What time is it? It's Collaboration time! - Yummy yummy

Netopiere, dnes s Lady Mushroom sme si pre vás pripravili naše 3 obľúbené recepty a plus jeden na dáky ten dezert. Keďže ja jem mäso iba kuracie (pretože napr. kravičky a králičky sú strašne ňuňu a sliepky nemám rada) dva recepty budú obsahovať kuracie mäso, jeden bude bez mäsa, pretože i kuracie mi ide občas na nervy a dezert bude vhodný aj pre tých, čo sa snažia schudnúť. Lady Mushroom mäso neje takže som zvedavá aké recepty pre vás vybrala ona. Ak to aj vás zaujíma stačí kliknúť na odkaz vyššie, ktorý vás presunie na jej blog. Ak by ste u nej článok na túto tému nenašli vyčkajte, Lady Mushroom ale i ja máme toho teraz naozaj veľa, a preto sme aj mali trošku problémy so synchronizáciou článkov. Som rada, že to chápete.

Nemám ku každému receptu fotku tak hádam mi to prepáčite. A tú kvalitu tiež.


1. Cestoviny s pestom
Ani neviem či zrovna toto sa dá nazvať receptom. Keďže nie som veľmi zdatná kuchárka vyberám si vždy niečo jednoduché. Tento recept je úplne primitívny, že i Kromaňonec by ho zvládol. V tomto recepte sa medze nekladú a jednoducho si tam dáte čo chcete vy. Ja vám napíšem moju najobľúbenejšiu variantu týchto cestovín. Počet surovín pridám iba do zátvorky, pretože je to naozaj ľubovoľné a záleží aj na vás, že koľko toho zjete. My keďže sme dvaja robím z pol sáčku cestovín.

Budete potrebovať:

Cestoviny
Pesto (mám odskúšané aj to klasické a aj šampiňónové)
Cesnak (dávam 2 až 3 strúčiky, podľa veľkosti)
Šampiňóny (3 veľké)
Cherry paradajky
Syr Feta
kockové maslo
Myslím si, že postup ani nie je potrebné vysvetľovať. Uvaríte cestoviny, potom k nim pridáte cesnak a pesto a premiešate. Pesta pridajte toľko aby to jednoducho nebolo suché. Šampiňóny osmažíte na masle, pridáte ku cestovinám. Cherry paradajky si nakrájajte na polky a pridajte nadrobno nakrájaný syr Feta. Mission complete!

Dôvod prečo tento recept mám rada, je ten, že je naozaj rýchly a navyše veľmi chutný. Dokonca aj celkom zdravý. Čiže keď ma prepadne hlad a chcem niečo rýchlo spraviť toto je jasná voľba.

2. Kuracie kúsky s dusenou zeleninou a domácim dressingom
Ďalší jednoduchý recept. Kvôli krájaniu mäsa, trvá trošku dlhšie (aspoň teda mne) a aj kvôli duseniu zeleniny. Dressing možno nebude tak slávne zdravý, pretože obsahuje smotanu ale môžete ho jednoducho vynechať. Chutí to dobre i bez neho.

Budete potrebovať:

kuracie mäso nakrájané na kocky (600g)
brokolica
mrkva (2 - 3 ks)
zaváraná kukurica
mleté čierne korenie
mletá červená paprika sladká
olivový olej

Dressing:
1 kyslá smotana pochúťková
1,5 dl bieleho jogurtu
3 strúčiku cesnaku
1-2 KL horčice
1 KL kečupu
pažítka
čierne korenie
štipka soli

Ani tu netreba postup dáko extra vysvetľovať. Osmažíte mäso na troške olivového oleja a medzitým si dáte dusiť nakrájanú brokolicu a mrkvu v slanej vode. No a vlastne keď sa zelenina udusí a mäso bude taktiež hotové máte hotovo už len dressing, kde všetko spolu zmiešate. No a samozrejme, že pažítku nakrájajte nadrobno a cesnak pretlačte. Done!

3. Kuracie kúsky s brokolicovo-syrovou omáčkou

Tento recept sa zrejme neradí medzi zdravé ale aj tak milujem toto jedlo.

Budete potrebovať:

kuracie prsia (3 kusy)
1 brokolica
2 strúčiky cesnaku
1 PL oleja
1 cibuľa
125 g plesňového syra
250 ml smotany na varenie
1 KL vegety
mleté č. korenie
soľ

Brokolicu umyte a rozoberte na menšie ružičky. Uvarte v slanej vode do polomäkka. Kuracie prsia medzitým nakrájam na kocky, osolím a okorením, pridám prelisovaný cesnak a uložím na 2 hodiny do chladničky. Na oleji orestujem nadrobno pokrájanú cibuľu a pridám kuracie mäso. No a pražíme. Vložím potom uvarenú brokolicu, dochutím vegetou a zalejem smotanou. Plesňový syr nakrájam na menšie kúsky a hodím k mäsu. Spolu varte kým sa syr neroztopí a brokolica sa čiastočne nezačne rozpadávať. Podávať môžete s opekanými zemiakmi ale mne sa viac k tomuto hodí ryža.

4. DEZERT

Budete potrebovať:

1 odmerka (30 gramová) ľubovoľného práškového proteínu
3 PL mlieka
vajce
1/3 ČL prášku do pečiva
sladidlo (v prípade, že použijete proteín bez obsahu sladidiel)

Všetko dobre premiešajte v miske alebo vo väčšom hrnčeku a cesto dajte piecť na 1 a pol minúty do mikrovlnky na maximálny výkon. Tadá, toť vsjó. Ja si k tomu ešte vždy prihodím ovocie.




12 komentárov

Super recepty.. určite nejaké vyskúšam :)

Reply

Ta dvojka- kuřecí kousky s dušenou zeleninou bych hned snědla! ^_^
Škoda, že mi dneska na oběd máme brambory :( =D

Reply

No lepsie ako nemat na obed nic :D

Reply

To vypadá dobře, hned na to mám chuť! :D Určitě jeden z receptů vyzkouším :-)

Reply

Vyzerá to dobre, určite vyskušam.

Reply

Vyzerá to dobre, určite vyskušam.

Reply

ja som skusala ten dezert a bol vyborny pouzila som vanilkovy protein

Reply

Tie cestoviny vyzerajú úžasne :3 len musím vymyslieť, čo dám v mojom prípade miesto šampiónov :D

Reply
Anonymný mod

Recept číslo 3 zbožňuju od té doby, co jsi mi ho postla. Zrovna minulý týden jsem ho vařila zas. Mňamka! ;) Lyl.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥