I'm a gamer girl.... and what?!



Už dosť dlho ma "trápi" jedna vec. A dnes ako som narazila na jeden blog tak ako dovidenia mám toho fakt plné zuby. Ide o to ako niektoré baby robia zo seba niečo špeciálne len preto, že hrajú hry. Aby bolo jasno tento článok nie je písaný v zápale nevýslovnej žiarlivosti. Takisto hrám hry a je tomu už dobrých 10 rokov. Mala som aj herný blog ale poviem vám, že žiaden chalan so mnou nezaobchádzal v rukavičkách len preto, že by bol pokáknutý z toho, že som dáka "gaymerka". Práve naopak takmer všetci ma za všetko zprdli práve za to, že som baba a hrám hry a niekto sa chlapom so svojimi recenziami serie do "remesla". Rada píšem o hrách ale dnes už pomenej kvôli nedostatku času na robenie videozáznamov z hier. No ale predsa sa z toho všetci neposkladáme však?

V dnešnej dobe je už však hranie hier u báb tak normálne, že sa stále čudujem keď natrafím na vetu, z ktorej priam srší "milujte ma a oslavujte ma, pretože hrám hry a nemám penis medzi nohami". Tiež nechápem reakcie niektorých chalanov... Ty hráš hry? Teba chcem za ženu. Zaujímalo by ma, že koľkým to tak napíšu v priebehu jedného týždňa. Ako keby hranie hier u báb je ojedinelé ako neurofibromatóza alebo rettov syndróm. Je to jednoducho úplne normálne.

Ďalšou samostatnou kapitolou sú však baby, ktoré si to len myslia o sebe. Hrali raz v živote Call of Duty (možno 2x) a keď prídu domov zo školy pustia si Simsov, lebo ich mačiatko týždeň nedostalo žrať. Priznajme si. Baby, ktoré hrajú hry najmä akčné onlineovky sú neodškriepiteľne v kurze. To však dáva priestor hlúpym čubkám robiť zo seba niekoho zaujímavého pritom význam slova zaujímavosť poznajú možno tak z výkladového slovníka. Ale potom sú tu aj tie, ktoré hry ani nehrávajú ale odfotia sa s gamepadom. Pretože je to tak strašne seksi!
Samozrejme týmto článkom netvrdím, že žiadna baba čo hrá hry nie je tou pravou hráčkou. To určite nie. Poznám aj pár iných čo napr. recenzujú. Niektoré sú dobré, niektoré nie ale sú to aspoň baby čo hry hrajú a nie sú pasívnym hráčom, čo sa iba pozerá ako sa to hrá, a potom okolo toho mudruje. "Milujem XboxOne a PS3"....Holý šit, really?! Mne osobne je to jedno, kto čo miluje a k obom konzolám sa staviam nezaujato, pretože som stará "písíčkárka" ale dlhodobá vojna medzi fanúšikmi Xboxov a PSiek, no ako neboli by nadšení z tejto vety. Ako sa vraví...buď jedno alebo druhé. Musí predsa existovať niečo čo ich značne odlišuje a jedna pre vás proste musí byť tá lepšia.

Na záver by som teda doplnila to čo sa dalo napísať jednou vetou hneď na začiatku a vy ste toto nemuseli čítať: Baby čo hrajú hry nie sú ničím výnimočným v tejto dobe, a preto nesnažte sa robiť zo seba zaujímavejšiu ako ste.
Aj tak vás má väčšina v paži :)













16 komentárov

článok pobavil, hry nehrávam, raz za čas na bráchovom compe alebo xboxe niečo, ale to sa k tomu ani nepriznávam, lebo viem, že kamoši by mi to zmietli zo stola :D ale naozaj niektoré poznámky typu tú chcem za ženu a blabla pritom fakt hrá veľa báb hry, alebo teda aj tie dievčatá, čo si myslia že ich bude každý chalan milovať len preto, že hrajú nechápem fakt takýchto ľudí :D
ľúbezná

Reply

Ja hry nejak nehrám, ale tiež neznášam keď sa dievča len odfotí ako hrá hry a pritom ich nikdy nehrala :/ :)

Reply

ja uz straaasne dlouho nic nehrala, ale driv sem u toho sedela denne po skole :-)

Soutěž o přednabitou kartu do HM za 1 000 Kč ;)
http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

Reply

Tak po škole je ešte stále toho času nazvyš na hry no nie? :) Ale čím sme staršie tým je to obtiažnejšie lebo máme viac povinností :)

Reply

Ono to asi dost suvisi aj s vekom. Ja som od Teba [Batty] o nejakych par rokov starsi a vo svojom okoli teda nepoznam jedinu zenu, ktora by hrala "aspon" tych Sims-ov. Vseobecne mi to pripada, ze cim starsi rocnik tym menej ich nieco take zaujima a ak aj hry poznaju tak je skor beru ako stratu casu.

Reply

Určite to súvisí aj s vekom to nepopieram :) ale ja práveže poznám aj baby čo majú viac ako 26 a pokladajú Simsov za najlepšiu hru sveta. Ale koľko ľudí toľko chutí pravda?

Reply

A u mladych bab asi ide hlavne oto zapadnut za kazdu cenu do nejakej skupiny - aby ju proste ostatny brali do partie.

Reply

Veľmi trefná poznámka. Tiež to občas takto vidím. Príde mi to smutné.

Reply

"Ale koľko ľudí toľko chutí pravda?" Jasne to plati. Ja len, ze z mojho pohladu [a asi aj inych muzov, preto mozno tie spontanne ponuky na svadbu :) ] je zena "gaymerka" akasi myticka postava [bez urazky], vela ludi o nich rozprava legendy, ale ja som v reale ziadnu nestretol.

Reply

Mýtická postava znie dobre :D
Ja v reále som stretla niekoľko ale to asi preto, že som dievča.. ale zas naopak ja nestretávam chalanov čo hrajú hry ale viem, že vás je na svete naozaj veľa. Samozrejme nerátam známych....

Reply

Tak zase chlapi/hraci su vsade "vopchaty". A myslim, ze keby to chces otestovat, tak nemas problem na ulici najst chlapa hraca [aj keby nepocitame ako hracov tych co hravaju len COD, DOTA a spol] behom par minut, ale keby chces najst zenu hracku [Sims a Solitaire sa nepocita] tak by to bol problem. A ked si vezmes, ze na svete je cca rovnako muzov aj zien, tak mi z toho stale vychadza, ze hracky su rarita.

Reply

Keď to berieme takto štatisticky tak áno, je nás jednoznačne menej ako vás. Ale išlo mi hlavne o to, že ma fakt unavujú baby, čo si myslia, že týmto budú viac v kurze alebo, že sú týmto prehlásením o seba výnimočné. Sama sa nepokladám za dáku veľkú hráčku. Nepohrdnem CSkom ale ani LoLkom (áno verejne sa priznávam!) ale "môj" gamerský svet zrejme hlavne tvorí Tomb Raider, preto sa neprehlasujem za "gamer girl".

Reply

Ok to beriem, ja som vo svojich komentaroch uz odbocil do inych sfer.

PS: Fuuuj LoL-ko, chod sa hanbit do kuta! Ja sa idem radsej pozriet na vecernicek a spinkat, lebo zajtra vstavam do skolky :D

Reply

Na svoju obranu som ho ale už nehrala skoro pol roka. :D Som zase v tom období útlmu ale vyzerá to tak, že to tak aj ostane lebo sa ide odinštalovať.

Reply

Akurát dnes sme mali na hodine tému o počítačových hrách a učiteľka z nás bola sklamaná, že nikto nehrá žiadne hry :D

Reply

Tak to musí byť zaujímavá učiteľka :D alebo bola skôr sklamaná, že týmto sa tá téma stáva vlastne zbytočná :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥