Testovaný subjekt no. 3 - Eucerin denný krém z rady Anti-Rötungen


Máme tu ďalší testovaný subjekt. Tentokrát
pôjde o značku Eucerin a bude to denný krém z rady Anti-Rötungen. Názov rady teda napovedá, že sa jedná o výrobok na začervenanie pokožky. Keďže sama trpím touto nedokonalosťou pleti, niet vhodnejšieho pokusného králika ako som ja sama.

Výrobok nevlastním ale bolo mi poskytnutých niekoľko balíčkov vzoriek. Slečny z lekárne na mne jednoducho nešetrili. Takže ďakujem.

Pôvodne som čakala, že krém bude klasicky bielej farby. Na moje prekvapenie bol žabkovsky zelený čo sa mi celkom aj zapáčilo. Krém sa dobre vstrebáva do pokožky ale treba si dávať pozor aby ste ho nenaniesli veľa a riadne rozotreli, pretože veľmi rýchlo schne a potom vám vlastne nechá zelené šmuhy. Čo sa týka začervenania krém zvládol a splnil to čo mal. Na druhej strane hydratácia nie je jeho silnou stránkou. Keď som si krém naniesla musela som ešte vždy použiť na nos druhý krém, pretože som ho mala aj tak stále strašne suchý. Takisto i neskôr počas dňa som mala opäť ten pocit, že moja pokožka na tvári sa scvrkla a potrebuje znova hydratáciu. Takže s tvrdením, že pleť bude dostatočne hydratovaná, nesúhlasím.

Krém som používala cca týždeň a dalo by sa povedať, že som spokojná tak pol na pol. Začervenanie bolo zredukované a farba pleti zjednotená to áno. Škoda tej hydratácie, pretože pre moju suchú pleť je dosť potrebná. V prípade núdze je fajn no mala som aj lepšie a lacnejšie krémy, ktoré mi sadli viac a naplnili moje očakávania. Jedným z nich je napr. CC Mixa.
Ku každej vzorke bol i nočný krém, ktorý som ešte neskúšala, pretože už nočný krém otvorený mám ale je v poradovníku. Po odskúšaní spravím samozrejme recenziu aby som túto radu ukončila tak ako sa patrí.

Cena: cca 16 €
Objem: 50 ml
UV faktor: 15 SPF




Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥