Bloody

Dnes ráno sa mi stala prekérna situácia. Posledné čisté firemné tričko som si hneď krásne z rána zababrala. Som jednoducho šikovnica. Využila som teda možnosť si do práce obliecť konečne niečo z môjho vlastného šatníka. A prečo teda nie práve toto tričko?!
Aspoň dnes sa môžem "prezentovať" v niečom čo rada nosím.

No ale k veci. Neviem či toto sa outfitom dá zrovna nazvať, pretože nemám tu žiadne doplnky atď. Skôr by som to teda asi zaradila ako "outfit" na dnešný deň, čiže skrátene po anglicky OOTD. Ak príde kontrola bude so mnou zrejme amen ale čo je horšie? Prísť v špinavom firemnom tričku od ovsenej kaše alebo v tom mojom vlastnom? Navyše brigádnici firemné tričká nenosia, takže zrejme až tak na tom nezáleží ako tvrdia.


2 komentárov

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥