WIN A BOOK!! - ENDED

Netopiere, dnes by som vám rada oznámila, že som spustila súťaž o knihy Škola dobra a zla. V prvom kole súťaže budete súťažiť o prvý diel a v druhom kole o druhý diel. Knihy do súťaže mi venovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA. Týmto sa im chcem veľmi pekne poďakovať.

A chcem sa poďakovať aj vám všetkým mojim netopierom. Dôvod prečo som spustila súťaž je hlavne ten, že blog sa za ten čas od jeho vzniku celkom pekne rozbehol a to hlavne vďaka vám. Takže ďakujem každému či už za aktívnu alebo pasívnu aktivitu na blogu.

Sledovanie blogu cez Google friend connect NIE JE povinné. Ak by však výherca predsalen čitateľom bol, získa ešte jednu knihu odo mňa ako darček. Bude to také poďakovanie odo mňa. Komentáre k tomuto článku takisto nie sú povinné.








Podmienky aby ste boli zaradení do súťaže:


  • odpovedzte správne na 2 súťažné otázky
  • odpovede zašlite na mail: amnesialightbringer@gmail.com
  • ak ste čitateľom blogu a chcete získať i darček odo mňa, v prípade výhry, napíšte pod akým menom blog sledujete
  • vaše odpovede pošlite najneskôr 31. mája 2015 do 00:00 h
SÚŤAŽNÉ OTÁZKY v 1. kole:

1. Z akej dediny pochádzajú hlavné postavy Sophie a Agatha?
2. Ktorá z týchto dvoch dievčat túžila po Škole dobra?

Výhercu kontaktujem mailom, pre ochranu osobných údajov nikoho maily zverejňovať nebudem. Meno výhercu oznámim samozrejme iba s jeho súhlasom. Ak sa výherca neozve do 5 dní, výhra prepadne v prospech iného súťažiaceho.
Pre správnu odpoveď nie je potrebné aby ste mali knihu prečítanú. Ako som spomínala, knihy do súťaže venovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA, takže sú nové a nečítané.
Zapojiť sa môžu i anonymní užívatelia a i susedia z Čiech.

Všetkým zapojeným držím palce ♥

UPOZORNENIE: Padla otázka, že prečo som neodpísala na mail... každému jednému na mail odpisujem, hlavne ohľadom toho či je zaradení do súťaže. Pokiaľ vám neodpíšem na mail do 2 dní, pravdepodobne ste ho zle opísali. 

12 komentárov

Anonymný mod

Konečne súťaž kde si niekto nenaháňa komentáre a čitateľov a kde sa myslí aj na tých čo účet na google nemajú... super zapojím sa veľmi rada.

Reply

ja už síce tú knihu mám ale dobrých kníh nie je nikdy dosť!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

Si zlatá a páči sa mi to, že si nehoníš čitateľov týmto :) určite sa zapojím :)

Reply

A aký je darček za to sledovanie? Ak to neni tajne..

Reply

Super nápad dopsala jsem :)) :D

Reply

Nie nie je, kniha Krátky druhý život Bree Tannerovej.
http://www.gorila.sk/i/imgs_orig/560/334560.jpg

Reply

Čoooo? Ja sa zapojím kvôli tej druhej knihe!

Reply

Takéto skvelé súťaže sa nikdy neodmietajú! To je super, že sa môže vlastne zapojiť každý bez donucovacích prostriedkov ako sledovanie blogu a daj tri komentáre k článkom.

Reply

Stále lepšie ako vynútené sledovanie instasráču čo mi príde maximálne odveci.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥