Batty, what is new?

Netopiere moje pojašené, keďže chcem aby môj blog trošku povyrástol do krásy ale i kvality učinila som niekoľko zmien a prinášam vám i niekoľko pripravovaných noviniek.
Tí čo ma navštevujú si zrejme všimli, že mám nové pozadie blogu. Za to veľmi vďačím kamarátovi, ktorý mi poslal jeden CSS kód, pretože v HTML sa to nedalo upraviť a dala sa zmeniť iba farba pozadia (a ja som lama na tieto veci). Teraz nám to tu skrášľujú kawaii Alpacy. Konečne mám aj banner (ktorý vlastne nie je banner) a nemá výšku ledva 3cm. Keďže HTML kód som mala stiahnutý a všetko bolo prednastavené mala som menšie problémy s rozložením. Všemocne som sa snažila upraviť rozmery headera v HTML ale nevedela som to tam nájsť. Ale nakoniec som si poradila. Pôvodný kód headera som zmazala a v rozložení šablóny som pridala obrázok. Nie je to presne tak ako som si predstavovala ale myslím, že to vyzerá lepšie ako mať tu malý úzky pásik s dákym nápisom.

Ďalšou novinkou sú spolupráce. Keďže inklinujem k módnemu štýlu pastel goth a neobliekam sa zrovna "normálne" ale podľa seba, chcela by som naďalej postovať fotky s outfitmi. Nakoľko sa mi však moje fotky fotené o zrkadlo zrovna nepáčia začala som si hľadať fotografku. Ja dobrý foťák nemám a navyše v byte, ktorý je zle osvetlený a priestorovo veľmi malý s jedným zrkadlom za skriňou, sa nefotí práve najlepšie. Fotky sú príliš zrnité a neostré atď. Po intenzívnom hľadaní som našla nakoniec dve ochotné baby, ktoré budú so mnou spolupracovať dlhodobejšie. Jednou z nich je blogerka Veronika a druhou je talentovaná Alexandra, ktorá s fotením síce začína ale už teraz sú jej fotky naozaj pekné.

K outfitom patria i doplnky. O tie sa mi postarajú dve veľmi šikovné baby. Nekomura a Pan.Cake. Nekomura bude mať na starosti doplnky k pastel goth outfitom a Pan.Cake sa postará o doplnky k outfitom, ktoré budú inšpirované rôznymi animákmi ako napr. Adventure time.

 Na spoluprácu sa veľmi teším tak ako s týmito dvomi dievčatami tak aj s mojimi novými fotografkami. No a ešte na záver, že objavila som jednu blogerku, s ktorou by som rada spolupracovala. Čakám však na jej vyjadrenie ohľadom mojich nápadov. Keďže ešte nič nie je isté nerada by som to takto popredu roztrubovala. Kto to teda je alebo bude si nechám pre seba a ak niečo z toho kápne dám samozrejme vedieť. Majte sa tu pekne netopiere a prežite príjemný zvyšok večera na vašom love.

Ulietaná Batty Amnesia





6 komentárov

aaaaw tvoj blog vyzerá úžasne a tie spolupráce sú super :)
prajem ti veľa šťastia ^_^

Reply

Ďakujem, sčasti sú tie spolupráce tvoja zásluha povedala som si, že nebudem lenivá a proste sa po niečom pozriem :D

Reply

Wow naozaj krásny dizajn blogu :) tie spolupráce sú super už sa teším na fotky :)
www.allmoblogg.blogspot.com

Reply

Teraz máš ten blog super, taký super osobný je! :) hodí sa mi k tebe :) na našu spoluprácu sa teším, dufam že sa nám podarí dohodnúť :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥