AKCIAAAAAA - Festival detských kníh v ALBATROSMEDIA

Netopiere moje, dnes mi prišiel mail ohľadom supr dupr akcie na knihy vydavateľstva ALBATROSMEDIA. No a čo by som to bola ja za dobrú dušičku keby sa s vami o tieto super zľavy nepodelím. Každý týždeň je zľava na vybrané nakladateľstvá a tento týždeň začíname mojim milovaným CooBoo. Zľava je vo výške 25% čo je fakt super. Robím v kníhkupectve a verte mi, že zľavu 25% na knihy nemáme ani my zamestnanci :)

Pôvodne som chcela tieto obrázky "prilepiť" k najbližšej recenzii, ale nakoniec som sa rozhodla pre samostatný článok ako prejav vďaky.

Súčasťou akcie je aj júnový darčekomat http://www.albatrosmedia.sk/darcekomat/ , kde si každý, kto nakúpi aspoň za 10 €, môže vybrať knihu zadarmo. Je tam dosť zaujímavých YA titulov (napr. Nevítaní, Elita, Emily Strange ♥) , takže nebojte sa je tam toho dosť pre všetkých. Knihy je možné vyberať do 25. 6. 2015.

Takže nezabudnite klikať na: wé wé wé bodka albatrosmedia bodka es ká




ALBATROSMEDIA - www.albatrosmedia.sk
CooBoo - www.cooboo.cz
FRAGMENT - www.fragment.sk





1 komentárov :

No síce mám narodky až v júli tak aj tak musím mamke decentne naznačiť :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥