... I hate your comments about your stupid Giveaway...

zdroj: Google
Dnes som pôvodne uvažovala nad článkom, ktorý by sa zaoberal tým, že prečo som prestala sledovať niektoré blogy, či už zo zahraničia alebo tie slovenské. Čo mi na nich vadilo atď.  Článkov komu čo vadí na iných bloggeroch je však naozaj neúrekom. Ale keďže jedna dievčina opäť prišla na môj blog otravovať s jej Giveawayom, už v poradí druhým, povedala som si, že tento článok bude tiež k téme ale stále pritom o inom.

Nevadí mi ak ma do dákej súťaže pozve niekto, kto o môj blog nezakopne iba vtedy keď si potrebuje nahnať čitateľov práve takouto formou. Ale vadí mi to ak niekto napíše akože strašne "duchaplný" komentár a hneď na to tam svieti veta na 3 riadky ako ma chce strašne niekto pozvať do Giveaway súťaže. Alebo veta: moc zaujímavá kniha (odkaz na Giveaway samozrejme nesmie chýbať) a ja tam celý článok nadávam aká to bola sračka a ako knihu strašne moc neodporúčam. Si myslia, že podľa tých komentárov nezistím, že dotyčný ten článok vôbec nečítal? Samozrejme, že áno, keď ja píšem o zelenom traktore a niekto napíše ako je strieborné Audi super auto.

Schválne som sa na tú supr dupr Giveaway súťaž bola pozrieť a podmienky ako vždy: byť pravidelný čitateľ, komentáre k článkom, like na FB stránku bla bla. Samozrejme je mi jasné, že toto je skvelý ťahač ale prečo niekto žobre o čitateľov takouto formou keď ich tam má 200? A prečo si niekto vynucuje komentáre hlavne?

Nakoniec som si teda zhotovila odkazovač, ktorý nájdete na bočnej pravej lište. Radšej mi nechajte odkaz tam ako by ste mi mali k článkom písať silené komentáre, ktoré nemyslíte úprimne.

15 komentárov

Chvalim tento clanok o trapnych ,, gifkach.. Tiez mi to pride divne ze len sleduj a lajkoj :O ale musim sa priznat ako som zacala blogovat hned na zaciatku som sa len tak prihlasila prvy krat aj posledny krat a z tych vela komentarov som vyhrala :D takze vsetko zle je na nieco dobre jak sa hovori ,
https://clodyteenmummy.wordpress.com/

Reply

Ďakujem :)
No tak to ti gratulujem ja som ešte nič nevyhrala lebo som sa ani nezapojila :D

Reply

Já jsem si dala GA na začátku, abych něco nabrala a měla s čím začít :D Teď budu dělat GA za 5 000 zobrazení, ale je to fakt prostě za nějakou dobu nebo za přesažení počtu zobrazení atd. Ale abych dělala každý měsíc GA, to mi přijde pitomý. Podle mě si prostě čtenáře musím zasloužit, a ne si je koupit nějakou dementní GA :)
Ps. Taky miluju lidi, co mi do komentáře napíšou, jak mám úžasné třeba outfit články a přitom žádné nepíšu :D To pobaví :D Tyhle lidi by si měli jít na instagram a tam si dávat to svoje follow for follow, like for like, ale ať s tím nelezou na blogy. Blogy maj být od toho, aby autora bavilo psát a za odměnu možná získal popularitu. Ne o podlejzání jiným bloggerkám a kupování "fanoušků" GA, když pak 90% lidí dá unfollow nebo si blog nikdy nepřečte. Nojo, ale přece tyhle nanynky musí být IN :D

Reply

Nejhorší je, když člověku zapípá mobil, že má nový komentář na článku, který si pilně zpracoval, a pak najednou se objeví, že vás dotyčný zve do GA. V ten okamžik bych rvala vlasy! :D Upřímně do GA se zapojuji málokdy a většinou jenom do těch trochu logických, které nežebrají o tunu věcí, o like na stránky a tak dále..
Upřímně jsem plánovala, že bych jako poděkování k 10k views udělala GA, ale nějak to padlo právě kvůli té propagaci. Stálých čitatelů ještě nemám tolik a já opravdu nemám na to, abych chodila po jiných a žebrala.. :)

Reply

Ja som tiež mala GA na začiatku na rozbeh ale tam som mala sledovanie cez Google plus takže aspoň viem, že čitatelia sa dobrovoľne pridali cez Google friend :D ale ako chápem keď to niekto spraví na rozbeh blogu... len keby aspoň nepíšu tie komentáre odveci.. nech teda napíšu iba, že pozývajú......

Reply

Tiež keď som mala prvý Giveaway tak som to propagovala iba skrz kamarátov lebo bolo mi to blbé vypisovať na každom blogu. Tiež nerada žobrem, preto súťaž, ktorú som robila naposledy som iba propagovala na FB stránke.

Reply

Absolútne chápem tvoje rozhorčenie. Síce sa mi ešte nič také nestalo, ale pravdepodobne by ma to tiež naštvalo. Bloggeri sú rôzny. Niektorí otravujú na cudzích blogoch, další zasa komentujú články za účelom nazbierania komentárov na svojom blogu, iní píšu recenzie iba kvôli recenzným výtlačkom..

Reply

Já jsem jednou udělala soutěž, v níž bylo kromě několika otázek úkolem okomentovat recenze knih, které daného člověka zaujaly. A to se pak poznalo, kdo články opravdu četl, protože mi maily s informací o komentáři od jednoho člověka přicházely třeba po jedné minutě, jenže jeden článek vyšel tak na pět minut rychlého čtení. :D

Reply

Ani mi nehovor, šak to je podľa mňa na mozog choré takto vypisovať hromadné komentáre.. :D neznášam také blogerky čo si honia na počte sledovateľov..ako áno, aj mňa poteší každý nový, ale chápeš.. :D
P.S.: Na blogu som spustila giveaway, tak ťa na ňu pozývam a dúfam, že sa zapojíš.. ♥ ♥ ♥ :* :*
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Just kidding :D aj keď som giveaway na blogu spustila :D

Reply

No prepáč, ale musím sa smiať :D Niektorí su fakt hrozní :D

Reply

Šak jasné aj mňa poteší každý nový ale hlavne vtedy keď sa pridá bezúčelne.
Ale iba ak mi napíšeš 10 komentárov ku každému článku :D

Reply

Nevadí mi, když fakt vidím, že ten člověk si můj článek přečte, to se pak ráda podívám na blog a i zkusím svoje štěstí.. Ale jinak je můj názor podobný.. A nemám ráda ty podmínky - dejte lajk tam, tam, sdílejte a staňte se čtenářem.. Pak mě vůbec přijde, že takový blog má pravidelné čtenáře jen díky soutěžím a čte vůbec někdo z nich ten blog? Mě víc osobně potěší, když se čtenářem stane někdo jen tak, protože ho prostě můj blog baví.. To mě pak fakt potěší :)

Reply
Anonymný mod

Ja síce blog nemám, ale absolútne chápem prečo blogerky takéto komentáre otravujú. Hlavne ak sú to také čo nemyslia dotyční úprimne a ide mi len o to dačo napísať aby sa nepovedalo a zrazu propagujú dáku súťaž. Ja sa do takýchto vecí nezapájam ale často krát, nič v zlom, sú tie ceny fakt žalostné. Už som videla aj taký giveaway, že tri malé vzorky krému a tisíc podmienok.

Reply

haha trochu ma ten článok aj pobavil veru :) ale teda je to pravda, keď ti je jasné z toho príspevku, že si ani len námahu nedali si článok prečítať tak to naštve asi, že úplne..... ale tak bohužiaľ ľudia sú rôzny veru
ZuZu

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥