... pravdu mám aj tak ja!

Neviem kde sa vôbec vzal nápad na tento článok ale pri jeho písaní som sa naozaj uvoľnila. Ľudí je na svete veľa ale každý človek je iný. Mnohí určite majú dáke záľuby, v ktorých vynikajú. Ja mám veľmi rada dinosaurov. Prečítala som o nich už mnoho kníh a takisto som videla mnoho dokumentov. No a potom sú tu ešte Ilumináti. Tiež mám prečítaných niekoľko kníh a množstvo článkov z časopisov. A pomaly sa dostávam k pointe. Tiež sa vám stáva, že niekto sa ide s vami hádať na tému, ktorej sa naozaj rozumiete ale pritom ten druhý si stále melie to svoje a snaží sa vás presvedčiť o opaku?

Nedávno sa mi stalo, že jeden chlap sa ma snažil presvedčiť, že potomkovia dinosaurov sú plazy a krokodíly. Ja som sa mu snažila vysvetliť, že sú to vtáky a krokodíl žil už za čias dinosaurov a nie je ich potomkom a takisto nie sú ich potomkom ani teda dnešné plazy. Dokonca nepomohol ani môj vedecky podložený argument, ktorý sa opieral o stavbu kostry dinosaurov a vtákov. Samozrejme viem, že sa každý tomu nerozumie ale fakt ma vytáča keď sa so mnou niekto háda a na milión percent viem, že mám pravdu ja :D Vtedy ma ide poraziť.

Čo sa týka Iluminátov tak to každý vidí iba to, že ovládajú svet a sú zlí. A každý kto sa o nich zaujíma patrí medzi nich. Keby Ilumináti naozaj ovládali svet, čím by im bola asi tak prospešná v dákom tajnom ráde obyčajná baba zo Slovenska bez konexií? Tiež si však mnohí nenechajú vysvetliť, pôvodné zámery iluminátskeho tajného spolku, ktorý vlastne už neostal tak tajný keďže sa rozpadol ale stále sa o ňom hovorí. Už zrejme teda tajný nie je, no nie?

Som dosť hašterivý človek, takže je pochopiteľné, že občas ma takéto "rozhovory" vytáčajú ale snažím sa to brať s nadhľadom. Ale čo to trepem občas idem vybuchnúť keď napr. viem, že priateľ niečo povedal a on tvrdí, že nepovedal. Najradšej by som ho vtedy zmlátila! Ďakujem ti tatinko za moju veľmi kľudnú, rozvážnu a vyrovnanú povahu!

A čo vy v čom vynikáte ale niekto sa vás na tú tému snažil presvedčiť o niečom mylnom, že je to pravda?

6 komentárov

Máš rada naozaj zaujímavé zvieratá... ja sa tiež nelíšim milujem jednorožce :D tiež neznášam keď sa so mnou niekto háda a a ja viem že mám pravdu :D a máš hrozne pekné vlasy :O :)

Reply

Jednorožce, draky a morské panny atď to je moje :D
Ďakujem ale čo sa týka banneru tak to mám tam aj príčesky :) inak mám fialové.

Reply

Presne. Ako by si mi to zobrala z jazyka. Minule my jedna baba tak strašne argumentovala, že "Superman je určite od Marvelu" a ja viem, že všetci si myslia, že všetci super hrdinovia sú od Marvelu, ale keby sa aspoň hádala s niekým iným, kto sa v tom vôbec nevyzná, ale nie -_- Ilumináti ma tiež zaujímajú, ale nenašla som veľmi knihy kde by boli seriózne opisovaní...A mimochodom tie vlasy sú úplne dokonalé. Myslím, že to boli presne také, čo som nedávno screenshotla (znie to blbo, ale neviem, či je na to aj slovenské slovo) na instrgrame, že "také si raz urobím" keď sa budem vo farbení vlasov viac vyznať :) A ten rúž s tým nádherne pasuje :3 A design je tiež krásny, neviem čo obdivovať skôr :D

Reply

Ďakujem :) No väčšina ľudí veľmi nepríjemne zazerá keď mám ten rúž :D

Reply

Já skoro ani nevím co jsou ti Ilumináti zač. Proč tu jsou, na co a kdo je to?!

Já miluji Kentaury (jsem ve znamení střelec, tak asi proto :D), Jednorožce a také obdivuji Draky :) ♥

Reply

Aspoň nie si z tých čo o nich nič nevie ale robí sa, že vie :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥