What time is it? It's Collaboration time! - My favourite clothes ♥

Netopiere moje osprostené, dnes tu pre vás mám spoločný článok s Lady Mushroom. Podľa názvu vám teda zrejme neuniklo o čom bude. Je to vlastne tak trochu dievčenský článok, ktoré nerada píšem ale keďže ja som v obliekaní niekde úplne inde aspoň tu nebude nič tuctové. Aspoň si to myslím. Nedávno mi pribudlo pár nových vecičiek, ktoré by som sem rada zaradila ale tento článok som chystala pred ich kúpou tak som sa rozhodla ich sem nedať. O to ťažšie by sa mi aj rozhodovalo.

Zvyknem sa obliekať jednoducho ale milujem oblečenie s motívmi. Napriek môjmu jednoduchému štýlu ľudia na mňa zvyknú pozerať skrz prsty ale celkom ma bavia tie často krát zdesené pohľady. Som rada keď som iná, takže toto mi skôr lichotí. Ale priznám, že občas je nepríjemné ak už príde aj na posmešky alebo dáke hlúpe poznámky. No čo už. Život ide ďalej.

S fotkami som sa moc netrápila dúfam, že mi to prepáčite, ale fotila som na rýchlo a aranžovať sa mi to moc nechcelo. Akosi nemám potrebu všetko prikrášľovať som dosť jednoduchý človek.

Takže toto sú moje obľúbené kúsky. Snažila som sa vybrať z každého trošku. Neviem či to treba dáko špeciálne popisovať. Neviažu sa mi k týmto veciam žiadne spomienky a tak, takže myslím, že to hádam bude takto stačiť. Tie veci mám rada preto, že je na nich niečo čo mi je blízke, napr. dinosaury atď. alebo som ich jednoducho od niekoho dostala a moc si tie veci vážim.


 No a nesmie chýbať obľúbená Totoro taška. Mašličku Totoro mi spravila šikovná Pan.Cake. Pripravujem pre vás aj outfit, ktorý bude inšpirovaný práve Totorom.
Obľúbené veci Lady Mushroom nájdete na jej blogu.

Aj vy máte dáke obľúbené oblečenie alebo doplnky, ktoré nosíte častejšie ako tie ostatné?

20 komentárov

To je kjut, hlavne tie legíny s potlačou a dinosaurie tričko! :) ja mám rada moju flanelku červeno-čiernu :)

Reply

Totoro taška ! Nejkouzelnější věc co jsem kdy viděla. Máš úžasný vkus :)
Michelle, ma belle

Reply

uplne to triko s duhou je riadna pecka ! :) a o tom s dinosaurami ani nerozpravam :O mozem sa opytat z kadial objednavas ? :)

www.clodyteenmummy.wordpress.com

Reply

No akurát zrovna tie dve veci mám z HMka... inak väčšinou klasika ebay :)

Reply

Podľa fotiek (nielen týchto) máš úžasný štýl ;3 :)
Ja nemám nič konkrétne obľúbené, zväčša zhrabnem prvé, čo mi príde pod ruku, a to má zväčša čiernu farbu. Moje okolie sa potom sťažuje a ja netuším, čo vkuse majú ~.^

Reply

Ďakujem :)
A čierna je super  ̄ω ̄

Reply

totoro taška naj <3
jamám panda mikinu a neskutočne ju milujem :3 a panda tašku ktorá mi je ešte cennejšia lebo som to dostala od priateľa,a a nosím to k nemu lebo tam sami všetko zmestí v pohode ♥

Reply

Ja som zas tú Totoro tašku dostala od priateľa a vlastne aj tie Batman tenisky mi kúpil... rada nosím veci od priateľa lebo aspoň vidí, že tie veci mám veľmi rada. Ako nie som ten typ čo si " zbiera" spomienky k daným veciam ale ťažko by som sa ich vzdala.

Reply

Když jsem byla mladší, tak kolem 10 let, pořád jsem jela dinosaury :D. Kreslila jsem je, dívala jsem se na filmy a vše možné :D. Nakazil mé bratránek a proto teď, když vidím nějakého, tak pomalu i vím jak se jmenuje a co je zač :D. Trochu vtipné :D. Takže dinosauři, palec hore (y) :D.

Reply

Ďakujem :)
No ja ich tiež poznám podľa druhu a niektorých viem aj zaradiť podľa klasifikácie :D ja sa im venujem až doteraz a píšem si rôzne poznámky do zošita všetko to poctivo prepisujem z kníh :) na každé Vianoce dostanem aj jednu knihu takže stále to dopĺňam.

Reply

Protože Adventure Time zbožňuju, tak mám sto chutí ty legíny ukrást! :D :3
Pěkné oblečení, líbí se mi tvůj styl.:)

Reply

Ďakujem, teší ma, že je tu niekto kto miluje AT :)

Reply

Tie topánky a taška sú úplne dokonalé.... bože, zbožňujem tvoje oblečenie :3 A veľmi dôverne poznám tie divné pohľady a blbé poznámky, napríklad keď som si dala sukňu s veľkou tylovou spodničkou, čiapku s pandou alebo dokonca aj jednoduché trblietavé okuliare v tvare srdiečok alebo čierne sukne po zem... treba si povedať, že niektorý ľudia nemajú na úžasnosť nezvyčajného oblečenia :D

Reply

Úžasne veci... Ja sa obliekam väčšinou normálne ako džíny, tričko a mikina v tmavých farbách :-) tvoj štýl je dokonalý... Ja zas nemám rada keď sa na mňa niekto díva kôli oblečeniu preto sa obliekam tak fádne... napr. by som si určite nikdy neobliekla neónovú mikinu to by som nezniesla 😂😁

Reply

Tak ja keď sa oblečiem fádne tak aj tak mi čumia na vlasy :D
Ďakujem :)

Reply

To prvé tričko ti fakt závidím :D (v dobrom) Je skvelé!! :)
Original copy blog

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥