Shirtinator nepozná slovo fér

Všetci určite poznáte stránku shirtinator. Veď bodaj by nie. Takmer na každom blogu môžete nájsť o nich dáky článok, pretože rozdávajú trička zadarmo pre bloggerov. Skúsila som teda šťastie aj ja. Moc som v to nedúfala, že tričko zadarmo získam, pretože môj blog je ešte v plienkach. Napísala som im teda, že neviem aké sú podmienky ale skúsim šťastie. Na môj mail mi odpísali:



 Povedala som si ok. Skúsim teda šťastie neskôr. Neodpísala som s tým, že ozvem sa teda potom, keď splním podmienky. Prešlo niekoľko dní a vtedy som natrafila na jeden článok, opäť o tejto stránke. Tak som napísala komentár,s tým, že začínajúcich bloggerov zrejme nepodporujú. Veď jasné, kto pošle tričko zadarmo, keď si spravia reklamu pre tak nízky počet ľudí? Dievča mi však odpísalo, že jej články komentujú raz za uhorský rok (čo bola pravda, pretože najviac komentárov mala 4 z toho dve boli odpovede) a sledovateľov mala 10. Ja ich mám 5 okej v tomto jednoznačne prehrávam ale čo sa týka komentárov, so na tom o niečo lepšie. Samozrejme nie je to žiadna súťaž ale aspoň trošku férovosti by nezaškodilo. Mohli aspoň napísať, ďakujeme ale Váš blog nás nezaujal, nepáči sa nám, prepáčte tričká už neposielame bla bla. Mohli napísať hocičo ale nie napísať mi niečo čím sa oni neriadia.

Keďže nie som ten typ čo sa silou mocou bude strkať niekomu do zadku pre kus handry zadarmo samozrejme som im na to patrične odpísala, a to nasledovne (snažila som sa v rámci slušnosti):


Samozrejme neodpísali už.
Tak to by bol môj článok o shirtinator. Už dávnejšie som si tam chcela objednať tričko ale po tejto skúsenosti prežijem bez toho trička, ktoré som si chcela spraviť. A aj bez toho zadarmo.

No a keďže aj zlá reklama je reklama ja sem linky na stránku nehodím. Kto chce si to už nájde sám predsa.

17 komentárov

Anonymný mod

Ty máš teda odvahu :)

Reply

Já bych se do nich taky opřela, dobře jsi udělala :-)

Reply

Aspoň niekto ma chápe.. ide mi o princíp..

Reply

To ma mrzí, dúfam, že postupne nájdeš stránky, ktoré ocenia kvalitu článkov väčšmi ako počet čitateľov alebo komentárov, veď o to predsa ide :) a inak, kúp si farby na tričko a nejaké tričko bez potlače a ideš, aj bez shirtnatoru :)

Reply

Už som tak robila priateľovi tričko z jednej hry :) A sebe tiež plánujem ale som moc lenivá :D
A vlastne keď už spomínaš tých čitateľov, práve včera mi ponúklo spoluprácu vydavateľstvo Albatros, a na skúšku mi zasielajú knihu podľa vlastného výberu (dokonca). Som zvedavá či budú spokojní a budem s nimi v spolupráci pokračovať.
Ďakujem inak :)

Reply

Nie je to o odvahe, len nemám rada keď niekto robí zo mňa hlupáka.

Reply

Podle mě buď ráda, že s tebou spolupráci neudělali, já dříve fungovala s pár holčinama na blogu, sto odběratelů jsme taky neměly, blog jsme měly teprve ani ne dva měsíce a tričko mi poslaly. Jejich podmínka je vlastně udělat recenzi na to, jak se na webu orientuješ, ok, a hned jak ti přijde triko, tak udělat recenzi. Asi ví, proč by se ta recenze neměla dělat o měsíc, či dva později. Triko jsem si vybrala bílé s jednoduchým tiskacím nápisem, nic co by mělo stát 600kč (cca 25 eur) a hlavně, nic co by se mělo po někoika vypráních vytratit z trika pozemského. Podle mě je tohle drzost, triko bylo sice celkem kvalitní, nezdrclo se, ale aby nápis po měsíci či dvou zbledl a postupně se vypral do neznáma, to fakt není hodné ceně a to, že jsou schopni takhle s někým zacházet, to fakt, podle mě je tohle naprosto zoualá firma, u které nikdo nenakupuje a proto tak často rozdává recenze, jen se stačí projít po skupině blogů a téměř denně tam někdo recenzi na jejich spolupráci přidá. To už T-Shock umí s lidmi jednat lépe, nemohu posoudit kvalitu trika, ale alespoň podpořili a dali poukaz do giveaway.

www.theneonmango.blogspot.cz

Reply

Som fakt rada, že som si z tade neobjednala tričko za peniaze. Asi by som dosť ľutovala keby dám zaň, dajme tomu tých 20 eur a vytiahnem tričko čisto čierne. Ďakujem za komentár som rada, že som si konečne na shirtinator mohla prečítať aj niečo iné, úprimné a nie stále to isté dokola.

Reply
Anonymný mod

"Profesionálny" prístup od nich.

Reply

Já si neustále říkala, že jak budu mít blog déle, zkusím je kontaktovat o novou spolupráci a recenzi na triko udělám fakt po zátěžový zkoušce, kdy ho budu každý den prát, aby to odpovídali tomu praní dva měsíce, sice by mě doma zabili za tu vyplácanou vodu za praní, ale aspoń by to bylo objektivnější, ono o tom triku ani holky nic jiného říct nemůžou,vypadá, že je kvalitní, není to nalepené nebo nažehlené na triko, ale vtisknuté dovnitř, bohužel hodně nekvalitní barvou, takže ať jsem měla triko z jakýhokoliv krámu na stejný bázi, nikdy se mi tohle nestalo. Bohužel, je u tohohle těžký to chtít třeba reklamovat (kdybych za to zaplatila samozřejmě), protože ti řeknou, že si to prala na víc, nebo jinak než je psáno, ale není to pravda. Já trika, které kupuju za dráž (trika z NHL vychází na cca 30-40 euro) a každé peru zvlášt, aby se neobarvilo, peru ho na málo a to samý mám s oblečení na cvičení, které není nejlevnější, takže takhle bych se chovala i k tomu triku, a chovala jsem se k němu i když bylo zadarmo. Těžký říct, jestli to byl prostě špatnej kus, nebo takhle dopadnou všechny trika od nich, ale asi bych je za ty prachy pak žalovala. Už jen z toho, že je to klamání zákazníka a okrádání.

Reply

Zataiľ som sa stretla iba s veľmi pozitívnymi reakciami, takže ma toto dosť prekvapilo. Nebolo to od nich férové, to je pravda - mrzí ma to :)
beelievin.blogspot.com

Reply

Teraz aspoň majú svoju zaslúženú reklamu a nech sa páči aj tých ich 5-6 komentárov pod článkom.

Reply

dobre si spravila že si im napísala ..ako toršku úbohé čo spravili..ja osobne shirtinator nemam rada ajked je super ze si tam mozem spravit tricko ake chcem ale mne prekaza ze tam nemaju moznost dobierku

takze vtedy ma to odradilo a povedala osm si ze serem na tu stranku ale ako citam tento clanok tak uz nikdy si nic neobjednam keby cez papeza posielali tie tricka
podla mna si spravili tymto velmi zle meno

❀ Kflori Le Jasmine ❀

Reply

Ďakujem, najprv som si myslela, že mi tu baby skôr budú písať, že sa neviem zmieriť s tým, že mi ho neposlali alebo čo.. ale som rada, že držíte pri mne. Ja to tričko k životu nepotrebujem ale nahneval ma ich neférový prístup.

Reply
Anonymný mod

Ja nechapem co sa citis dotknuta, ani ja na ich mieste by som neposielala zadarmo tricka blogerkam co maju blog 'v plienkach' je tu vidno ze mas dotknute ego, ja by som to na tvojom mieste neriesila a hotovo

Reply

Fajn neposielala, ide však o to, že oni napriek tomu poslali. Nie som dotknutá, mám lepšie spolupráce ako jedno tričko zadarmo.

Reply

Je mi ľúto, že si mala so Shirtinatorom zlé skúsenosti a vôbec to nechápem, keď oni berú v podstate každého. Možno sa im nepáčila tvoja originalita blogu, na ktorú nie sú zvyknutí

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥