lásku k Lare Croft), Paní duhy (kvôli vlasom samozrejme) a bla bla.. Na tejto stránke, môžete dostávať aj body od iných užívateľov. Neskôr to prerástlo do bodohoničstva a vo svojom denníčku som sa rozhodla proti tomu bojovať screenshotmi zo správ kde o ne žobrali užívatelia. Predstavte si tento boj sme vyhrali a sú za to tresty ako napr. odobranie všetkých bodov bez možnosti získať nové. Body sú ako keby takou vašou vizitkou. To však neznamená, že niekto kto ich má 1000 si ich aj naozaj zaslúži. Úprimne, táto stránka ide naozaj do sračiek, kvôli niektorým užívateľom ale vždy sa sem rada vrátim. Spomeniem ešte užívateľku Lyli, vďaka ktorej celý tento blog vznikol a pozdravujem medveďa a všetkých ostatných, ktorí sú v zozname mojich obľúbených užívateľov.

Pic from google
Moja ďalšia obľúbena web stránka je Dinosaurnews.
Tu sa dozviem každú novinku ohľadom dinosaurov. Síce je po anglicky a nie vždy všetkému rozumiem ale stačí mi to, že jednoducho viem, že sa objavil dáky nový druh dinosaura. Dúfam, že táto stránka bude mať vždy veľa návštevníkov, pretože zo všetkých dino web stránok ju mám naozaj najradšej. Čím je táto stránka výnimočná? Má vlastný e-shop a dokonca aj online kníhkupectvo. A samozrejme som sa nezabudla i registrovať pre odber dino noviniek ♥. No a táto web stránka má aj dokonca mapu s výskytom dinosaurov, hneď vedľa ich kontaktných údajov. Dinosaurnews majú aj mail adresu, kde môžete posielať rôzne novinky, ktoré sa na webe ešte nevyskytli. Páči sa mi, že sú v kontakte so svojimi fanúšikmi stránky. Je to proste super a je vidieť, že pracovať na tejto stránke ľudí baví.

Každému fanúšikovi dinosaurov naozaj vrelo odporúčam!



Alexa Poletti je moja najobľúbenejšia blogerka, vlogerka, youtuberka a neviem ešte aké "odborné" názvy chcete aby som použila. Je vlastne tak trochu môj idol a často mi je veľkou inšpiráciou. A preto tak rada navštevujem jej blog. Dokáže sa naozaj úžasne líčiť a vo videách je vždy tak strašne kawaii. No ale najviac zbožňujem jej outfity. Má ich naozaj originálne a niektoré jej nápady rada kombinujem i v mojom šatníku. Je asi tou najväčšou milovníčkou Harryho Pottera akú poznám a takisto ako mne, i jej je veľmi blízke Japonsko a všetky tie kawaii japanoidné vecičky. Okrem toho má úžasné tetovania a čo mám naozaj potvrdené, je strašne moc milá. Raz mi odpísala na moju správu a bola som naozaj milo prekvapená akým štýlom mi odpísala. Je proste perfektná. A kawaii. A miluje svojich fanúšikov tak ako my ju. Takže to je naozaj super, pretože takto to má byť!

Áno, tá Lady Mushroom, s ktorou spolupracujem v rámci Collaboration time. Jej blog som objavila v jednej FB skupine a samozrejme prvé čo ma zaujalo boli jej krásne ružové vlasy. No a ako som tak snorila na jej blogu zistila som, že má veľmi podobný vkus tomu môjmu. Celé sa to nesie v štýle pastel goth a japanoidných vecičiek, tak niet divu, že som sa do jej blogu zaľúbila. Mám na nej rada, že si nekladie servítku pred ústa rovnako ako ja. Čo na srdci to na jazyku. Alebo na blogu. Som rada, že som ju spoznala a naozaj toho veľa popíšeme aj mimo blogovej sféry. Sme niečo ako internetové kamarátky. Aspoň ja to tak beriem. Máme toho naozaj veľa spoločného, a dokonca už aj spoločnú slečnu, ktorá nás kopíruje. Takže sa teraz cítim tak trochu výnimočne, že prišiel aj rad na mňa. Ak vám je blízky, čo sa týka štýlu, môj blog, určite navštívte aj ten jej.

Keď potrebujem zistiť čo je nového vo svete Scooby-Doo, vždy navštívim Scoobypediu. Kedysi som sem pridávala obrázky a rôzne citáty z filmov ale časom som už od toho upustila. Dnes tam chodím skôr "kontrolovať" či nevyšiel dáky nový Scooby-Doo film alebo seriál. Je tam naozaj veľmi veľa informácií či už o postavách, záporákoch alebo mestách ktoré partia navštívila. Jednoducho Scoobypedia tak ako má byť. Prepchatá informáciami. A ako zvyčajne na každej "pédii" môžete doplniť informácie i vy. Mne osobne to robí vždy radosť keď môžem k filmu pridať dáku tú zaujímavosť.

shirai.cz a hns.moe sú asi moje dve najobľúbenejšie stránky, ktoré sú výnimočné tým, že je tam naozaj veľa anime seriálov a filmov s českými alebo slovenskými titulkami. shirai.cz vyžaduje registráciu (MomoShinigami), zatiaľ čo hns.moe nie. Ak by som si mala vybrať asi skôr to druhé, pretože shirai a ich prekladateľské skupiny občas preložia 4 časti z anime a potom to aj pol roka stojí bez prekladu ďalších epizód. Tak či tak tieto stránky veľmi rada navštevujem a som rada, že som ich objavila, pretože anglické titulky sa mi občas naozaj nechce čítať a častokrát ma to neskôr unaví, najmä ak nerozumiem ak ide o veľmi zložité frázy.


Určite mám viac stránok, ktoré navštevujem ale napr. FB síce navštevujem často, nie však preto, že by ma to tam bavilo a robilo by mi to radosť.

Máte i vy dáke obľúbené web stránky, ktoré navštevujete často?

15 komentárov

Z tohoto poznám akurát tak čsfd, kde chodím dosť málo a hoci som tam tuším prihlásená, nikdy som to poriadne nevyužila. No a potom Shirai, ktoré mi zatiaľ tak nejako stačí :D
Ale tá Alexa je na tej fotke fakt kawaii, tuším ju idem omrknúť :D

Reply

No jasné skús za omrknutie nič nedáš :)

Reply

Na čsfd nejsem registrovaná, ale tuto stránku navštěvuji opravdu často :). Když hledám nějakou inspiraci na nové filmy nebo když chci často vidět hodnocení filmu. Néé však vždy na něj úplně dám. Několikrát se mi stalo, že film měl nízké hodnocení a mně se líbil. Možná nejsem tak náročná . Jinak já nejraději navštěvuji stránku dlouhevlasy.cz, protože mě vše ohledně vlasů zajímá a tam se toho vždy dozvím nejvíce :). Často jsem i na svém webu, který jsem dostala na Vánoce, bohužel jsem neměla ještě čas se mu pořádně věnovat. Chtěla bych to napravit o prázdninách :). Jinak co se týče blogerek, tak jich mám ráda opravdu hodně. Ať už zahraničních nebo českých :).

Reply

No aj práve preto som registrovaná, pretože treba si tam nájsť užívateľov s podobným vkusom a treba si pozerať ich hodnotenia, pretože tie všeobecné od všetkých sú dosť naprd. Treba aj komentáre sledovať a neriadiť sa tými percentami.

Reply

nepoznám síce ani jednu ale vyzerajú zaujímavo :) Teda iba čsfd ale to moc nepoužívam :P ale na tú Alexu sa určite pozriem, vypadá zaujímavo :) Lovely Beauty Book

Reply

Velmi mě zaujala stránka o dinosaurech, jelikož se o ně taky zajímám a ráda si na tomto webu počtu, takže určitě díky za tip :)

Reply

Jéééj tak to ma teší, že sa o nich zaujímaš aj ty ♥

Reply

Ta blogerka je tak krasna ! :) tak me napadlo znas hru Final Fantasy ?
a jo, trosicku foukalo haha ,bylo to bozi ♥

Reply

Na CSFD chodím taky rád. Nemám tam účet ale vždycky když se kuknu na film tak se pak podívám co je tam o něm napsaný.
O DinosaurNews jsem do teď nevěděl a jsem rád že něco takovýho je. Určitě tam zajdu ale nevím jestli tam budu chodit pravidelně protože anglické stránky nemám rád, protože jim vůůůbec nerozumím.
Alexa Poletti si popsala jako skvělou "všechno" jestli jí náhodou uvidím na YouTube. Pustím si ji.
Scooby-Doo je jeden z mých oblíbených seriálů. Na DVD ho mám 6x! A anime je moje oblíbená kategorie ale ty v telce moc nedávají takže anime trochu frákám.
Jinak článek si sepsala hezky a máš fakt nádhernej blog! Nejvíc se mi líbí to pozadí s motivem seriálu Čas na dobrodružství. A dík za koment na blogu!

Reply

Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

Reply

Ďakujem, som rada, že sa páči.
A samozrejme, že nemáš zač. Nemusíš zaň ďakovať, písala som ho dobrovoľne :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥