Recenzie kníh v budúcnosti

Netopiere lovu zdar! Dnes by som sa s vami chcela podeliť o pripravované recenzné články na vybrané knihy za mesiac apríl. Na všetky vybrané tituly, klasicky a podľa pravidiel bude recenzia. Bude to iba krátke predstavenie titulov aby ste boli trošku v obraze.

Prvou knihou je druhý diel trojdielnej série Škola dobra a zla, s podtitulom Život bez princov (recenziu na prvý diel nájdete tu). Keďže prvý diel sa mi naozaj páčil, mám veľké očakávania i od druhého dielu. Anotácia: Návrat Sophie a Agathy domov nebol rozprávkovo úžasný, ako sa spočiatku zdalo. Po spustošení Gavaldonu záhadnými nepriateľmi sa obe dievčatá dostanú späť do Školy dobra a zla, kde ich čaká obrovské prekvapenie. Čarodejnice a princezné, zloduchovia a princovia už nie sú nepriatelia, celý rozprávkový svet je v chaose a všetci musia spojiť svoje sily pred hroziacou katastrofou. Zdá sa, že túto situáciu zapríčinila Agatha svojím neopatrným prianím iného šťastného konca – v ktorom by zostala spolu s Tedrosom. Teraz sa obe musia vrhnúť do boja, aby ochránili svojich milovaných...
Na čítanie i písanie recenzie sa už naozaj teším.

Ďalej tu mám veľmi zaujímavú knihu a hlavne teda jej námet, ktorý ma hneď zaujal nakoľko takéto knihy sú mi veľmi blízke. Anotácia: Je rok 2021 a v Spojených štátoch amerických sa niekoľkonásobne zvýšil počet vrážd. Čím ďalej tým viac ľudí má totiž tzv. HTS syndróm – ich DNA obsahuje vraždiaci gén. Davy je takmer dokonalá študentka prestížnej školy, je krásna, chodí s úžasným chlapcom a je veľmi talentovanou hudobníčkou. Ale jedného dňa sa celý jej perfektný život zosype ako domček z kariet. Do jej domu dorazia zástupcovia vlády a povedia jej, že je nositeľkou, teda že je HTS pozitívna. Vlastní rodičia sa jej začínajú báť, hoci nikdy nikomu neublížila, vyhodia ju zo školy a stratí všetko, čo mala, o čo sa snažila, svoju budúcnosť. Nositeľov pribúda a svet, ako ho poznáme, sa mení. Nikto už sa necíti v bezpečí. Ľudia s HTS sa začínajú zatvárať do internačných táborov. Davy má ale nakoniec šťastie, ocitne sa v špeciálnom výcvikovom tábore. Pokiaľ sa to dá považovať za šťastie – čo z nej bude, keď výcvik prežije? Vraždiace monštrum? A dokáže sa ubrániť vlastným génom alebo sa stane vrahyňou? Musíte uznať, že je to dosť originálny nápad ak vezmem, že v dnešnej dobe je to samá erotická trilógia.

Ever after high je vlastne taká kópia známych príšeriek z Monster High, ale priznávam sa, že mi to vôbec nevadí. Tento titul je starší ale keďže v aprílových novinkách už bol druhý diel rozhodla som sa, že si to rada prečítam. Ak vystane čas pokúsim sa ešte v apríli zrecenzovať i ten druhý. Anotácia: Na Den odkazu se všichni studenti Ever After High podepisují do Pohádkové knihy legend a zavazují se tak k tomu, že naplní své osudy a stanou se další generací Sněhurek, princů Charmingů a Zlých královen. Všichni věří, že odmítnutí podpisu znamená, že nejen student, ale i celá jeho pohádka navždy zmizí. Puf! Avšak Raven Queen začíná pochybovat. Jako dcera Zlé královny musí naplnit svůj osud tím, že otráví další Sněhurku. Raven začíná tušit, že po takové budoucnosti přece jen netouží, a jistě ví jen jednu věc – být zlá prostě není její styl. Dcera Sněkurky, Apple White, se ale nemůže Dne odkazu dočkat! Konečně totiž získá své pohádkové Šťastně až na věky. Její osud je ovšem propojen s Raveniným, a jestli Raven nepodepíše Pohádkovou knihu legend, může to znamenat Nešťastně až na věky pro obě.

No a na záver tu mám komiks Plants vs. zombies - Trávogeddon. Je to na motívy známej arkádovej hry Plants vs. zombies, ktorú naozaj zbožňujem, a preto hneď ako moje oči padli na tento komiks bolo to jasné. To musím mať! Pri tejto príležitosti plánujem napísať i niečo k tejto hre aby nezaujatí mohli byť v obraze. Anotácia: Populární hra Plants vs. Zombies konečně i v podobě komiksu! Ubrebtaný cvok Dave se snaží pomoct své neteři Patrice a jejímu kamarádovi Natovi odrazit invazi zombií, která postupně zaplavuje poklidné městečko. Jejich jedinou naději představuje armáda speciálních rostlinek s nejrůznějšími schopnostmi – od střelby hrachu až po mohutné žvýkající čelisti. Jak na novou obranu zareagují zombie s geniálním Zombossem v čele? Dobrodružný příběh plný známých postav!

Tak to boli v krátkosti moje plány do budúcnosti, čo sa týka kníh. Dúfam, že sa na články tešíte. Ak nie tak nevadí, ja sa teším :D Užite si ešte pondelkový sviatok (tí čo robia je mi to ľúto, viem aké to je, ja som si odrobila krvopotne sviatkový piatok). Baj báááj!