DIY - My little pony lamp

Ahojte, po dlhej dobe tu mám konečne dáku DIY inšpiráciu. Úprimne ani nebolo moc času s niečím majstrovať, a ani som nemala žiadne nápady. Toto bude však naozaj bleskovka a ešte aj veľmi jednoduchá. Keďže sa onedlho sťahujeme, dostala som láskavé povolenie od priateľa zariadiť si môj vlastný kawaii kútik na mojom budúcom stole (aj keď všetky tieto rozkošné veci moc nemusí). No a začala som teda starou lampou. Rozmýšľala som ako ju trošku oživiť a nakoniec ma napadlo, že môžem využiť moju My Little Pony zbierku.

Jediné čo potrebujete je stará lampa a dáke figúrky, ktorými lampu ozdobíte a  samozrejme taviaca pištoľ aby tam figúrky riadne držali. Postup som nefotila, pretože je to jednoduché. Figúrky nalepíte na lampu podľa vašej fantázie. Ja ešte do stredu, kde je voľné miesto plánujem vložiť dáky maličký zápisník na poznámky. Aby to jednoducho medzi poníkmi nebolo prázdne. Ešte plánujem na lampu "nainštalovať" dáku farebnú mašľu aby nebola taká smutná čierna. I keď čiernu farbu mám najradšej chcela by som aby bola jednoducho farebnejšia.

A takto vyzerá moja lampa na stôl už aj s prilepenými poníkmi:


Tak čo skúsite si aj vy dáko oživiť starú lampu na stôl?

17 komentárov

To je tak rozkošné a asi skúsim aj ja niečo vymyslieť tá moja je tiež taká nudná a nezáživná. Ocinovi zrejme zabavím taviacu pištol! Ak ju vôbe cmá ale tipujem, že otcovia také veci majú vždy.

Reply

Mne tú pištoľ kúpil tatinko tak neviem či to má každý lebo ten môj tým pádom ju nemal :D

Reply

Som zvedava na ten "kawaii" kutik potom dufam ze ho ukazes.

Reply

No to je celkom fajn nápad na článok. Ak bude dostatočne kawaii tak odfotím :3

Reply

Super nápad! Je to cute♥

Reply

Jéé, to je zlaté :3
Ja mám jedného my little pony, ale takého väčšieho :)

Reply

Väčších mám aj ja ale tým som zatiaľ našla využitie iba ako stojan na gumičky alebo len ako dekorácia na poličke :D
A ďakujem :)

Reply

OMG!! Já miluju my little pony. Jenomže doma žádný nemám takže si tohle asi nebudu moct vyrobit :´( .
Moc hezké DIY :)
http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

Reply

Týchto poníkov zoženieš v hračkárstve, bývajú v takých sáčkoch a nestoja veľa :)
A ďakujem.

Reply

To je kjuuuuut ♥ aj keď mne by bolo ľúto ich tam prilepiť lebo potom by som ich nemohla premiestňovať a tak :D

Reply

Ďakujem :) no ja ich mám ešte dosť veľa takže mi to ľúto nebolo a navyše ono to ide ľahko dole to je ten horúci lep a to sa dá ľahko odstrániť.

Reply

to je krásně roztomilé :)

PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
www.lovies47.cz

Reply

Pěkné, já jsem si poníka nalepila na čelenku, tak ho nosím ve vlasech. :3

Reply

Ďakujem :)
No to musí byť tiež pekné :3

Reply

Tiez by ma zaujimal ten tvoj kutik potom...

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥