Purple hair.... again..

Ahojte, už dlho tu nebol holčičí článok. Síce mi vôbec také články nechýbajú ale chcela som sa trošku pochváliť s vlasmi a načrtnúť aj trošku tému z tohto súdka. Už dosť dlho som mala starú fialovú farbu vyrastenú  a vyblednutú a povedala som si, že zájdem ku kaderníčke i keď doteraz som si to vždy farbila sama.

Trošku som sa obávala ísť ku kaderníčke (nenavštívila som ju tri roky), pretože som čakala, že keď uvidí moje poškodené vlasy tak sa zhrozí a zakáže mi vstup. Nakoniec som bola milo prekvapená, pretože mám vlasy v dobrom stave na to, že si ich veľmi často farbím. Trošku podstrihla končeky, pretože tie už v tak dobrom stave neboli ale vraj to bolo stále lepšie ako niektoré nefarbené vlasy. Cítila som sa hneď lepšie po tomto zhodnotení.

Úsmevná situácia však bola, keď ma kaderníčka prosila, vážne tam bolo to slovo prosím, aby som si vlasy nepodstrihávala sama. Vraj ľavú stranu som mala krásne dlhú a pravú o dobrý kus kratšiu. No čo už, keď už, musela mi to zarovnať a tak vlasy sú o niečo kratšie.... ale veď to dorastie, našťastie mi vlasy rastú rýchlo. Hore si nechávam svoje vlasy a zdá sa mi, že mi to ombre spravila dosť vysoko ale tak s lepšou starostlivosťou to moje vlasy zvládnu.

A pár fotiek teda pred a po, nijako som ich neupravovala aby som nepokazila tie odtiene ale tak samozrejme, že naživo to aj tak vyzerá inak, farby sú sýtejšie. Samozrejme, že to vyblednuté je pred úpravou....







Mňa by teda na záver zaujímalo, že či preferujete úpravu vlasov doma alebo radšej behnete ku kaderníčke.
Máte dáku, ku ktorej chodíte pravidelne?

Ako sa staráte o svoje vlasy?

12 komentárov

Tie vlasy sú dokonalé :3 Strašne sa mi také páčia, ale sama som nikdy nemala. Asi by sa mi to nehodilo :D Ale je to úžasné :3
A ja som bola celý život len u jednej kaderníčky... Hoci občas mi farbí vlasy mama alebo jej kamarátka :D

Reply

Ty vlasy jsou úžasný! Mám ráda, když má holka svůj styl a nestydí se být extravagantní! :)
Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz :)

Reply

Pps. Stávám se pravidelným čtenářem! :)

Reply

Ďakujem a omrknem keď nebudem cez mobil :)

Reply

Dokonalé by pre mňa boli keby mám celú hlavu takú ale ako som písala tie moje vyrastené si radšej šetrím. Každopádne ďakujem :) to máš super mne ich nemá kto vždy sama musím :D

Reply

Ty jsi fakt blázínek :D. Nejsem na tolik odvážná, abych šla do takových barev, i když se mi děsně líbí. Jsi odvážná a zbožňuju Tě ♥. Vlásky si většinou barvím doma sama, jen jednou za rok, za dva jdu ke kadeřnici, aby mi to sjednodnotila. Co se týče stříhání, tak tak jednou do roka, protože se mi vlásky skoro vůbec neničí, tak nevidím důvod si je nějak často zastřihávat. A barevně většinou chci odstíny zrzavé nebo se spíš o ně snažím :D. Ale nebojím se ani červené, i když ta se mi z vlásků strašně rychlo vymývá :/ :(...

Reply

Ďakujem si zlatá :)
Červené som mala aj ja a musela by som to farbiť každý týždeň aby to bolo tak pekné ako po nafarbení. Tak som sa na to vykašľala.

Reply

Nemáš vůbec za co :)
To chápu, také jsem ji měla po 14 dnech úplně pryč a to byla tak pěkná.

Reply

Ke kadeřnici se odhodlávám vždycky těžko, takže se barvím doma sama a když to potřebuju zkrátit, poprosím mamku. Před rokem jsem se ale ke kadeřnici odhodlala, mám jeden dred a říkala jsem si, že se na to nebude moc tvářit, ale nakonec zvládla nabarvit vlasy a byla jsem spokojená :) Ta fialová je nádherná.

Reply

ja sa farbím vždy sama, nikdy som nebola u kaderníčky tak že som išla na farbenie, a to som už mala aj ja všelijaké účesy :D vždy som si to spravila doma...no niekedy to tak aj dopadlo :D strihať sa strihám raz za rok a to chodím ku kaderníčke, no teraz som sa dala na kratšie a rozmýšlam že tam skočím zas trošku z koncov si odstrihnúť nech tá dĺžka ostane, nejako ma nebavia dlhé vlasy :D a hlavne tie moje 3 vlásky, ani s farbením to nepreháňam
fialovú by som si dala aj ja

Reply
Anonymný mod

Aj tie vyblednuté boli podľa mňa fajn..

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥