Lady Mushroom & Batty Amnesia → Collaboration time!


X dôvodov prečo neobchádzať animák ADVENTURE TIME

Prvá spoločná spolupráca s fantesákovou blogerkou Lady Mushroom. A nie je nič lepšie ako začať článkom na spoločnú tému z obľúbeného animáku. Dôvod prečo som počet dôvodov označila x-kom je veľmi prostý. Nevedeli sme sa na počte dohodnúť a nevedeli sme vlastne ani koľko ich vymyslíme. Na úvod by som však trošku zhrnula ako sme sa k sebe dostali... No velice jednoducho. Uvidela som
Šikovnica Lady Mushroom nám aj zrobila toto krásne logo :3
farebné vlasy a tak som rozklikla odkaz na jej blog. A verte alebo nie ja som sa do jej blogu zamilovala na prvý pohľad, pretože mi bol dizajnovo veľmi veľmi blízky. Sršalo to tak trochu pastel gothom a zaváňalo Japonskom. Trošku sme si popísali a len tak pomimo som skúsila navrhnúť spoluprácu (ale úprimne nečakala som kladnú odpoveď)... no ale dnes, práve teraz, spolu pre vás vytvárame tento článok. A keď píšem spolu tak naozaj spolu, pretože sa tu práve dohadujeme :) ale aby som to uviedla na pravú mieru nedohadujeme sa na dôvodoch, ktoré máme v článkoch vypísané.. a tak zhody v dôvodoch sú znakom toho, že je to proste tak a navyše sa k sebe ako "spolupracovníčky" hodíme :3
Rubriku sme pomenovali Collaboration time, a áno správne tušíte je to podľa Adventure time!
Ideme na to!


Pokiaľ si myslíte, že AT je rozprávka pre deti, dajte si okamžitú a veľmi nekompromisnú facku.  To, že je niečo animované neznamená, že je to určené pre deti. Tak vezmime si napr. South park alebo Drinky Crow show, ktoré animované sú... a ten druhý animák, nie je na milión percent vhodný pre deti.
Keď sa to však vezme z iného hľadiska, dnešná mládež pozerá aj horšie veci ako taký South park. No ale poďme rovno na tie dôvody.

Dôvod číslo 1
Ako úplne prvým dôvodom je to, že je to veľmi netradičný animák. Je naozaj jedinečný a zvláštny. Neraz som sa stretla s tým, že niekto to prirovnal k zážitku po požití LSD. A dokonca takto boli označené aj moje Adventure time legíny. Vraj "také LSD legíny". Ja to ale samozrejme beriem ako kompliment, pretože práve toto robí Adventure time tak jedinečným.


Dôvod číslo 2
Máte radi dvojzmyselné poznámky? Tu ich je teda naozaj hojne. A ja som s tým samozrejme spokojná, pretože občas si tiež dáky ten vtipný dvojzmysel neodpustím. Ľudia čo stoja za vytvorením Adventure time postáv buď berú drogy alebo sú to jednoducho srandisti, čo berú drogy.

Dôvod číslo 3
Keď už teda spomínam AT postavy. Tu je niekoľko tých hlavných ale naozaj veľké množstvo vedľajších, ktoré vždy stoja za to lebo každá je iná. Niektoré sú dosť desivé, iné sú zas veľmi smiešne. Alebo sú jednoducho divné. A v dnešnej dobe sa divnosti medze nekladú!

Dôvod číslo 4
Príbeh. Predstavte si ale tvorcovia sú tak šikovní (alebo zdrogovaní), že dokážu aj do 11 minútovej epizódy vsunúť dáky zaujímavý príbeh. Koľkokrát je to duchaplnejšie ako niektoré celovečerné filmy.

Dôvod číslo 5
Nie len tak zo srandy názov Adventure time obsahuje slovo adventure. 

Dôvod číslo 6
Animák vhodný na ráno, obed i večeru. I na dobrú noc. Adventure time môžem pozerať kedykoľvek a kdekoľvek. 
Dôvod číslo 7
Lumpy Space Princess alebo skrátene LSP. LSP a LSD, myslím, že toto nie je žiadna náhoda! Tak egocentrickú, a pritom tak srandovnú postavu, ktorú si zamilujete nájdete iba tu. Celú jej krásu vždy zaklincováva jej krásny "žensky zvodný" hlas.


 Dôvod číslo 8
Každý správny dobrodruh musí mať doma knihu Enchiridion. Ja som sa ju pokúšala vyrobiť ale moc som neuspela. Asi nie som ešte hodná ju mať doma. Zažila som evidentne málo dobrodružstiev. Tak či tak kniha vyzerá naozaj úžasne a síce to nie je žiadna postava alebo tak... milujem ju. 

Dôvod číslo 9
Neznášam spievanie v rozprávkach ale pesničky alebo teda Finnov spev tak to naozaj stojí za to. Všetkými desiatimi na ruke vravím: Finn postupuješ! Vidíme sa v ďalšom kole.

Dôvod číslo 10
Adventure time je rozprávka preplnená humorom. Tým najdivnejším. Kto má rád "neokukaný" humor odporúčam. Tento tu sa vám nemôže zunovať, pretože sa ani neopakuje. Vždy je tu niečo nové, čo je vždy vtipnejšie a vtipnejšie. Nepoznám žiadnu slabú časť na vtipy.

 Dôvod číslo 11
Je veľmi prostý. Pretože Finn a Jake je super dvojica kamarátov. Nehrajú vám na city a ak predsa len áno, nie je to zámer ako to býva v Disney rozprávkach ( i keď ja napr. Levieho kráľa alebo Pocahontas milujem).

Dôvod číslo 12
Adventure time spája ľudí. Veď napr. keby nespomeniem pred Lady Mushroom Adventure time, možno by náš rozhovor stál na bode mrazu.

Dôvod číslo 13
Pri tom veľkom množstve postáv si určite nájdete dáku, ktorú si naozaj zamilujete.

Dôvod číslo 14
Síce má úvodná pesnička možno tak minútu je taká chytľavá, že si ju musíte zaspievať spolu s ujkom čo to naspieval.  A takisto to platí i pre tú endingovú.



No a ešte na záver si neodpustím videá!


Lady Mushroom
Pokiaľ ste zvedaví na dôvody Lady Mushroom, prečo treba Adventure time vidieť, jednoducho kliknite na obrázok! Ale už aj!

No a ja už len dúfam, že pár ľudí sa vďaka týmto dvom článkom zaradí do AT fanklubu :)

7 komentárov

Anonymný mod

Neviem či sa do AT klubu pridám ale rozhodne to skúsim. Miuš

Reply

Hahaha to druhé video som už raz videla ani neviem ako som sa k nemu dostala ale zase sa na tom smejem :D :D

Reply

Ja som to minule pozerala, super to je :D čistý fet :D inak teším sa na ďalšie spoluprácovské články :)

Reply

No a to je na tom najlepšie :D človek ani drogy nemusí brať vďaka tomuto animáku :D
Ďakujeme :) už pripravujeme pre čitateľov nové články :)

Reply

Cartoon Network zbožňujem, pozerám tam toľko seriálov (okrem Uncle Grandpa, to je miestami až príliš pod vplyvom drog) z AT som videla iba niekoľko epizód, ale postavy sú úplne úžasné :)) A neznášam, keď si niekto myslí, že animované veci sú len pre deti. Minule som pozerala postavy ktoré dabuje Tara Strong a vyskočill mi kreslený seriál "princess Clara" a až som sa zľakla, pri predstave, že by to začali pozerať deti :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥