What time is it? It's Collaboration time! - I wanna live her/his life....

Netopierce rubrika Collaboration time sa nám pomaly ale isto rozbieha. Dnes s Lady Mushroom vám prezradíme koho život by sme chceli žiť a samozrejme prečo. U mňa je to zrejme jasné. Ja som si ako inak.. vybrala hernú, filmovú a aj komiksovú a už po novom aj knižnú hrdinku Laru Croft. Začnem teda tým, kto Lara Croft je. Ale to isto každý vie, a kto nie tak to práve teraz môže zistiť.

Lara Croft je predovšetkým fiktívna postava no napriek tomu ju ako osobnosť milujem a i ona má dáky ten svoj príbeh. Je hlavnou hrdinkou počítačových hier Tomb Raider a je známa ako britská archeologička, ktorá pátra po rôznych bájnych artefaktoch.

Ako dcéra lorda Crofta prežila bezstarostné detstvo na rodnom panstve v prostredí vysokej britskej aristokracie. Na škole v Škótsku sa začala venovať horolezectvu a streľbe, vo Švajčiarsku sa potom venovala extrémnemu lyžovaniu a prázdniny strávila v Himalájach. Na spiatočnej ceste jej lietadlo havarovalo a Lara ako jediná prežila. V dôsledku tejto udalosti sa Lare život zmenil od základov. Vrhla sa do dobrodružného života plného vzrušenia, akcie a nebezpečenstva. Dokonca napísala dve knihy, a to: Tyrannosaurusova čeľusť pri mojej hlave a Zabitie Seskvocha. Jej sprievodcom, učiteľom a priateľom, ktorý v nej podnietil lásku k histórii a záhadám, bol profesor Werner von Croy.


A i Lara má svoje BIO, a dokonca niektoré infošky sú i pre mňa novinkou:

Základné informácie

  • meno a priezvisko: Lara Croft (samozrejme)
  • titul: vojvodkyňa z Bridgety (grófka z Abbingtonu)
  • dátum narodenia: 14. február 1968 (nová séria, podľa starej série je to rok 1967)
  • miesto narodenia: Wimbledon, Anglicko
  • národnosť: britská
  • Znamenie: Vodnár
  • Otec: Lord Richard Croft
  • Matka: Lady Amélia Croft
  • stav: slobodná
  • krvná skupina: AB-
  • výška postavy: 175 cm
  • telesná hmotnosť: 52 kg
  • miery: 87 - 61 - 69
  • farba vlasov: hnedá
  • farba očí: hnedá

Výchova a vzdelanie

  • súkromné vyučovanie: 3 - 11rokov
  • wimbledonská dievčenská stredná škola: 11 - 16 rokov
  • gordonstoneská internátna škola v Škótsku: 16 - 18 rokov
  • súkromná dievčenská škola vo Švajčiarsku: 18 - 21 rokov

Úspechy

  • objavenie mnohých archeologických artefaktov napr. Xianská dýka, atlantský Scion, Kopia osudu
  • objavenie nových archeologických nálezísk napr. Atlantské pyramídy, Stratené údolie..
  • navštívila Oblasť 51
  • ulovenie Tyrannosaura Rexa...
  • objavenie rasy Nefilim, oživenie egyptského boha Sutech, Setha...

No a teraz by som vám mohla prezradiť prečo by som rada žila jej život. Samozrejme s tým svojim som spokojná.. máme s priateľom vlastný byt, auto, sme pomerne zdraví a žijeme spolu už skoro 5 rokov. Niektorí sa majú horšie ako my... ale dôvod prečo by som si chcela aspoň vyskúšať život Lary Croft je ten, že jej život je plný dobrodružstiev. Môj život je skôr taký obyčajný a bežný ako u každého smrteľníka. Mám rada históriu, mám rada mytológiu atď. Možno nie som si s ňou povahovo podobná, jediné čo máme spoločné je zrejme iba veľkosť pŕs ale chcela by som vedieť aké je to žiť život plný akcie. Havária lietadla Laru posilnila (áno ja viem, stále sa bavíme o fiktívnej postave) a stala sa odhodlanou. Je silná a proste je to multifunkčná žena a úžasne strieľa. Navyše Lara videla dinosaury, kriste pane, čo by som ja za to dala aby som mohla vidieť živého dinosaura. Jasné, že chcem žiť jej život ona je moja modla, inšpirácia a láska, kto by nechcel žiť alebo si aspoň vyskúšať život niekoho koho obdivujete?! No a navyše Lara má úžasnú kondičku a ja nie... čo samozrejme môžem zmeniť aj v mojom živote len keby nie som taká hniloba. Ale o tom potom.

A čo vy? Je vám dáky knižný alebo filmový hrdina natoľko blízky, že by ste si chceli zažiť jeho život? Ale i so všetkými starosťami, bolesťami a samozrejme i radosťami?

A koho život by chcela prežiť Lady Mushroom? Dočítaš sa *tu*.

6 komentárov

Hmmm ja keby si môžem vybrať tak si asi vyberiem život Hermiony z Pottera :D

Reply

No to by nebol tiež zlý život :D

Reply

Ani som netušila, že má Lara Croft taký pestrý životopis.
Nemám nikoho konkrétneho, ktorého život by som chcela žiť...chcem byť ja, len v inom svete, pretože tento neponúka vôbec nič...
Rada by som bola napríklad vikingská bojovníčka :D

Reply

Haha no to by som si pozrela :D

Reply

To už vyšla aj kniha? Dobre vedieť :D A ja milujem tak strašne veľa postáv, ale keď sa odstránia také, čo im v prvých dieloch zomrela polovica rodiny... Tak možno tiež Lara, Alica (a ďalšie Disney postavy :) alebo Kim Possible :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥