... a je to oficiálne :3

Netopiere moje, dnes je to oficiálne a konečne sa usmialo i na mňa šťastie. Oficiálne spolupracujem s vydavateľstvom Albatrosmedia. Som rada, že mi dali vôbec šancu napriek malému počtu čitateľov. V minulosti som sa kvôli tomu stretla s odmietnutím. Dnes som si našla túto správu:

Ahoj, Monika,

Ďakujeme. Všetko je ok a budeme veľmi radi spolupracovať – totiž napísať recenziu aj na nie veľmi vydarenú knihu : ) je umenie, ktoré, bohužiaľ, ešte mnoho bloggerov/recenzentov neovláda. Tebe sa to podarilo veľmi slušne.
Takže radi budeme s tebou spolupracovať. Dúfam, že obojstranné tykanie je v poriadku.

Mám nesmiernu radosť, pretože veľmi obľúbené knihy mám práve z tohto vydavateľstva, a preto, že písanie recenzií ma baví a vždy ma teší keď niekto po knihe siahne po prečítaní mojej recenzie. Je to také príjemné povzbudenie pre mňa pokračovať v písaní aj keď práca a po novom i autoškola mi zaberá dosť času.

Chcem sa teda poďakovať všetkým mojim čitateľom, aj keď vás tu nie je veľa, tak viem, že nepíšem iba pre vlastné potešenie. A takisto ďakujem aj vám, čo sa pravidelne vyjadrujete k mojim článkom.

Batty Amnesia 

4 komentárov

juj no super!!!! gratulujem ti :) a prajem úspešnú spoluprácu s nimi a vyzerajú byť v pohode čo sa cení! :)

Reply

To je skvelé. Gratulujem! *-*

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥