Ever After High - Pohádky nejsou fér

Tak, a máme tu druhé pokračovanie knihy Ever After High - Pohádková kniha legend! Tentokrát s podtitulom Pohádky nejsou fér. Prvý diel sa mi páčil, takže logicky som sa tešila aj na tento druhý. I toto vydanie je veľmi pekne upravené tak ako aj prvé. Knihu mi venovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA, takže za knižku veľmi pekne ďakujem. No a môžeme ísť teda na recenziu.

Anotácia: Po Dni odkazu předků zavládl na škole Ever After High zmatek. Všichni jsou z toho, že Raven Queen nepodepsala Pohádkovou knihu legend, paf! Raven odmítla následovat osud své matky Zlé královny, a všechny pohádky se tak ocitly v nebezpečí. 

Apple White si nechce o Raven myslet nic zlého, ale její volba znamená, že Apple možná nikdy nesní otrávené jablko, nezíská prince a své Šťastně až na věky. Za Apple stojí skupina královských, kteří chtějí zpět své pohádkové osudy. Rebelové, kteří podporují Raven, touží po vlastním osudu, jenž by nebyl závislý na příbězích jejich rodičů.

Ale když nastalý chaos uvrhne Madeline Hatter do nebezpečí, musí se královští spojit s rebely a zachránit dceru Kloboučníka z Říše divů, protože Maddie za nic nemůže! A kdyby se jí něco stalo, znamenalo by to Nešťastně až na věky pro všechny a napořád.




Myslím si, že kniha sa drží na tej istej dobrej úrovni ako prvý diel ale nastane tu pár zmien. Som veľmi rada, že celá kniha sa netočí iba okolo Raven Queen a Apple White. V tomto pokračovaní dostali väčší priestor hlavne Cerise Hood, dcéra Červenej Karkulky, matka Raven Queen a Maddie Hatter, dcéra Šialeného klobučníka z Krajiny zázrakov. Shannon Haleová v knihe viac pritvrdila, čo sa mi naozaj páči. Nastáva tu viacero zapeklitých situácií. Jednoducho je to už trošku drsnejšie. Samozrejme, že žiadne mŕtvoly, či odtrhnuté končatiny tu nie sú. Stále je to kniha hlavne pre deti a hm, ako by som to napísala, jemné spôsobné dievčatká? Jednoducho chcem tým povedať, že oproti prvému dielu sa tu toho udeje viac a budú tu aj viac napínavé a chaotické situácie. Takže samozrejme, že to beriem ako plus.

Postupne ako sa bude dej vyvíjať i vy sa zrejme budete v duchu pýtať či by ste sa pridali ku skupine Rebelov (Rebels) alebo Šľachticov (Royals). Čo sa týka mňa tak samozrejme som na strane Rebelov hlavne kvôli tomu, že viac sympatizujem s postavami z tejto skupiny. Výnimkou je teda zrejme iba Lizzie Hearts, ktorá by sa rada držala svojho predurčeného osudu. Čo samozrejme neberiem ako mínus, pretože úloha Červenej kráľovnej jej jednoducho sedí.

Keďže Ever After High - Pohádky nejsou fér je skôr detskou knihou čítanie išlo jedna radosť. Ja som mala knihu prečítanú za dva dni, ak by som nemusela popri tom aj pracovať, tak by to bola určite knižná jednohubka. Knihy, ktoré sa rýchlo čítajú nie sú občas na škodu, a práveže také rada vítam u mňa doma v knižnici.

Ako som už spomínala kniha druhá je veľmi blízka kvalitou tej prvej takže ak sa vám páčil prvý diel, jednoznačne odporúčam i ten druhý. No a keď už budete mať obidva, tak si počkajte už aj na ten tretí, dúfam, že Albatrosmedia nesklame. Na ten tretí (a zrejme posledný diel) sa naozaj teším, pretože v knihe sa konečne dočkáme WONDERLANDU ♥

Na konci knihy samozrejme nezabudnite na A ešte veľmi zlý epilóg.


Informácie o knihe:
Počet strán: 336
Väzba: pevná väzba
Jazyk: český jazyk
Rok vydania: 2015
Vydalo: CooBoo
Cena: 11,33 €
                                                                                                                                                       
Hodnotenie:
4/5
Symbolicky teda opäť 4 postavy








8 komentárov

Im in love with your hair x

Reply

Ďakujem zajtra idem akurát ku kaderníčke mám to už vyrastené :D

Reply

Jak píše Lucy přede mnou. Absolutně nemůžu z Tvých vlásků a z Tebe celkově :O. Jsi perfecto, holka ♥ :D

Reply

Nikdy neviem na chvály vhodne reagovať dúfam, že slovo ďakujem bude postačujúce :D

Reply

Už sa nemôžem dočkať ďalšieho dielu! :) Tiež mi úplne nevyhovovalo, že sa dej točil iba okolo Raven a Apple, ale strašne ma zaujímalo ich oblečenie, takže som bola rada, že aj to spomenuli :) A dúfam, že s wonderlandom sa autorka poriadne pohrá, lebo ho tiež zbožňujem :D

Reply

Hej viem už si to spomínala, to som špeciálne kvôli tebe zvýraznila aby si si to všimla :D.. ale vážne nesrandujem!

Reply

Tieto sú mi o dosť sympatickejšie ako Monster High.

Reply

Vážne? to si nemusela... ale ani nevieš ako ma to potešilo :3 :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥