SWAP the BOX

Mnohí ste sa s pojmami ako Box Swap, Swap box, Swap the Box atď., určite stretli. Tí čo nie ide o výmenu balíčkov. Ja a Monica sme sa rozhodli, že výmena takýchto boxov by mohla byť celkom fajn. Cenový strop bol do 15 €, nakoniec sme zistili, že to bolo úplne zbytočné, lebo obidve sme sa ním neriadili. Aby som to teda zbytočne neobkecávala prejdeme na samotný obsah boxu.

Keďže som bola dosť nedočkavá (samozrejme ako vždy) balíček som otvorila hneď ako som sa k nemu dostala. Takže samotný balík odfotený bohužiaľ nemám, no a prázdny vám predsa fotiť nebudem. Odfotila som vám však kawaii neko, ktorú mi Monica nakreslila na balíček. :3 meow meow


Na tomto obrázku je takmer všetko okrem dvoch pánskych vôní, ktoré som hneď bola položiť na poličku a pri fotení som už na ne zabudla. No a teda ešte chýba jeden croissant, pretože mi ho niekto uchmatol a zjedol.... V balíku bolo veľa kozmetiky, čaje, bižutéria, časopis a Yves Rocher katalóg (ten sa mi aj celkom teraz zíde), fialová farba na vlasy, ktorá mi tiež bude na osoh, keďže na obrázku dole si môžete všimnúť, že vlasy sú už skôr modré a sivé.
 Najväčšiu radosť mi spravilo zrejme tričko, ktoré je jednoducho môjmu štýlu obliekania veľmi veľmi blízke. Navyše milujem skeleton oblečenie, doplnky, proste hocičo skeleton. Samozrejme hneď som musela odskúšať aj fialový lak na nechty, ktorý sa teraz hodí k môjmu novému kyvadlu, ktoré sa mi tiež neskutočne páči. Jednoznačne si z neho musím spraviť prívesok na krk, pretože mám rada prívesky na krk s kryštálmi a rôzne "witch stuff". Celkom milo ma prekvapil krém z Avonu, ktorý bol dvojfarebný. Neskôr som však zistila, že som akosi celá od trblietok -_-, hups. Krém však naozaj krásne vonia a ešte teraz ho stále cítim cez tričko. Monica ma ešte prekvapila čiernym kryštálom na retiazke, ktorý som si pôvodne chcela od nej kúpiť. Monica však zrejme usúdila, že toto bude barter a jednoducho mi ho do balíčku pribalila. No a na obrázku nižšie je už spomínané kyvadlo už aj s nalakovanými nechtami. Lak je naozaj krásny, druhý od značky Pupa, som ešte neskúšala ale má krásnu telovú farbu. Vždy som taký lak chcela vyskúšať. Monica ma celkom dobre odhadla a musím poznamenať, že zrejme chce aby som dbala viac o svoje vlasy, pretože mi poslala niekoľko výrobkov na vlasy, dokonca aj tablety na podporu ich rastu.
Týmto článkom sa samozrejme chcem Monice poďakovať a ak by ste chceli vedieť čo som poslala zas na výmenu ja jej, môžete navštíviť jej stránku: Being as an Monica


4 komentárov

Som rada že sa ti tie veci páčili. Práve som aj ja dokončila článok, a som nesmierne nadšená všetkým čo si mi poslala ♥

Reply

Som rada, že si rada :3
Tužidlo som už aj spotrebovala hneď a už som si aj ten Viaderm dávala. Dúfam, že naozaj pomôže :D ďakujem :)

Reply

Super článek :)
To tričko je úplně krásný! S takovým podobným potiskem už hledám dlouho.

Reply

Ďakujem :) ja som podobné objednávala z jedného internetového shopu, ale nespomeniem si ako sa volal... fantasy niečo tuším...

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥